برای کاهش وزن کره آجیل بخورید

آجیل سرشار از پروتئین، فیبر و چربی های سالم، یک غذای عالی برای کاهش وزن است.

کاهش وزن با کره آجیل برزیلی

آجیل برزیلی غنی ترین منبع غذایی شناخته شده سلنیوم است که تنها دو مغز آن بیش از یک روز این ماده معدنی را تامین می کند. سلنیوم نه تنها نقش کلیدی در متابولیسم، ایمنی و سلامت باروری دارد، بلکه به بدن کمک می کند ویتامین E را جذب کند، که می تواند به جلوگیری از آب مروارید در زندگی بعدی کمک کند.

آجیل برزیلی سرشار از تقویت کننده های سلامتی مانند مس، روی، پتاسیم، ریبوفلاوین، چربی های مفید برای قلب و منیزیم است، ماده معدنی که بسیاری از زنان دچار کمبود آن هستند (به ویژه آنهایی که از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند).

کاهش وزن با کره گردو

چربی‌های چند غیراشباع می‌توانند به کاهش چربی شکم کمک کنند، در حالی که چربی‌های اشباع شده، مانند غذاهای پخته‌شده و گوشت قرمز، می‌توانند اندازه دور کمر را افزایش دهند. (محققان می گویند چربی های اشباع شده ژن های خاصی را فعال می کنند که ذخیره چربی در شکم را افزایش می دهند). گردو همچنین یکی از غنی ترین منابع غذایی اسیدهای چرب امگا 3 برای سلامت قلب است.

با کره پسته روز خود را تقویت کنید

پسته سرشار از چربی های تک و چند غیراشباع است که به کاهش سطح گلوکز کمک می کند و می تواند به مبارزه با دیابت و بهبود متابولیسم کمک کند.

مصرف منظم پسته می تواند خطر سکته مغزی و بیماری های قلبی را کاهش دهد. پسته همچنین می تواند عملکرد ورزشی را افزایش دهد، التهاب ناشی از ورزش و استرس اکسیداتیو و سطح تری گلیسیرید را کاهش دهد، متابولیسم را تسریع کند و استرس اکسیداتیو را کاهش دهد.

مطالب مرتبط:  دستگاه کره گیر

خوردن کره پسته منجر به افزایش وزن نمی شود. در عوض، می تواند به طور غیرمستقیم با ایجاد احساس سیری به کاهش وزن کمک کند.

کره آجیل
کره آجیل

فواید کره بادام هندی برای کاهش وزن

کره بادام هندی منبع خوبی از فسفر، منیزیم، کلسیم و مس است که به بدن شما کمک می کند تا شرایط مختلف مانند یبوست، بی خوابی، سردرد و گرفتگی عضلات را تسکین دهد و همچنین سیستم ایمنی بدن را تنظیم کرده و از عملکرد مغز حمایت می کند. کره بادام هندی همچنین حاوی مقدار مناسبی بیوتین است که به براق ماندن موهای شما و قوی نگه داشتن ناخن ها و استخوان ها کمک می کند. سعی کنید از کره بادام هندی خوشمزه در اسموتی ها و دسرها استفاده کنید.

کره بادام هندی تازه از آسیاب کامل وینس راسل از خالص ترین مواد تشکیل شده است: بادام هندی. سرشار از آهن، ویتامین‌های ضروری و هیچ یک از مواد بد نیست، و برای یک میان‌وعده انرژی‌زا ایده‌آل است. تهیه ارده کنجد نیز بسیار مفید می باشد.

بادام زمینی

بادام زمینی حاوی رسوراترول است، یک ماده شیمیایی گیاهی که با کاهش خطر بیماری قلبی، سرطان و بیماری مزمن کلیوی مرتبط است. همچنین، بادام زمینی دارای بالاترین میزان پروتئین در این گروه است و بهترین منبع آرژنین، اسید آمینه ای است که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

بادام ها

بادام حاوی فیبر بیشتری نسبت به سایر آجیل‌ها است، بنابراین شما را سیر می‌کند و آن را به یک غذای رژیمی شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. بادام سرشار از چربی های تک غیراشباع، پروتئین و مواد مغذی مهم مختلف است که ممکن است به کاهش سطح قند خون، کاهش فشار خون و کاهش سطح کلسترول کمک کند. با توجه به همه چیز، بادام یک غذای فوق العاده واقعی است.

مطالب مرتبط:  چگونه بادام زمینی به کره بادام زمینی تبدیل می شود؟

فندق

فندق سرشار از مواد مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و چربی های سالم است. فندق ممکن است با حمایت از حرکات روده سالم، محافظت در برابر آسیب سلولی و کاهش سطح چربی خون، سلامت را بهبود بخشد. آنها همچنین ممکن است به تنظیم فشار خون، بهبود سطح قند خون، بهبود حساسیت به انسولین و بهبود تعداد اسپرم کمک کنند! برای آجیلی که خیلی خوشمزه است خیلی خوب است!

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی بتین ، خرید ارده گیر خانگی و صنعتی بتین ، دستگاه روغن گیری و خرید دستگاه شالی کوب ارزان کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

کره آجیل
کره آجیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *