طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی

این طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی فقط به 1 یا 2 ماده نیاز دارد و در کمتر از 10 دقیقه ترکیب می شود. با این حال، ساخت آن یک انفجار است! شما می توانید مشاهده کنید که بادام زمینی کامل به نرم ترین و خامه ای ترین کره آجیلی که تا به حال دیده اید تبدیل می شود. 

نکات دستور پخت کره بادام زمینی

برای یادگیری طرز تهیه کره بادام زمینی آماده اید؟ چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید بدانید:

  1. درست کردن این دستور آسان است، اما نیاز به صبر دارد . قبل از اینکه آجیل ها صاف و قابل پخش شوند باید غذاساز شما تقریباً 10 دقیقه کار کند، از جمله زمان استراحت.
  2. شما باید اغلب غذاساز را متوقف کنید. درست کردن کره آجیل خانگی می تواند برای موتور یک غذاساز سخت باشد، بنابراین مطمئن شوید که هر 30 ثانیه تا 1 دقیقه آن را متوقف کنید تا فرصت خنک شدن را به آن بدهید. این استراحت همچنین فرصتی عالی برای خراش دادن دو طرف کاسه است.
  3. مقدار بادام زمینی که استفاده می کنید باید متناسب با اندازه غذاساز شما باشد. من از 3 فنجان بادام زمینی در غذاساز 7 فنجانی خود استفاده می کنم. اگر مال شما خیلی بزرگتر است، به آجیل بیشتری نیاز دارید تا مایه نرم و خامه ای ایجاد کنید.
  4. شما به چیزی جز بادام زمینی بو داده خشک و شاید نمک نیاز ندارید. در این دستور می‌توانید از بادام‌زمینی‌های بدون نمک یا شور استفاده کنید، اما اگر بادام‌زمینی شما شور نیست، باید در آخر آن را با نمک مزه دار کنید.
مطالب مرتبط:  فواید روغن زیتون برای مو

طرز تهیه کره بادام زمینی

بادام زمینی ها را به کاسه غذاساز اضافه کنید و تا زمانی که کاملا صاف و یکدست شود، آن را پردازش کنید و هر 30 ثانیه یکبار کناره های کاسه را خراش دهید. هنگامی که برای اولین بار شروع به آسیاب کردن بادام زمینی می کنید، ممکن است به نظر نرسد که آنها به یک کره آجیل صاف تبدیل شوند. اما به من اعتماد کنید، آنها خواهند شد! من قول می دهم که نیازی به افزودن روغن نباتی ندارید.

در ابتدا، آنها درشت خواهند بود.

سپس، آنها یک توپ پشمالو تشکیل می دهند.

و در نهایت، آنها با کره بادام زمینی طبیعی خامه ای ترکیب می شوند! اجازه دهید غذاساز تا زمانی که لازم است کار کند تا مخلوط واقعا یکدست شود. آن را در ظرف دربسته یا شیشه در دمای اتاق یا در یخچال تا 1 ماه نگهداری کنید. لذت ببرید! اما اگر میخواهید کره ای راحت با کیفیت بالا داشته باشید پیشنهاد ما خرید دستگاه بتین می باشد که علاوه بر دستگاه کره گیر بادام زمینی، دستگاه کره گیر بادام و آجیل هم هست.

طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی
طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی
چگونه باید کره بادام زمینی خانگی خود را نگهداری کنم؟

یخچال یا در دمای اتاق بهترین موارد هستند.
بهتر است در یخچال باشد.

آیا باید عسل را اضافه کنم؟

عسل به متعادل کردن شوری بادام زمینی کمک می کند، اما اگر می خواهید چیزهای بدون قند را حفظ کنید، فقط عسل را از آن خارج کنید.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *