طرز استفاده درست از دستگاه کره گیر

دستگاه ساخت کره بادام زمینی یک تجهیزات حرفه ای برای آسیاب کردن بادام زمینی به کره است و محبوب ترین دستگاه کره بادام زمینی به سه نوع دستگاه تقسیم می شوند. دستگاه تولید کره بادام زمینی بر اساس حرکت نسبی استاتور و روتور با اشکال هندسی مختلف تحت چرخش با سرعت بالا می باشد. هنگامی که مواد پردازش شده از شکاف بین استاتور و روتور قابل تنظیم تحت تأثیر وزن خود، فشار هوا و نیروی گریز از مرکز عبور می کند، به طور موثری توسط نیروهای ترکیبی نیروی برشی قوی، نیروی اصطکاک، شکسته، پراکنده، امولسیون شده و مخلوط می شود. نیروی ضربه و ارتعاش با فرکانس بالا، به طوری که محصولات ایده آل به دست آید. استفاده درست و نگهداری از دستگاه کره گیر بسیار مهم می باشد.

طرز استفاده از دستگاه کره گیر
طرز استفاده از دستگاه کره گیر

مقایسه بین سه نوع دستگاه محبوب کره بادام زمینی

قطعات اصلی دستگاه کره بادام زمینی از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است که در برابر خوردگی کاملا مقاوم است. قطعات اصلی کار، استاتور و روتور، فرآیندهای ویژه ماشینکاری و عملیات حرارتی، با دقت ماشینکاری بالا و عمر طولانی را اتخاذ می کنند. شکاف ماشین‌کاری را می‌توان با حلقه تنظیم کمی تنظیم کرد و به صفحه‌بندی مجهز شد که کنترل آن آسان است و کیفیت ماشینکاری محصولات را تضمین می‌کند. صندلی اصلی بدنه و حلقه تنظیم مجهز به دستگاه های محدود کننده و قفل کننده برای اطمینان از پایداری شکاف ماشینکاری است. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده برای اطمینان از خواص مواد فرآوری شده است. اسپیندل و موتور به صورت جداگانه طراحی شده اند و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود سرعت مناسب را انتخاب کنند. دستگاه کره بادام زمینی دارای مزایای ساختار معقول است، عملکرد پایدار، عملیات ساده و نگهداری راحت می باشد.

مطالب مرتبط:  اقلام نگهداری روزانه دستگاه آسیاب کره بادام زمینی چیست؟

برای اطمینان از تولید ایمن، اصول خاصی از استفاده ایمن باید در طول استفاده از دستگاه تولید کره بادام زمینی رعایت شود:

  1. هنگامی که دست های خیس و پاهای برهنه زمین هستند، کلید برق دستگاه تولید کره بادام زمینی را لمس نکنید.
  2. هنگام کار، باید به درستی از اقلام محافظ کار استفاده کنید.
  3. قبل از استفاده از دستگاه کره بادام زمینی، بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ چیز دیگری در دستگاه وجود ندارد.
  4. در فرآیند استفاده، دست زدن به قسمتی از دستگاه کره بادام زمینی برای جلوگیری از خطرات و حوادث صنعتی ممنوع است.
  5. در صورت خرابی دستگاه کره بادام زمینی، فورا جریان برق را قطع کنید، علائم هشدار دهنده را نصب کنید و به پرسنل تعمیر و نگهداری گزارش دهید.
  6. علائم هشدار ایمنی باید توسط سرکارگر آویزان شود. پس از اتمام تعمیر و نگهداری و تایید با بازرسی، سرکارگر مجوز را می گیرد و جابجایی سایر پرسنل ممنوع است.
  7. پس از اتمام کار، بلافاصله منبع تغذیه را خاموش کرده و آن را از برق بکشید.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، خرید ارده گیر خانگی ، دستگاه روغن گیری و خرید دستگاه شالی کوب ارزان کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *