کره فندق

خواص فندق

فندق یکی از دانه های محبوب در آجیل میباشد که خواص بسیار قابل توجهی دارد .خواصی که میتوان در این میوه شگف انگیز جست و جو کرد را در ادامه مطلب بدانید.
یکی از فواید فندق کاهش فشار خون و کلسترول خون است که شما میتوانید با مصرف به اندازه فندق در بهبود فشار خون و کلسترول در بدن شما کمک میکند. و همچنین دیگر خاصیت فندق بهبود در عملکرد و سلامت قلب است.
فندق این مغز خوش طعم میتواند در جذب اهن در بدن کمک کند و همچنین در نتیجه به خون سازی در بدن تاثیر میگذارد.و همچنین سلامت سلول های عصبی که در نتیجه به سلامت مغز منجر می شود.
ویتامین e داخل فندق در بهتر عمل کردن ماهیچه های داخل قلب کمک میکند و در پیشگیری از سرطان تاثیر گذار است. و دیگر خواص شگفت انگیط این خشک بار برای استحکام و رشد استخوان و استحکام مینای دندان کمک میکند.
چگونه کیفیت فندق را بسنجیم؟
مرغوب بودن فندق را باید بو و طعم ان تشخیص داد.در کل اجیل اگر مرغوب و تازه باشد نباید بوی نا و یا ماندگی دهد و همچنین مزه ترد و خوش طعم و عطر و تازه باید داشته باشد.
از خرید اجیل تلخ اجتناب کنید . و همچنین ما چند نوع و طعم از اجیل ها داریم که از خام و بو داده و شور و… بهترین نوع اجیل خام است زیرا هم سالم تر است و هم بسیار خوش طعم تری دارد.
فندق محصول کجاست؟
یکی از کشور هایی که بزرگترین تولید کننده ی قندق میباشد ترکیه است.۷۵٪ تولید فندق را این کشور به عهده دارد.این میوه داراد ویتامین های مفیدو ضروری برای بدن است از جمله ویتامین B.E .
ظاهر درخت فندق به این گونه است که تا ۲ متر رشد می کند و دارای برگ های پهن و سوزنی می باشد . در اولین مرحله ی رشد این میوه فندق با روکشی سبز رنگ به وجود می آید. بعدا پوسته ی سبز خشک میشود و می افتد و مغز داخل ان قابل خوردن است که باید روکش سخت ان را شکسته و مغز داخل را نوش جان کنید . همچنین بهتر است بدانید شواهد و تحقیقات علمی نشان داده است که برای اولین بار فندق را در اسکاتلند دیده شده است.
نحوه استفاده فندق
از فندق به گونه های متفاوتی استفاده می شود در اجیل یا شیرینی ها و یا چاشنی برای غذا و یکی از محبوب ترین روش مصرف فندق کره فندق است که با دستگاه کره گیر از فندق کره گیری می شود و کره ای کاملا نرم و مقوی و خوشمزه ای را میتوانید تهیه کنید .

مطالب مرتبط:  پسته - سالم ترین آنها؟
خواص کره فندق

خواص کره فندق

کره فندق سرشار از ویتامین های ضروری برای بدن ازجمله ویتامین A.B.C.E است. همچنین املاح معدنی مانند : اهن، کلسیم، فسفر، منیزیم ، روی و پتاسیم را دارا می باشد . در واقع فندق به دلیل داشتن ویتامین و املاح زیاد ان را می شود یک داروی طبیعی دانست و از ان بهره مند شد .
بعضی از افراد از خوردن کره فندق به دلیل چربی بالا اجتناب میکنند ولی بلید بدانید که چربی فندق غیر اشباع است و همچنین انرژی روزانه خود را میتوانید از خوردن کره فندق بدست بیاورید . ولی قابل توجه است که کره فندق باید بدون افزودنی و طبیعی باشد که با دستگاه های کره گیر فروشگاهی بتین کره ی بسیار نرم و یکدست را میتوانید تهیه کنید و از خوردن ان لذت ببرید همچنین کره فندق به افزایش ایمنی بدن نیز کمک میکند.

مصرف زیاد کره فندق


همانطور که در بالا گفتیم فندق سرشار از املاح و ویتامین مفید است . ولی باید به اندازه مصرف شود زیرا این محصول باعث میشود فشار خون بالا برود در نتیجه به کسانی که دارای فشار خون هستند توصیه نمی شود .
به شما پیشنهاد میشود که از کره ی فندق که با دستگاه کره گیر فروشگاهی گرفته میشود استفاده کنید تا بدون افزودنی و شکر باشد و انرا براس صبحانه یا عصرانه مقوی همراه با نان تست نوش جان کنید!

روغن فندق


یکی دیگر از انواع مصارف فندق روغن فندق است که از مغز فندق تهیه می شود. یک روغن گیاهخی خوش طعم و مفید است. موارد مصرف ان هم مصرف در پخت و پز و اشپزی دارد و هم خواص درمانی دارد. روغن مرغوب فندق باید طلایی رنگ باشد و بوی خوبی بدهد و فندقی که از ان کره گیری یا روغن گیری میشود باید حتما تازه باشد.ولی روغن فندق برای سرخ کردن با حرارت بالا مناسب نیست و برای پخت و پز، شیرینی پزی و سالاد بیشتر مورد مصرف قرار می گیرد.

مطالب مرتبط:  کسب و کار کره بادام زمینی سودآور است؟

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

خواص فندق
خواص فندق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *