کره بادام

کره بادام در مقابل کره بادام زمینی
کره بادام زمینی برای چندین دهه یکی از مواد اصلی در شربت خانه آمریکا بوده است. اما اخیراً انواع دیگری از کره های آجیلی مانند کره بادام شروع به محبوبیت کرده اند.
دستگاه کره گیر بادام توانایی گرفتن کره بسیار مرغوب و با کیفیت و بسیار نرم را دارد.

این روند اخیر در بازار کره آجیل این سوال را ایجاد می کند: کدام کره آجیل سالم ترین است؟ در حالی که قیمت کره بادام معمولاً بالاتر از قیمت کره بادام زمینی است، آیا این بدان معنی است که سالم تر است؟

وقتی با گزینه های زیادی روبرو می شوید، انتخاب سالم معمولاً واضح نیست. ما محتوای مغذی هر دو کره بادام و بادام زمینی را تجزیه می کنیم تا مشخص کنیم کدام یک مزیت سلامتی بیشتری دارد.

فقط به یاد داشته باشید، این کل بسته مواد مغذی است، نه فقط یک یا دو مورد، که تعیین می کند یک غذا چقدر برای سلامتی شما مفید است.دستگاه کره گیر بادام بدون افزودنی و همچنین شکر و نمک به شما بهترین و مرغوب ترین کره طبیعی را تحویل میدهد.

حقایق تغذیه ای کره بادام که توسط دستگاه کره گیر بادام تهیه میشود.

کره بادام و کره بادام زمینی:

مقایسه تغذیه ای
برای پاسخ سریع، هر دو کره آجیل ارزش غذایی مشابهی دارند. کره بادام کمی سالم تر از کره بادام زمینی است زیرا ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر بیشتری دارد.

دستگاه کره گیر بادام بدون هیچ گونه افزودنی بهترین کره را تهیه میکند .

کالری
اکثر آجیل ها و کره های آجیل از نظر کالری در هر اونس تقریباً یکسان هستند. دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی یا بادام حاوی کمتر از 200 کالری است، بنابراین اگر نگرانی اصلی شما کالری است، تفاوتی وجود ندارد.

مطالب مرتبط:  درشت مغذی چیست؟

با این حال، تمام کره‌های آجیل نسبت به سایر غذاها کالری بالایی دارند، بنابراین مراقب میزان پخش کردن روی نان تست خود باشید.

چربی های سالم
تقریباً همه انواع آجیل حاوی مقدار زیادی چربی هستند، اما این بدان معنا نیست که برای شما مضر هستند. نوع چربی مهم ترین عاملی است که باید در نظر گرفته شود، و این جایی است که کره بادام نسبت به همتای بادام زمینی خود لبه کمی دارد.

هم کره بادام و هم کره بادام زمینی سرشار از چربی تک غیراشباع هستند، نوعی چربی که با کاهش بیماری قلبی و کنترل بهتر قند خون مرتبط است.

با این وجود، یک وعده 2 قاشق غذاخوری کره بادام حاوی تقریباً 25 درصد چربی تک غیراشباع بیشتر از همان مقدار کره بادام زمینی است.

یک وعده کره بادام زمینی دو برابر کره بادام دارای چربی اشباع است. در حالی که چربی اشباع شده لزوماً در حد اعتدال مضر نیست، مصرف بیش از حد آن می تواند کلسترول شما را افزایش دهد که می تواند باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی میشود.
دستگاه کره گیر بادام قابلیت کره گیری از تمامی مغزیجات را دارد .و همچنین دستگاه کره گیر بادام قابلیت ارده گیری را نیز دارد.

کره مغز بادام

کره بادام با 200 کالری، نزدیک به 19 گرم چربی و تقریباً 5 گرم پروتئین، می تواند به شما کمک کند فاصله بین وعده های غذایی را در هنگام گرسنگی پر کنید. حاوی چربی های تک غیراشباع سالم برای قلب و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین E، منیزیم و کلسیم است.

مطالب مرتبط:  کره بادام زمینی برای لاغری

کره گردو


آندریا می‌گوید: از بین تمام کره‌های آجیل، کره گردو دارای بیشترین اسیدهای چرب امگا 3 است. نسبت چربی سالم به کاهش کلسترول LDL، افزایش کلسترول HDL و کاهش التهاب کمک می کند. نکته: کره ی گردو نسبت به سایر کره ها ی دانه های روغنی فیبر و‌ پروتئین کمتری دارد. بیشتر بخوانید: شیدایی شیر: گاو در مقابل سویا در مقابل آجیل کره بادام زمینی کره بادام زمینی یکی از مقرون به صرفه ترین کره های آجیلی است و برای شما بسیار خوب است – این کره دارای بالاترین میزان پروتئین در هر وعده از تمام کره های آجیل است (حدود 8 گرم). همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است. آن را با سیب، کرفس یا موز همراه کنید تا مواد مغذی بیشتری به دست آورید یا آن را به سس اضافه کنید تا ضخامت و طعم بیشتری داشته باشد.

کره بادام هندی


خامه ای ترین کره دانه و اجیل کره بادام هندی میباشد، که توسط سنگ طبیعی داخل دستگاه کره گیر بادام کره خروجی بسیار خامه ای را تحویل شما خواهد داد.در رسپی هایی که نیاز به شیر یا خامه لبنیاتی دارد کره بادام هندی میتواند جایگزین باشد.همچنین کربو هیدرات و پروتئین بالایی دارد. کره تخمه آفتابگردان یک جایگزین عالی برای افرادی که به بادام زمینی و آجیل درختی حساسیت دارند، کره تخمه آفتابگردان دارای مشخصات مغذی مشابهی با سایر کره های آجیل است. کره تخمه آفتابگردان همچنین منبع عالی پروتئین، چربی های سالم و منیزیم است. آن را روی نان تست بمالید، روی پنکیک یا وافل بریزید، یا یک قاشق به بلغور جو دوسر یا اسموتی اضافه کنید.

مطالب مرتبط:  7 حقیقت جالب درباره شکلات که احتمالا نمی دانستید
کره بادام
کره بادام

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *