روش های خانگی برای خوردن کره بادام زمینی

پس از برشته شدن و آسیاب شدن بادام زمینی، عطر و بوی غلیظی از روغن آزاد می شود که بیشتر از آجیل ترد اعتیاد آور است. بهترین کره بادام زمینی کره بادام زمینی موجود در سوپرمارکت نیست، بلکه کره بادام زمینی است که توسط دستگاه کره بادام زمینی خانگی در خانه تولید می شود. کره بادام زمینی فرآوری شده توسط خودمان هیچ ماده اضافه ای ندارد و از مواد اولیه تا محصولات نهایی شاهد آن است که سالم تر و بهداشتی تر است. شما همینطور میتوانید دستگاه کره گیر صنعتی تهیه نمایید، برای مشاهده تفاوت دستگاه کره گیر خانگی و تجاری به قسمت مقالات سایت ما مراجعه نمایید.

کره بادام زمینی در سال 1895 به وجود آمد. دکتر جان هاروی کلوگ، بنیانگذار غلات Kellogg، بادام زمینی خام را به صورت خمیر آسیاب کرد تا مکمل پروتئین برای بیماران در خانه های سالمندان باشد. با این حال، با محدودیت تکنولوژی، کره بادام زمینی در آن زمان خیلی بهتر از شن بلعیدن خشک نبود. تا اینکه در سال 1922 جوزف ال. رزفیلد روش جدیدی را برای هم زدن ابداع کرد که کره بادام زمینی را ظریف تر کرد و روغن به طور یکنواخت امولسیون شد.

کره بادام زمینی نه تنها ارزان است، بلکه دارای پروتئین بالایی نیز می باشد که در مهمانی های تناسب اندام بسیار محبوب است. شما می توانید کره بادام زمینی را به روش های مختلفی بخورید. امروز چندین روش خانگی برای خوردن کره بادام زمینی را توصیه می کنم.

ابتدا پاک کنید و بخورید. صبح از خواب برخیزید، چند تکه نان تهیه کنید، در یک لیوان شیر خیس کنید، روی نان آماده شده یک لایه ضخیم کره بادام زمینی بمالید، یک لقمه شیر بنوشید و نان را گاز بزنید که سیر کننده ترین صبحانه است.

مطالب مرتبط:  دستگاه شالی کوب

دوم، مخلوط کنید و بخورید. در تابستان گرم، بسیاری از مردم دوست دارند رشته فرنگی سرد بخورند. نودل های سرد را می توان با روغن پیازچه و سس سویا و سپس با سس سرخ شده مخلوط کرد. اما بعد از خوردن رشته فرنگی مخلوط شده با کره بادام زمینی، دوست ندارید رشته فرنگی را با چاشنی های دیگر مخلوط کنید. رشته فرنگی مخلوط شده با کره بادام زمینی لذیذ و معطر است و مردم پس از یک بار خوردن آن را هرگز فراموش نمی کنند.

سوم، غوطه ور شوید و بخورید. کره بادام زمینی را در بشقاب بریزید سپس سبزیجات مورد علاقه خود را بشویید و به قطعات کوچک برش دهید و مستقیماً در کره بادام زمینی فرو کنید تا بخورید. سالاد سرد و با طراوت است که می توان آن را در سه وعده در روز به این شکل میل کرد که ساده و راحت و مقوی و خوشمزه است.

چهارم،  کره بادام زمینی را می توان به عنوان چاشنی میان وعده های مختلف برای تهیه تنقلات استفاده کرد و همچنین می توان آن را به نان بخارپز برای تهیه رول گل اضافه کرد. نان بخارپز و تنقلات تهیه شده به این روش خوشمزه و سیر کننده است.

پنجم، آن را به عنوان دیپ داغ بخورید. کره بادام زمینی را می توان به عنوان دیپ داغ نیز میل کرد که می توان آن را به تنهایی میل کرد یا بنا به ذائقه آن را با چاشنی های دیگر اضافه کرد.

اگر در تهیه دستگاه کره گیر شک دارید میتوانید موارد مهم برای انتخاب دستگاه کره گیر را بخوانید.

مطالب مرتبط:  دستگاه کره گیر
خوردن کره بادام زمینی
خوردن کره بادام زمینی

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، خرید ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و خرید دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *