دستگاه کره بادام زمینی کیفیت کره بادام زمینی را تعیین می کند

دستگاه کره بادام زمینی یک تجهیزات حرفه ای برای تبدیل بادام زمینی و سایر مغزها به کره است. اجزای اصلی آن از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است که در برابر خوردگی و غیر سمی است. روتور، بخش اصلی کار، از فناوری پردازش ویژه و عملیات حرارتی، با دقت بالا و عمر طولانی استفاده می کند. دستگاه کره گیر بادام توسط یک موتور هدایت می شود که روتور و استاتور همسان را به حرکت در می آورد و یک شکاف قابل تنظیم بین آنها وجود دارد. هنگامی که مواد از این شکاف عبور می کنند، به دلیل سرعت بالای چرخش روتور، سرعت مواد متصل به سطح روتور افزایش می یابد، در حالی که سرعت مواد متصل به سطح استاتور صفر است. به این ترتیب، یک گرادیان سرعت تند ایجاد می شود، به طوری که مواد در معرض اثرات فیزیکی قوی مانند برش، اصطکاک تبدیل به کره می شوند. همچنین انجام موارد نگهداری دستگاه کره گیر بادام زمینی در عملکرد آن تاثیرگذار می باشد.

کیفیت دستگاه کره بادام زمینی تعیین کننده کیفیت کره بادام زمینی است. برای قضاوت در مورد کیفیت دستگاه کره بادام زمینی، معمولاً باید نکات زیر را در نظر بگیریم:

1. سرعت چرخش دستگاه کره بادام زمینی: سرعت دستگاه کره بادام زمینی تولید شده توسط اکثر سازندگان کم است که منجر به ظرفیت آسیاب ناکافی تجهیزات می شود و ذرات کره بادام زمینی هنوز بسیار بزرگ هستند. دستگاه کره بادام زمینی باید دارای سرعت چرخش بالا و نیروی برشی بالا باشد.

2. ساختار سر سنگ زنی: بیشتر سرهای آسیاب دستگاه کره بادام زمینی در چین پیچ خورده است و عمق و عرض شیارها در سر آسیاب از بالا به پایین یکسان است، بنابراین اثر آسیاب بسیار ضعیف است. یک سر آسیاب خوب، عمق و عرض شیار روی سر سنگ زنی از بالا به پایین متفاوت است. لایه هایی از بالا به پایین وجود دارد و مواد را می توان مرحله به مرحله اصلاح کرد.

مطالب مرتبط:  کاکائو در مقابل پودر کاکائو: حقایق و فواید سلامتی

3. مهر و موم مکانیکی: توانایی آسیاب دستگاه کره بادام زمینی تا حدودی به سرعت تجهیزات بستگی دارد. هر چه سرعت بالاتر باشد، اثر بیشتر است. اما هر چه سرعت چرخش بیشتر باشد، ارزش حرارتی تجهیزات بیشتر می شود، بنابراین تجهیزات باکیفیت باید به مهر و موم های مکانیکی با دقت بالا مجهز شوند.

دستگاه آسیاب کره بادام زمینی
دستگاه آسیاب کره بادام زمینی

شرکت ما به مدت 10 سال عمیقاً درگیر ماشین آلات خط تولید ماشین آلات کره بادام زمینی بوده است. محصولات اصلی شامل دستگاه کره بادام زمینی، دستگاه برشته کردن بادام زمینی، دستگاه پوست کن بادام زمینی، دستگاه پوست کن بادام زمینی، خط تولید خودکار کره بادام زمینی ، دستگاه ارده گیر و سایر ماشین آلات است. اگر به تجهیزات ما نیاز دارید، لطفا با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *