موارد استفاده کره آجیل

آیا عاشق کره آجیل هستید؟ کره های آجیلی مانند بادام و بادام هندی برای پخش روی نان تست شما عالی هستند. اما راه های دیگری نیز برای استفاده از آنها وجود دارد!

میان وعده

برش های سیب آغشته به کره بادام زمینی یک میان وعده خوشمزه و سرشار از ویتامین است که شما را سیر نگه می دارد.  شما می توانید مواد را بر اساس سلیقه یا نیاز خود تغییر دهید: کرفس را برای طعم کلاسیک جایگزین امتحان کنید. مقداری خرمای با دانه های چیا این صبحانه را جذاب تر از خوردن غلات روزانه می کند! ما همچنین فکر می‌کنیم کیک‌های برنجی که با کره‌ی آجیل مخلوط پوشانده شده‌اند واقعاً خوشمزه هستند. پس از چشیدن این لقمه‌های نان بسیار عالی، دوباره آن را میل خواهید کرد. دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین به شما کره بادام زمینی تازه و سرشار از مواد مقوی میدهد.

مو

تنها پس از یک بار استفاده، موهایتان سالم‌تر، نرم‌تر و ابریشمی‌تر خواهید بود. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری کره آجیل است. کافی است مقدار زیادی را روی موهای خود بمالید، روی پوست سر ماساژ دهید تا کاملاً خیس شود و سپس به مدت 1 تا 3 دقیقه قبل از شستشو به طور معمول در جای خود قرار دهید. این فرآیند به لطف روغن های طبیعی خود به موهایتان ارتقای شگفت انگیزی بدون نیاز به مواد شیمیایی خشن می دهد که سرشار از گیاهانی هستند که دارای خواص مرطوب کنندگی قوی هستند، علاوه بر این که فوق العاده مغذی هستند،

سس با کره بادام زمینی

چه کسی فکر می کرد می توان از کره آجیل به عنوان سس سالاد استفاده کرد؟ یک عدد بادام یا فندق را با دو قسمت سرکه (بادام + بالزامیک بهترین است)، شربت افرا، روغن زیتون، کمی آبلیمو و خردل در ظرفی بریزید. آن را تکان دهید تا قوام دلخواه شما به دست آید سپس در صورت نیاز مقداری آب اضافه کنید!

مطالب مرتبط:  میان وعده های سالم برای نوجوانان

اسموتی های خود را تقویت کنید

می‌توانید با افزودن مقداری کره بادام، کره بادام‌زمینی یا کره بادام هندی قبل از مخلوط کردن، نوشیدنی سالم را بیشتر کنید. انواع مختلف را امتحان کنید و با مقادیر کم شروع کنید تا روش های خلاقانه خود را برای استفاده در اسموتی ها بیابید. این یک راه فوق العاده برای استفاده از کره آجیل است.

کاربرد استفاده کره آجیل
کاربرد استفاده کره آجیل

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *