کسب در امد با خرید دستگاه کره گیر بادام زمینی

آیا می دانید که با خرید دستگاه کره گیر بادام زمینی می توانید در خانه کسب وکاری راه بیاندازید و درآمد داشته باشید؟ درست است امروزه بسیاری از کسب وکارها را می توان در ابعاد کوچک در خانه راه اندازی کرد. تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید ما ضمن معرفی دستگاه کره گیری بادام زمینی و قابلیت های آن به بررسی نکات مهم خرید دستگاه کره گیر و ارده گیر، پرداخته و اطلاعات جامعی را درباره ساختار و عملکرد این دو دستگاه در شما قرار خواهیم داد. شما به راحتی میتوانید کسب در امد با خرید دستگاه کره گیر بادام زمینی داشته باشید.

هنگام خرید دستگاه کره گیر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای آن که بخواهید با تولید کره بادام زمینی کسب وکاری را راه بیاندازید نیاز به خرید دستگاه با کیفیت و کارآمد دارید شما می توانید تولید کره بادام زمینی، فندق، پسته و .. را هم به تولیدات خود اضافه نمایید. در ادامه به نکات مهمی که کمک می کند تا دستگاه مناسب تری را خریداری کنید اشاره خواهیم کرد.

  • ظرفیت تولید
  • ابعاد دستگاه و برخورداری از حجم و وزن کم
  • قیمت مناسب
  • استفاده از سنگ های طبیعی در دستگاه
  • تولید صدای کم
  • لرزش کم دستگاه
  • مصرف برق بسیار پایین
  • امکان تنظیم سنگ جهت انتخاب میزان نرمی و زبری کره

دستگاه کره گیر ابزاری مهم در تولید کره بادام زمینی است. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور توجه به پتانسیل های اشتغال زایی بیشتر شده و فعالیت مرتبط با بادام زمینی می تواند بسیار مناسب باشد. با تولید کره بادام زمینی می توان به یک سرمایه گذاری زودبازده و ارزشمند دست یافت و برای راه اندازی این کسب و کار نیازمند سرمایه زیادی نیست.به همین دلیل کسب درآمد با تولید کره بادام زمینی بسیار عاقلانه است.

مطالب مرتبط:  طرز تهیه نوتلا خانگی

معرفی دستگاه کره گیر بتین

دستگاه ارده گیر و کره گیر بتین در سایزهای کره گیر خانگی، کره گیر فروشگاهی و کره گیر صنعتی دارای قابلیت تولید ارده از کنجد و کره از  بادام‌زمینی، فندق، پسته، نارگیل و… است که دارای سنگ طبیعی داخل دستگاه بوده که کره ی خروجی از نرمی فوق العاده زیادی برخوردار است.

این دستگاه به صورت کامل، تمامی مغزیجات ورودی دستگاه را تبدیل به کره می‌کند و هیچگونه ضایعاتی ندارد.

شرکت بتین از سازنده های مطرح کشور در تولید انواع دستگاه کره گیرصنعتی مناسب برای کارگاه‌ها و کارخانه‌های صنایع غذایی است که در سایزهای ۲۰ کیلوگرم الی ۳۰۰ کیلوگرم بر ساعت طراحی و تولید می‌شود و دارای سنگ طبیعی و قابلیت تنظیم زبری و نرمی و همچنین دارای اینورتر جهت تنظیم سرعت تولید دستگاه است.

دستگاه کره گیر بادام زمینی، ابزاری است که مهمترین بخش این کسب و کار را تشکیل می دهد. اگر شما چشم انداز گسترده تری داشته باشید.شما می توانید با خرید یک دستگاه کره گیری بادام زمینی کسب و کار خود را شروع کنید و محصول خود را با تبلیغات هوشمندانه به سرتاسر ایران ارسال نمایید. ، فعالیت در این حوزه به دلیل اهمیت بالا خواص کره بادام زمینی بسیار موفقیت آمیز است.

خواص کره بادام زمینی

همانند بسیاری از کره‌های مغزهای گیاهی، کره بادام‌زمینی نیز حاوی چربی و کالری بسیار بالایی است (حدود 90 کالری و 16 گرم چربی در هر 2قاشق غذاخوری). خبر خوب این است که با خوردن 2 قاشق کره بادام‌زمینی علاوه بر دریافت 190 کالری، مقدار بسیاری زیادی مواد مغذی نیز دریافت می‌کنید. مغزها و کره‌های آن‌ها منبع بسیار خوبی برای پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد شیمیایی گیاهی هستند.

مطالب مرتبط:  کره نارگیل

دیابت

جالب است بدانيد که مصرف منظم کره بادام‌زميني مي‌تواند از بروز ديابت نوع 2 در زنان پيشگيري کند. فيبر و منيزيم موجود در کره بادام‌زميني از جمله دلايل خاصيت ضدديابتي اين ماده غذايي هستند.

از آنجایی که کره بادام زمینی بسیار چرب است، 100 گرم آن حاوی 588 کالری است. با وجود کالری بالایی که کره بادام زمینی دارد اما خوردن مقادیر متوسط ​​آن در رژیم لاغری کاملا مناسب است.

نیمی از چربی کره بادام زمینی از اسید اولئیک تشکیل شده است، نوعی چربی اشباع نشده که در روغن زیتون نیز به مقدار زیاد یافت می شود.

اسید اولئیک با چندین مزیت سلامتی مانند بهبود حساسیت به انسولین در ارتباط است.

کره بادام زمینی همچنین حاوی مقداری اسید لینولئیک، یک اسید چرب امگا 6 ضروری است که در اکثر روغن های گیاهی فراوان است.

برخی مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد اسیدهای چرب امگا 6 نسبت به اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است التهاب و خطر بیماری مزمن را افزایش دهند.

با این حال همه دانشمندان متقاعد نشده اند. مطالعات با کیفیت بالاتر نشان می دهد که اسید لینولئیک سطح مارکرهای التهابی را افزایش نمی دهد و این نظریه را دچار تردید می کند.

کسب و کار با خرید دستگاه کره بادام زمینی
کسب و کار با خرید دستگاه کره بادام زمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *