تهیه کره کنجد با دستگاه کره گیر بادام زمینی!

برای تهیه کره کنجد نیز می توان از دستگاه های کره گیر بادام زمینی استفاده کرد. کره کنجد که با نام های خمیر کنجد یا تاهین نیز شناخته می شود، چاشنی محبوبی است که از دانه های کنجد تهیه می شود و به طور گسترده در غذاهای مختلف، به ویژه در غذاهای خاورمیانه، مدیترانه و آسیایی استفاده می شود. دانه‌های کنجد سرشار از چربی‌های سالم، پروتئین و سایر مواد مغذی ضروری هستند و سس کنجد را به یک مکمل مغذی و طعم‌دار برای بسیاری از دستور العمل‌ها تبدیل می‌کنند.

آسیاب های بادام زمینی که به طور خاص برای آسیاب کردن بادام زمینی به کره بادام زمینی طراحی شده اند، اغلب می توانند برای آسیاب کردن دانه های کنجد نیز استفاده شوند. بسیاری از دستگاه های کره بادام زمینی دارای تنظیمات قابل تنظیمی هستند که به شما امکان می دهد ظرافت آسیاب را کنترل کنید که می تواند برای تهیه سس کنجد با بافت دلخواه مفید باشد. هنگام تهیه کره کنجد، کنجد را به آرامی و یکنواخت داخل دستگاه کره بادام زمینی بریزید. با سرعت زیاد حرکت نسبی استاتور و روتور با اشکال مختلف، دستگاه کره بادام زمینی می تواند دانه های کنجد را در مدت زمان کوتاهی خرد کرده و به کره کنجد تبدیل کند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که آسیاب کنجد به رویکرد متفاوتی در مقایسه با بادام زمینی نیاز دارد. دانه های کنجد کوچکتر و سفت تر از بادام زمینی هستند و حاوی روغن بیشتری هستند. بنابراین، آسیاب کنجد ممکن است به زمان و تلاش بیشتری نیاز داشته باشد و فرآیند آسیاب کردن ممکن است به دلیل محتوای روغن بالاتر، گرمای بیشتری ایجاد کند که می تواند بر طعم و قوام سس کنجد تأثیر بگذارد.

مطالب مرتبط:  بهترین راه برای خوردن کره بادام زمینی چیست؟

برای تهیه سس کنجد با استفاده از آسیاب بادام زمینی ، معمولاً باید دانه‌های کنجد را در دسته‌های کوچک به آسیاب اضافه کنید و آنها را به آرامی آسیاب کنید، به طور دوره‌ای مکث کنید تا کناره‌های آسیاب را خراش دهید تا از آسیاب یکنواخت اطمینان حاصل کنید. همچنین نظارت بر دما در طول فرآیند آسیاب کردن برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دانه های کنجد و تأثیر بر کیفیت سس کنجد بسیار مهم است.

علاوه بر این، طعم سس کنجد را می توان با برشته کردن دانه های کنجد قبل از آسیاب کردن، بیشتر کرد. برشته کردن دانه‌های کنجد، روغن‌های طبیعی آن‌ها را بیرون می‌آورد و طعم آن‌ها را عمیق‌تر می‌کند و در نتیجه سس کنجدی غنی‌تر و معطرتر به دست می‌آید.

اگرچه دستگاه های کره بادام زمینی می توانند دانه های کنجد را آسیاب کنند و سس کنجد درست کنند، اما حتماً به تفاوت اندازه، سختی و میزان روغن بادام زمینی و دانه کنجد توجه کنید. ممکن است برای دستیابی به بافت و طعم مطلوب در سس کنجد، تکنیک آسیاب مناسب، از جمله آسیاب کردن در دسته های کوچک، خراش دادن کناره های آسیاب و نظارت بر دما لازم باشد. شما همینطور باید طرز استفاده درست از دستگاه را بدانید.

از دستگاه کره بادام زمینی تولید شده توسط شرکت بتین می توان برای تولید انواع کره بادام زمینی و کره کنجد با طعم های مختلف مانند طعم اولیه، طعم شیرین، طعم شور، طعم تند و غیره استفاده کرد. همچنین می توان از آن برای آسیاب کردن شیر بادام زمینی، شیر سویا، شیر مالت، چای میوه، بستنی، مربا و غیره استفاده کرد. اما اگر میخواهید ارده کنجد خوبی داشته باشید باید دستگاه ارده گیر بتین را بخرید.

مطالب مرتبط:  خواص کره انبه برای سلامتی بدن چیست؟

ساختار جمع و جور، کارکرد آسان و قیمت مناسب باعث محبوبیت و تحسین این دستگاه در بین کاربران شده است. اگر به دستگاه ساخت کره بادام زمینی ما علاقه مند هستید، لطفاً به ما اطلاع دهید!

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، خرید ارده گیر خانگی ، دستگاه روغن گیری و خرید دستگاه شالی کوب ارزان کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

تهیه ارده کنجد با دستگاه کره گیر
تهیه ارده کنجد با دستگاه کره گیر

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *