موارد مهم در انتخاب دستگاه کره گیر بادام زمینی

دستگاه کره بادام زمینی عمدتاً دارای انواع زیر است:

آسیاب سنگی کره بادام زمینی: آسیاب سنگی کره بادام زمینی، بادام زمینی را از طریق اصطکاک سنگ ها به صورت خمیر در می آورد و کره بادام زمینی فرآوری شده طعم بی نظیری دارد. این یک تجهیزات سنتی پردازش کره بادام زمینی است . همینطور اقلام نگهداری روزانه دستگاه نیز بسیار مهم می باشد.

دستگاه کره بادام زمینی آسیاب سنگ برقی

دستگاه کره بادام زمینی عمودی: دستگاه کره بادام زمینی عمودی، بادام زمینی را از طریق یک برش چرخان با سرعت بالا به خمیر خرد می کند و دستگاه کره بادام زمینی عمودی توسط یک شفت هدایت می شود که دارای راندمان پردازش بالایی است و برای تولید انبوه مناسب است.

دستگاه کره بادام زمینی اسپلیت: موتور و دیسک آسیاب دستگاه کره بادام زمینی اسپلیت از هم جدا شده و دارای پایه است که مساحت زیادی را اشغال می کند. دستگاه کره بادام زمینی تقسیم شده توسط یک قرقره هدایت می شود. چون موتور و دیسک سنگ زنی با هم نیستند، حتی اگر رطوبت مواد به بیرون پاشیده شود، احتمال سوختن موتور بسیار کم است.

ملاحظات در انتخاب دستگاه کره بادام زمینی

هنگام انتخاب دستگاه کره بادام زمینی، باید مناسب ترین تجهیزات را با توجه به نیاز تولید خود و تفاوت بین دستگاه های کره گیر انتخاب کنید. معمولاً باید عوامل زیر را در نظر بگیرید:

کیفیت تجهیزات: کیفیت تجهیزات مستقیماً بر راندمان تولید و کیفیت محصول تأثیر می گذارد. انتخاب تجهیزات با کیفیت خوب می تواند کارایی تولید و کیفیت محصول را تضمین کند.

ظرفیت پردازش: ظرفیت پردازش بستگی به ظرفیت تولید و راندمان کاری تجهیزات دارد. شما باید تجهیزات مناسب را با توجه به نیازهای تولید خود انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:  کره نارگیل

فناوری تولید: فناوری تولید بر انتخاب تجهیزات تأثیر می گذارد، بنابراین باید تجهیزاتی را انتخاب کنید که با فناوری تولید خود مطابقت داشته باشد.

قیمت: قیمت یکی از فاکتورهایی است که در هنگام خرید تجهیزات باید در نظر گرفته شود. شما باید با توجه به بودجه خود تجهیزات مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب دستگاه کره گیر
انتخاب دستگاه کره گیر

موارد فوق انواع متداول دستگاه کره بادام زمینی و فاکتورهایی هستند که در انتخاب تجهیزات باید در نظر گرفته شوند. در صورت نیاز به خرید دستگاه کره بادام زمینی ما و یا هر گونه سوال در مورد انتخاب و استفاده از دستگاه کره بادام زمینی می توانید با گروه صنعتی بتین تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *