خواص کره نارگیل

خواص کره نارگیل واستفاده ان برای پوست

از پودر نارگیل هم میتوان کره گرفت و هم روغن که با دستگاه کره گیر فروشگاهی میتوان تهیه کرد. بدون درک کامل از روغن نارگیل، برخی می گویند که روغن نارگیل حاوی مقدار زیادی ویتامین E است، که باعث می شود روغن نارگیل برای پوست ما مفید باشد درصورتیکه درست نیست. بدون شک ویتامین E یک آنتی اکسیدان است که با محافظت از پوست ما در برابر استرس اکسیداتیو بسیار مفید است، اما هر 100 گرم روغن نارگیل تنها حاوی کمتر از 1 میلی گرم از این ویتامین است (به حقایق تغذیه ای روغن نارگیل مراجعه کنید). این مقدار بسیار ناچیز است که نمی تواند خاصیت آنتی اکسیدانی خود را نشان دهد و برای پوست ما مفید باشد. علاوه بر این، برای هر بار استفاده فقط می توانید مقداری از آن را روی پوست خود قرار دهید تا از اشباع شدن آن جلوگیری کنید (که می تواند پوست شما را چرب کند). تصور کنید که روغن نارگیل تنها کمتر از یک گرم وزن دارد، چقدر ویتامین E در آن روغن نارگیل ناچیز باقی مانده است؟
از این رو، مقدار کمی ویتامین E قطعا جزء حیاتی روغن نارگیل نیست که برای پوست ما مفید باشد. این ترکیبات چرب موجود در روغن است که باعث سلامت پوست می شود. چگونه؟

1-اشباع شده
حدود 80 تا 90 درصد از چربی های روغن نارگیل اشباع شده است. وقتی این اسیدهای چرب اشباع می شوند، به این معنی است که فعالیت های رادیکال آزاد و در نتیجه اکسیداسیون را تشویق نمی کنند. اجازه بدهید شواهد را به شما نشان دهم.

ما توسط رادیکال های آزاد نامرئی و همه جا حاضر غازیلی احاطه شده ایم که دائماً به ما حمله می کنند، چه از نظر داخلی و چه خارجی. هنگامی که پوست خود را برای ساعات طولانی در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید قرار می دهید، دچار آفتاب سوختگی می شوید. این به این دلیل است که UV رادیکال های آزاد را تحریک می کند که به نوبه خود به سرعت به ساختار پوست آسیب می رساند و تولید سلول های جدید را برای جایگزینی سلول های مرده کند می کند.
اما خوشبختانه، زمانی که چندین لایه روغن نارگیل را به پوست خود بمالید، می توانید از خود در برابر آفتاب سوختگی محافظت کنید. من این کار را انجام داده ام پس از 4 ساعت دوچرخه سواری زیر آفتاب سوزان داغ، زمانی که در تابستان چند سال پیش تایوان را دیدم، پوست در معرض دید پشت گردنم و هر دو دستم کاملاً خوب به نظر می رسید، به جز کمی برنزه. بدون احساس سوزش و هیچ چیز دیگری. فقط حس عادی بود؟ این قدرت چربی اشباع شده از روغن نارگیل یا کره ی نارگیل است که برای ارگانیک بودن محصول و مطمعن بودن از خلوص آن بهتر است توسط دستگاه کره گیر فروشگاهی که ذر مغازه های کره گیری و ارده گیری و روغن گیری میباشد انجام شود . اما توجه داشته باشید، همه چربی‌های اشباع شده مانند روغن نارگیل عمل نمی‌کنند. بیشتر چربی‌های اشباع موجود در روغن نارگیل متعلق به گروه با زنجیره متوسط ​​است، که به دلیل بعدی که روغن نارگیل برای پوست ما مفید است، منجر می‌شود.

مطالب مرتبط:  کسب در امد با خرید دستگاه کره گیر بادام زمینی

2- زنجیره متوسط وقتی گوشت خوک، چربی های حیوانی یا بیشتر روغن های گیاهی دیگر را روی پوست خود بمالید، متوجه می شوید که آنها به خوبی به پوست شما نفوذ نمی کنند. این به این دلیل است که همه آنها به گروه زنجیره بلند تعلق دارند.
اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​که 50 تا 64 درصد روغن نارگیل را تشکیل می دهند، برعکس اندازه کوچکتری دارند و بنابراین می توانند به راحتی به پوست ما نفوذ کنند. چه سودی برای ما دارد؟ آیا می دانید پوست ما به طور مداوم سلول های مرده را می ریزد تا فضایی برای سلول های جدید فراهم کند؟ بین 30000 تا 40000 سلول پوست در هر ساعت از بین می رود و بر روی یک فرد معمولی ریخته می شود. اگر به موقع آن سلول ها را جایگزین نکنیم، پوست ما افتادگی و چروک می شود. مخصوصا افراد مسن پوستشان به راحتی چروک می شود زیرا پوستشان متابولیسم سلولی پایینی دارد. اما زمانی که روغن نارگیل را به پوست خود می‌مالند، با افزایش متابولیسم سلولی، پوستشان به مرور زمان بهبود می‌یابد
به این دلیل که اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​موجود در روغن نارگیل می توانند بدون انسولین به سلول های پوست نفوذ کنند (اسید چرب با زنجیره بلند به انسولین نیاز دارد) و آنها را به غذای عالی برای پوست تبدیل می کند تا سلول های جدید بسازد و سریع جای سلول های مرده پوست را بگیرد.

اما این تنها یکی از فواید متعدد روغن نارگیل یا کره نارگیل برای پوست است. همانگونه که در مطالب فوق ذکرشد بهترین روش گرفتن روغن و کره از نارگیل استفاده از دستگاه کره گیر فروشگاهی میباشد .زیرا مطمعن تر و سالم تر و همچنین از نظر قیمتی به صرفه تر است.

مطالب مرتبط:  تفاوت بین دانه های روغنی و دانه های خشک

3-ضد میکروبی
تمام اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل دارای خواص ضد میکروبی هستند. اما آنهایی که از پوست شما بهتر محافظت می کنند اسیدهای لوریک، کاپریلیک، کاپریک، لینولئیک، استئاریک، پالمتیک، اولئیک و میریستیک هستند، زیرا در مقادیر نسبتاً بیشتری وجود دارند، به ویژه اسید لوریک.

هر اسید دارای توانایی های منحصر به فردی برای مبارزه با گونه های خاصی از باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و سایر میکروب های مضر است. اما وقتی مادر طبیعت همه آنها را در یک نارگیل قرار می دهد، روغن نارگیل (پس از استخراج از میوه) در مبارزه با طیف گسترده ای از میکروب های مخرب مانند H. pylori، کلامیدیا پنومونیه، ویروس آنفولانزا، HSV (ویروس هرپس سیمپلکس) غیرقابل توقف می شود. ویروس سارکوم، ویروس لوسمی و حتی HIV.

دستگاه کره گیر فروشگاهی

دستگاه های کره گیر توانایی کره گیری از مغزیجات اجیل و همچنین پودر نارگیل را هم دارد. که این دستگاه ها در سایز های دستگاه کره گیر فروشگاهی، کارخانه ای و خانگی موجود میباشد .که همگی با یک فرایند شبیه هیم عمل کره گیری را انجام میدهد.

خدمات پس از فروش

دستگاه های دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین دارای یکسال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.هم چنین دارای ۲۴ ساعت مهلت تست و در صورت نامرغوب بودن کالا قابل برگشت می باشد.ارسال رایگان به سراسر کشور و همچنین شما میتوانید قبل از خرید مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

مطالب مرتبط:  کره بادام

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

روغن نارگیل
روغن نارگیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *