خواص شگفت انگیز کره که نمی‌دانستید

خواص کره

خواص کره عمدتاً به دلیل میزان مؤثر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن است. کره حاوی ویتامین های A، D، E و K و همچنین مواد معدنی ضروری مانند منگنز، کروم، ید، روی، مس و سلنیوم است.

این تنها بخشی از لیست فواید قابل توجه و مهم کره است، اما با طیف گسترده ای از مواد مغذی موجود در کره، فواید بالقوه بیشتری از کره به مرور زمان کشف خواهد شد. کره عمدتاً با چربی ها ادغام شده است، اما نه با چربی های مضر، بلکه با چربی هایی که برای سلامت انسان ضروری هستند.

از آنجایی که کره ترکیبی از چربی است، کره یک غذای پرکالری است. یک قاشق غذاخوری کره حدود 100 کالری دارد که همان مقدار انرژی یک موز متوسط ​​است.

خواص شگفت انگیز کره

هنوز از خواص شگفت انگیز کره نمی دانید؟

مواد مغذی یک قاشق غذاخوری کره:

  • 102 کالری
  • 16 درصد آب
  • 0.12 گرم پروتئین
  • 0.01 کربوهیدرات
  • 0.01 شکر
  • صفر گرم فیبر
  • 52.11 گرم چربی
  • 29.7 گرم چربی اشباع شده
  • 0.43 گرم چربی غیر اشباع
  • 0.47 گرم چربی ترانس

خواص کره

حاوی چربی های اشباع

چربی های اشباع شده حاوی مقدار زیادی کلسترول هستند و به کاهش کلسترول بد کمک می کنند. علاوه بر این، این چربی ها برای قلب مفید هستند و از سکته جلوگیری می کنند. علاوه بر این، آنها یکی از اجزای اصلی برای رشد مغز در نظر گرفته می شوند. این چربی ها به کاهش وزن نیز کمک می کنند.

نیروگاه ویتامین!

همانطور که در بالا ذکر شد، کره حاوی ویتامین‌های A، D، E و K است که همگی می‌توانند از عوارض پوسیدگی دندان جلوگیری کنند. علاوه بر این، این ویتامین ها به بهبود بینایی، حفظ درخشندگی پوست و رونویسی ژن ها کمک می کنند.

مطالب مرتبط:  کره گیاهی چیست و چه تفاوتی با کره حیوانی دارد؟

ذخیره گاه مواد معدنی

مواد معدنی مهمی مانند روی، مس و منگنز در کره یافت می شود. اینها آنتی اکسیدان های قوی هستند که به مبارزه با رادیکال های آزاد خطرناک کمک می کنند.

دارای اسیدهای چرب

اسیدهای چرب متابولیسم و ​​ایمنی را افزایش می دهند. اعتقاد بر این است که کره حاوی گروه های کوچک و متوسط ​​اسیدهای چرب است.

حاوی CLA

CLA باعث کاهش توده چربی در انسان می شود. CLA به مبارزه با سرطان، به ویژه سرطان سینه و روده بزرگ کمک می کند.

حاوی بوتیریت

حدود 3 تا 4 درصد کره را بوتیریت تشکیل می دهد. این ماده یک اسید چرب 4 کربنی است که وظیفه عملکرد صحیح روده های ما را بر عهده دارد.

حاوی کلسیم

کره حاوی مقدار زیادی کلسیم است که برای سلامت استخوان ها و دندان ها ضروری است.

حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و 6

گفته می شود که کره حاوی مقدار عالی این دو اسید چرب است که برای عملکرد مغز و مشکلات پوستی ضروری هستند.

مقدار کلسترول خوب

کره حاوی سطح ایده آل کلسترول خوب است. این موضوع برای تثبیت عملکرد مناسب سلولی مهم است. علاوه بر این، این ماده نقش مهمی در رشد سیستم عصبی دارد.

خواص ضد سرطانی

کره حاوی مقادیر زیادی بتا و ویتامین A است که برای پیشگیری از سرطان پروستات و روده بزرگ شناخته شده است.

تثبیت سلامت تیروئید

که بیشتر بیماری های مربوط به غده تیروئید ناشی از کمبود ویتامین A است، کره حاوی مقدار زیادی ویتامین A است و می تواند از بدن در برابر بیماری های غده تیروئید مراقبت کند. .

مطالب مرتبط:  کره بادام هندی

مراقبت از چشم

بتاکاروتن که به وفور در کره یافت می‌شود، مدت‌هاست که به سلامت چشم کمک می‌کند. این ماده در مراقبت از چشم، رشد سلولی، جلوگیری از آب مروارید و کاهش احتمال دژنراسیون ماکولا نقش دارد.

یک آنتی اکسیدان قوی

کره حاوی مقدار زیادی کاروتن است که یک ماده غیر طبیعی اما ضروری برای انسان است. کاروتن به دو صورت در سلامت انسان نقش دارد. داشتن خواص آنتی اکسیدانی و تبدیل آن به ویتامین A دو خاصیت این ماده است. درباره آنتی اکسیدان ها، حدود 60٪ کاروتن دریافت شده به این مواد مقابله کننده با بیماری ها تبدیل می شوند.

این آنتی اکسیدان ها و ضد عفونت ها می توانند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کنند. از آنجایی که ویتامین A محلول در چربی است، می‌توان آن را برای قسمت‌هایی از بدن که دارای دیواره‌های چربی هستند، مانند پوست، چشم، دهان، گلو و همچنین سیستم ادراری و گوارشی مفید باشد. این ویتامین می تواند رشد و ترمیم سلول ها را تقویت کرده و از آسیب پذیری ناشی از عوامل عفونی محافظت کند.

تولید انواع کره به کمک دستگاه کره گیر

این دستگاه می تواند انواع کره گیاهی را تولید کند، دستگاه کره گیر بتین دو کاره میباشد هم کره گیر است و هم دستگاه ارده گیر می باشد.

سوال پیش میاید که در دستگاه کره گیر چگونه کره گرفته میشود؟دستگاه کره گیر با برش، آسیاب و هم زدن با سرعت بالا کار می کند. 2 قسمت آسیاب سطح سنگ طبیعی وجود دارد که با انجام حرکات نسبی، دانه روغنی را به خمیر کره تبدیل می کنند، یکی با سرعت زیاد می چرخد ​​و دیگری ثابت است، به طوری که دانه روغنی که از بین سطوح سنگ طبیعی عبور می کند، تحت نیروهای برشی و اصطکاک زیادی قرار می گیرد. و در عین حال، آنها در فرکانس های بالا ارتعاش می کنند و تحت تأثیر نیروهای پیچیده با سرعت بالا می چرخند، گیاه روغنی برشته شده را می توان به طور موثری پراکنده، امولسیون، خرد و همگن کرد.

مطالب مرتبط:  طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان betinco.net تماس حاصل فرمایید.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *