کره بادام درختی

بادام درختی یکی از مغز هایی است که بخاطر خواص شگفت انگیزش بسیار شناخته‌شده‌ و محبوب است. خواصی که بادام درختی دارد از جمله کنترل وزن و بهبود در عملکرد مغز است و همچنین به سلامت پوست و مو و بهبود در عملکرد سیستم گوارشی را شامل می شود .
بادام درختی دارای کالری بالا و همچنین چربی مفید است اما از چربی داخل آن وحشت نکنید. با توجه به این که کالری بالایی دارد، اما بر اساس تحقیقات دانشمندان برای کمک به کاهش وزن میان وعده عالی به‌حساب می‌آید. تحقیقات در زمینه تغذیه نشان می دهد که استفاده کردن از مغز بادام تلخ و یا شیرین به‌عنوان خوارکی در میان وعده در کنترل گرسنگی و تمایل به خوردن غذا و همچنین سرکوب اشتهای کاذب را جلو گیری می کند همینطور برای رژیم غذایی کاهش وزن از بادام استفاده می کنند زیرا به کاهش کالری مصرفی کمک میکند .
مصارف بادام درختی.
مصرف بادام درختی به گونه های متفاوت است مغز بادام تلخ یا شیرین است، بادام درختی مصرف خوراکی زیادی دارد. اما برای مصارف گوناگون نوع بادام مهم است مثلا برای تولید روغن از بادام تلخ استفاده می کنند. دیگر مصرف بادام درختی، تهیه روغن از بادام درختی نوع تلخ می باشد. عموما این دانه یا مغز شگفت انگیز را به صورت خام استفاده می کنند . اما یکی از موارد مورد استفاده دیگر بادام درختی این است که از روغن ان برای چاشنی و برای سالاد ها استفاده می شود. همچنین دیگر مصرف بادام شیر بادام است که برای افرادی که شیر حیوانی مصرف نمیکنند بهتریت جایگزین است. اگر از طعم یا بو شیر گاو و گوسفند را دوست ندارید یا گیاه خوار هستید ممنوعیت مصرف غذایی دارید شدر بادام بهترین گزینه است با همان میزان مواد مفید برای بدن و گاها بیشتر و سالم تر از شیر حیوانی است. بهتر است که شیر بادام درختی را با معده خالی مصرف کنید زیرا بادام درختی با معده خالی سرعت جذب بالا تری دارد و جذب مواد غذایی بالا را در بدن دارد. همچنین میتوانید بادام خیس خورده را مصرف کنید یا از خلال بادام برای چاشنی غذا استفاده کنید.

مطالب مرتبط:  10 بهترین غذای پروبیوتیک

کره بادام درختی

کره بادام درختی چگونه تهیه میشود ؟ کره بادام درختی همان گونه که از اسمش مشخص است از اسیاب شدن دانه ی بادام درختی شیرین به وجود می اید. کره بادام درختی اگر با روش کره گیری سالم باشد و به طور طبیعی و سالم و بدون افزودنی تهیه شود بهترین میان وعده است و تمام خواص دانه را حفظ میکند. تصور عموم بر این است که کره بادام درختی دارای چرب اشباع و بالایی میباشد و برای سلامتی مضر است اما بهتر است بدانید که چربی داخل کره بادام درختی چربی مفید است برای بدن کره بادام درختی دارای خواص زیاد متعددی است که برای بدن و حفظ سلامتی کمک میکند.

کره گیری


کره گیری از بادام درختی : شما میتوانید با خرید دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین خودتان به صورت ارگانیک و سالم و بدون افزودنی های مضر کره بادام درختی با کره از هر مغزیجات دیگری را تهیه کنید و نوش جان کنید.
کره بادام درختی در مرحله ی اول بادام‌های درختی را اسیاب میکند به صورت طبیعی و بعد از اسیاب دانه از آن ماده غلیظی تهیه می شود که بدون هیچ گونه مواد افزودنی است به دست می اید. در کارخانه ها به کره بادام شکر و نمک اظافه میکنند که این امر باعث میشود ارزش غذایی کره را پایین می اورد . با دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین شما میتوانید کره ی بسیار برم و بدون افزودنی را داشته باشید. مغز بادام چندین سال است مغز محبوبی است که بادام محصول کشور هایی مانند: ایتالیا و اسپانیا و امریکا و ایران است شما میتوانید این بادام را به صورت شیرین و شور استفاده می شود.
کره ای که از بادام درختی تهیه میشود دارای چربی اشباع نشده است. کره بادام دارای کربوهیدرات و فیبر و پروتيین است. کره ای که طبیعی باشد سدیم و کلسترول ندارد. کره بادام درای املاحی مانند کلسیم و روی و اهن و فسفات و … می باشد . بیشتر مغز و اجیل ها دارای امگا ۳ هستند .
امگا ۳ در کاهش بیماری قلبی و سکته کمک میکند و چربی مفید موجود در این کاهش کلسترول در بدن و خون مفید است.
کره بادام درختی دارای مواد و املاح مفید است و دارای کربوهیدرات و کلسترول و امگا ۳ که بسیار مفید است .

مطالب مرتبط:  فرآیند تولید کره بادام زمینی در یک کارخانه

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

کره بادام درختی
کره بادام درختی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *