انتخاب دستگاه کره بادام زمینی خانگی

بسیاری از مردم کره بادام زمینی را دوست دارند. اگر برای خرید کره بادام زمینی به سوپرمارکت می روید، یک اصل را به خاطر بسپارید: هر چه فهرست مواد ساده تر باشد، بهتر است. در حالت ایده آل، کره بادام زمینی باید فقط حاوی خود بادام زمینی باشد یا مقدار کمی شکر یا نمک به آن اضافه کنید. این کره بادام زمینی طبیعی به راحتی لایه لایه می شود و نیاز به هم زدن دارد. شاید بافتی لطیف یا طعم شیرین با کالری نداشته باشد، اما حداقل بسیار سالمتر از کره بادام زمینی با مواد افزودنی مختلف است.

از آنجایی که بادام زمینی و سایر آجیل ها پس از آسیاب شدن و تبدیل به خمیر به راحتی از روغن جدا می شوند، بسیاری از برندها روغن گیاهی هیدروژنه را به عنوان تثبیت کننده اضافه می کنند تا ظاهری زیبا از کره بادام زمینی ایجاد کنند. حتی اگر برخی از کره بادام زمینی دارای برچسب “کم چرب” هستند، لزوما سالم نیستند. برای جبران از دست دادن طعم کم چرب، برخی از مارک ها شکر اضافی اضافه می کنند، اما کالری آن بیشتر خواهد بود.

با توجه به اینکه مردم به دنبال غذای سالم و بدون افزودنی هستند، بسیاری از افرادی که کره بادام زمینی را دوست دارند شروع به تهیه کره بادام زمینی در خانه می کنند. کره بادام زمینی خانگی فاقد آب، روغن و مواد افزودنی است. در مقایسه با کره بادام زمینی موجود در بازار، بیشتر با نیاز مردم مطابقت دارد و با محبوبیت دستگاه کره بادام زمینی، تهیه کره بادام زمینی در خانه به امری بسیار ساده تبدیل شده است.

مطالب مرتبط:  21 میان وعده تابستانی خوشمزه، سالم، گیاهی، پر پروتئین و بدون گلوتن

علاوه بر کره بادام زمینی، از دستگاه تولید کره بادام زمینی می توان برای آسیاب خمیر بادام، خمیر گردو، خمیر فندق، خمیر کنجد و غیره استفاده کرد. همچنین برای تهیه کره بادام زمینی خانگی بسیار مناسب است. هنگام کار، فقط باید بادام زمینی برشته شده و پوست کنده را در ورودی خوراک دستگاه قرار دهید و تجهیزات را راه اندازی کنید. بعد از چند دقیقه می توانید از کره بادام زمینی سالم و خوشمزه بدون مواد افزودنی لذت ببرید. توجه: بادام زمینی باید تفت داده شود. برای جلوگیری از ضایعات ناشی از فساد در یک زمان بیش از حد پردازش نکنید.

انتخاب دستگاه کره بادام زمینی خانگی
انتخاب دستگاه کره بادام زمینی خانگی

دستگاه کره بادام زمینی تولید شده توسط گروه صنعتی بتین به انواع مختلفی تقسیم می شود و صحنه های قابل اجرا نیز متفاوت است. اگر می خواهید کره بادام زمینی را در خانه درست کنید، لطفا برای انتخاب دستگاه مناسب به گروه صنعتی بتین بیایید. همچنین می توانید برای مشاوره پیام دهید یا تماس بگیرید و ما با توجه به نیاز شما مناسب ترین دستگاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، خرید ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و خرید دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *