ارده کنجد و اشنایی با عملکرد دستگاه ارده گیر

ارده نوعی ماده غذایی است. که با کوبیده شدن کنجد به دست می آید، معمولا ارده را به عنوان یک غذای کامل برای وعده صبحانه استفاده می کنند.
ارده، ماده غذایی صد در صد طبیعی بوده و ازهرنوع مواد شیمیایی دور است. ماده اصلی مورد استفاده در ارده، دانه های کنجد میباشد.
روش تهیه این گونه است که، کنجد نرم را کوبیده و بدون اینکه روغنش را جدا کرده باشند، یعنی همراه با روغن خود دانه های کوبیده شده ی کنجد از آن شیره‌ای بنام ارده تولید می‌شود.

ارده در صنایع غذایی به عنوان غذایی کامل و صددرصد طبیعی، مقوی و غنی از خاصیت غذایی بالا، شناخته می شود. اغلب افراد با حلواارده به خوبی آشنایی دارند ولی معمولا اطلاعات کافی درباره ی ارده و خواص شگفت انگیز دانه های کنجد را ندارند.

ارده کنجد


خواص کنجد:

به دلیل این که کنجد ماده ی اصلی تولید ارده هست به برررسی خواص این دانه شگفت انگیز میپردازیم.
دانه کنجد در شهر هایی از ایران مانند بلوچستان، خوزستان، اصفهان و یزد به دست می آید. کنجد دارای خواص بسیار متنوع است که به تک تک ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

روش های استفاده از ارده :
دو روش مورد استفاده از ارده: یک روش به این گونه می باشد که ارده خالص را به تنهایی و به صورت خالص مصرف کنید بدون هیچ افزودنی. ولی در روش دوم شما میتوانید ارده را همراه با مواد افزودنی شیرین کننده مثل عسل و شیره انگوراستفاده کنید . که روش دوم، روش متداول تری هست به دلیل مزه ی بی نظیری که دارد. همچنین ارده به همراه شیرین کننده ی طبیعی یکی از بهترین جایگزین کننده های شیرینی یا شیرین کننده مصنوعی است که میتوان یک پیشنهاد بی نظیر برای صبحانه یا عصرانه باشد.

مطالب مرتبط:  روش نگهداری صحیح ارده کنجد

با خوص ارده بیشتر اشنا شوید:
با ما دراین مقاله همراه شوید تا در باره ی خواص ارده کنجد و ارده گیری از کنجد اطلاعات کسب کنید .ارده کنجد خواصی هچون طبع گرم و انرژی بالایی دارا میباشد و به همین دلیل بهترین جایگزین غذایی برای فصول سرد است که طبع بدن را متعادل کند.
توصیه ای برای افرادی که تمایل به اظافه کردن وزن خود دارند: ارده و شیره یا ارده و عسل یک جایگزین غذایی بسیار تاثیر گذار است، همچنین به دلیل داشتن چربی مفید ضرری به سلامتی شما وارد نمی کند و به دلیل کالری بالا باعث افزایش وزن مفید برای بدن شما می شود.
صبحانه یا عصرانه مقوی با ارده کنجد:
ارده کنجد به دلیل داشتن انرژی بالا و میزان کالری مفید یک وعده غذایی انرژی زا است به همین دلیل پیشنهاد خوبی برای مصرف ان در صبحانه است که تا اخر روز انرژی داشته باشید و همچنین صبحانه عالی برای دانش اموزان است که برای کارایی بالای ذهن استفاده کنند .
مصرف ارده برای تقویت حافظه و هوش کودکان از طرف پزشکان و متخصصان تغذیه کودک به وفور پیشنهاد شده است.
دستگاه ارده گیر:
چرا از دستگاه ارده گیر استفاده کنیم ؟
ارده کنجد به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد که به خاطر کنجد است خلوص ارده بسیار مهم است . در فراورده های کارخانه ای از مواد افزودنی در ان استفاده میکنند مانند شیر خشک یا روغن که از ارزش غذایی این محصول کم میکند. پیشنهاد ما برای شما استفاده از دستگاه ارده گیر است. دستگاه ارده گیر بتین دو کاره است ارده گیر و کره گیر که هر دو را با خروجی خالص و با کیفیت به شما عرضه می کند.برای خرید محصول و شروع کسب کار با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷
در ادامه مطلب شمارا با دستگاه ارده گیر بیشتر اشنا خواهم کرد. باما تا انتهای مطلب همراه باشید.

مطالب مرتبط:  چگونه دسرهای سالم درست کنیم

اندازه ی دستگاه ارده گیر که بزرگ باشد یا کوچک فرقی ندارد در هر دو صورت یک اتاقک یا محفظه شیشه ای در بالای دستگاه قرار دارد که توسط یک محفظه ی مخروطی شکل که از استیل درجه یک است . زمانیکه کنجد هارا داخل اتاقک شیشه ای میریزیم توسط محفظه ی مخروطی شکل وارد دستگاه می شود که مخروط استیل به یک لوله که داخل دستگاه ارده گیر و کره گیر است متصل می شود و محتویاتی که داخل دستگاه ریخته ایم را به طرف سنگ های استفاده شده در دستگاه هدایت میکند.که در دستگاه ارده گیر و کره گیر بتین از سنگ طبیعی مرغوب استفاده می شود .
چرا سنگ طبیعی؟
زیرا این عملات این گونه است که سنگ زیرین ثابت و سنگ بالایی متحرک است. به دلیل این که عملیات دستگاه به حرکت این دو سنگ است جنس سنگ بسیار مهم است. سنگ طبیعی اصحکاک کمتری دارد و شکستگی یا ترک کمتری دارد به همین دلیل سنگ طبیعی در دستگاه باعث مشود عمر دستگاه و کیفیت خروجی را بالا ببرد.
کیفیت محصول خروجی:
ارده و یا کره تولید شده بسیار نرم و روان و یکدست است. و کیفیت بالایی دارد.
اینورتر چیست؟
دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین دارای اینورتر است. اینورتر مصرف برق دستگاه را تا ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش میدهد. که این عمر باعث محبوب شدن این دستگاه می شود.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

مطالب مرتبط:  شالی کوب چیست؟

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *