بهترین دستگاه کره گیر

بطور کلی در ایران کره گیر به دو سبک تهیه میشود .و هر شرکت سبک و مدل خاص خود را تولید میکند .در ادامه به بررسی مشخصات کره گیر و انواع آن میپردازیم و همچنین ویژگی دستگاه کره گیر خوب را توضیح میدهیم .
کره بادام زمینی: یکی از دلپذیر ترین کره ها در بین مغزیجات میباشد . که از پر طرفدارترین و مقوی ترین و همچنین کم ضرر ترین در بین مغزیجات میباشد .که اصولا از بادام زمینی پوست کنده و تمیز شده و همچنبن تفت داده شده استفاده میگردد هرچه بادام زمینی با کیفیت تری باشد کره خوشمزه تری از آن تهیه میشود.
مدل های مختلف دستگاه کره گیر بالمیل و تیغه و سنگ تهیه میشود.
در کارخانه های بزرگ برای افزایش ظرفیت تولید و حجم بالای تولید از بالمیل جهت تهیه انواع کره استفاده می کردند زیرا در دستگاه بالمیل کره تولیدی فوق العاده نرم و مورد پسند تمام افراد قرار میگیرد.
اما شرکت بتین برای اولین بار توانسته با استفاده از تیغه و سنگ دستگاهی تولید کند که علاوه بر این که ظرفیت و حجم تولید بسیار بالایی دارد توانایی تولید کره نرم و خامه ای را برای مشتریان خود فراهم کند . که با وجود این دستگاه هم ظرفیت تولید بیشتر میشود هم فضای کمتری در کارگاه اشغال میکند .و همچنین برق بسیار کمتری را مصرف میکند که این امر سبب میشود توجیح اقتصادیاین دستگاه نسبت به سایر دستگاه ها بیشتر شود خوشبختانه امروزه بسیاری از کارخانه های بزرگ از این مدل دستگاه کره گیر برای خط تولید کره بادام به کار گیری کرده اند .که این امر نشان میدهد کیفیت دستگاه در تولید کره و همچنین برتری دستگاه نسبت به دستگاه های مشابه قدیمی و همچنین دستگاه کره گیر به روز خارجی میباشد .
در مدل تیغه ای توانایی تولید کره از مغزیجات براحتی فراهم میشود و همچنین قابلیت نرمی و زبری وجود دارد و تنها برای کسانی مفید میباشد که کره بسیار نرم و لطیف نیاز نداشته باشند زیرا این مدل دستگاه در هنگام تولید کره از بادام، محصول تولیدی را از مقداری بسشتر نمیتواند نرم تر کند و این باعث میشود در کره تولیدی مقداری دانه های درشت به صورت محسوس و غیر محسوس دیده شود.
جنس تیغه هایی که در دستگاه کره گیر بکار میرود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا در صورت نا مرغوب بودن تیغه ها و سیلندر و ماردون علاوه بر این که امکان سایش و خوردگی را بالا می برد امکان این که زنگ زدگی و تیرگی در هنگام کره گیری را در کره تولید شده گردد و محصول خروجی را بی کیفیت و مزه انرا از بین میبرد .در نتیجه همیشه باید در هنگام خرید دستگاه کره گیری توجه داشته باشیم که تمامی قطعات از گرید فلزات صنایع غذایی استفاده گردیده است.

مطالب مرتبط:  درباره ی ارده بیشتر بدانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *