کره چیست؟

با شنیدن نام کره عموم مردم کره های حیوانی و لبنیاتی در ذهنشان می اید ولی کره هایی که از دانه هایی که حاوی روغن است گرفته می شود مانند : بادام زمینی، فندق. پسته، بادام هندی، نارگیل، کنجد و ….
قابل توجه است که در سال های اخیر استفاده از این نوع کره ها کره هایی که از دانه های روغنی باشد بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. به خاطر طعم و خواص شگفت انگیزی که برای بدن همچون بهبود عملکرد قلب و مغز دارد محبوبیت زیادی پیدا کره است .
مشاورین تغذیه برای میان وعده و همچنین برای صبحانه استفاده از کره های طبیعی را برای جایگزینی مواد غیر مفید پیشنهاد می دهند . تحقیقات علمی در زمینه تغذیه سالم به دستاورد هایی راجب کره دانه های روغنی رسیده است. که به علت خواص بی نظیر ان محبوبیتش را دو چندان کرده است .

انواع کره


کره های دانه ها را شما میتوانید هم اماده و تولید کارخانه ای تهیه کنید و هم میتوانید در خانه خودتان درست کنید و همچنین از کره های فروشگاهی که در مقابل خودتان کره گیری انجام می شود تهیه کنید . در نوع اول که از کره های اماده ی کارخانه ای است در این حالت اکثر کار خانه ها برای خوش طعم تر شدن به ان افزودنی اظافه میکنند .که این امر از ارزش غذایی محصول کم میکند.
در روش دوم که تهیه کره در خانه است این روش سالم است ولی کیفیت کره گیری به مراتب از کره ای با دستگاه کره گیر و ارده گیر است پایین تر است.
اگر قصد راهندازی شغل جدیدی را دارید و همچنین میخواهید با یک دستگاه درامد زایی کنید . پیشنهاد ما به شما تهیه دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین است . شما میتوانید با خرید دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین هم کره و هم ارده با کیفیت و نرم و با خروجی بالا تولید کنید و درامد زایی کنید .

مطالب مرتبط:  منیزیم: ماده معدنی ترمیم کننده بدن

دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین


در دستگاه های کره گیر و ارده گیر شرکت بتین از سنگ طبیعی برای قسمت سایش و کوبیدن دانه ها استفاده شده است که این امر باعث میشود دانه ها به خوبی کوبیده شود و کره خروجی بسیار نرم تر است. یکی از مراحل مهم در فرایند کره گیری همین کوبیده کردن و سایش دانه ها می باشد که کیفیت کره را افزایش میدهد.
یکی دیگر از مزایای دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین استفاده از اینورتر داخل محصول است . که با این کار مصرف برق را تا میزانی کاهش میدهد و این موضوع برای کسانی که از این دستگاه درامد زایی میکنند بسیار مهم و قابل توجه است.
قطعات این دستگاه تمام استیل مورد تایید وزارت بهداشت است .

عملکرد دستگاه کره گیر


دانه ها توسط دستگاه کره گیر و راده گیر بتین اسیاب و میکس میشود .این عملیات باعث میشود که دانهی روغنی مورد نظر تان خرد شود و به حال کره ی نرم گیاهی تبدییل شود. همان گونه که در مطالب بالا ذکر شد فرایند کره گیری با روش های مختلف و دستگاه های مختلف انجام میشود. بهد از محبوبیت کره های گیاهی شرکت های صنایع غذایی خط تولید دستگاه های کره گیر در سایز و ابعاد و عملکرد های متفاوتی را راه انداختند . که بتوان از تمام دانه ها برای مثال : پسته. بادام . فندق و کره ی محبوب گیاهی بادام زمینی و … کره گیری کرد .
دستگاه هایی در سایز فروشگاهی و کار خانه ای و همچنین خانگی وجود دارد که بر اساس میزان و نوع مصرف خود میتوانید دستگاه کره گیر را تهیه کنید.
عملکرد تمام دستگاه های کره گیر باهم شباهت دارند . دستگاه های کره گیر از ماردون و سیلندر و تیغه و همچنین موتور الکتریکی تشکیل شده اند .

مطالب مرتبط:  فواید روغن زیتون برای مو

مصارف کره های گیاهی


امروزه افراد کره های گیاهی را به روش های مختلقی اسستفاده میکنند.برای مثال یکی از متداول ترین روش های مصرف کره استفاده ان به همراه نان تست میباشد.و یکی دیگر از روش ها استفاده از کره برای چاشنی شیرینی و همچنین بعضی از غذا ها یا سالاد می باشد . کره های گیاهی به علت طعم بی نظیری که دارد و همچنین ارزش غذایی بالایی که دارد بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
همچنین یک منبع عالی برای مواد معدنی و املاح و ویتامین برای افرادی است که از رژیم گیاه خواری پیروی میکنند .

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *