خشک کردن و بو دادن بادام در خانه

یاد بگیرید چگونه بادام بو داده را خشک کنید . بادام بو داده خشک یک میان وعده خوشمزه است که سالم تر از بادام بو داده شده در روغن است و در سراسر جهان بسیار محبوب است. درست کردن بادام بو داده خشک در خانه بسیار ساده است. در کارخانه معمولاً برای برشته کردن بادام به مقدار زیاد به تجهیزاتی نیاز است. بادام خشک شده نیز مانند کره بادام گرفته شده با کره گیر بادام بسیار مفید است.

چگونه بادام را در خانه خشک کنیم؟

راه اول: بو دادن بادام خشک در فر
1. بادام ها را روی یک ورقه پخت پخش کنید.
2. فر را با دمای 200 درجه به مدت ده دقیقه گرم کنید، سینی فر را داخل فر بگذارید، بالا و پایین، 150 درجه، ده دقیقه بپزید.
3. وقتی زمان تمام شد، بادام ها را بیرون بیاورید و بگذارید به طور طبیعی خنک شوند. نتیجه بادام سوخاری خوب و ترد است.

خشک کردن بادام
خشک کردن بادام

راه دوم: بو دادن بادام خشک در تابه
1. ماهیتابه را از قبل روی حرارت متوسط ​​​​کم تا متوسط، ترجیحا ماهیتابه ته ضخیم گرم کنید. هنگام تفت دادن نیازی به اضافه کردن روغن نیست.
2. بعد از اینکه قابلمه از قبل گرم شد، بادام ها را داخل قابلمه بریزید و در یک لایه پهن کنید. ماهیتابه را به آرامی تکان دهید (تقریباً هر 30 ثانیه) تا بادام نسوزد و اجازه دهید بادام به طور یکنواخت گرم شود، حدود 3-5 دقیقه.
3. پس از تفت دادن بادام ها، آنها را از ماهیتابه خارج کرده و در ظرفی قرار دهید تا خنک شوند. وقتی عطر آن را استشمام کردید از روی حرارت بردارید وگرنه بادام سریع می سوزد.

مطالب مرتبط:  بهترین راه برای خوردن کره بادام زمینی چیست؟

چگونه بادام بو داده را در کارخانه خشک کنیم؟

تعداد زیادی بادام بو داده در کارخانه عمدتاً از تجهیزات بو دادن استفاده می کنند. این دستگاه تفت دادن مداوم توسط یک زنجیر چوبی بزرگ با موتور هدایت می شود تا بادام ها را به سمت جلو روی تسمه مشبک پخش کند و هوای گرم از لایه مواد عبور می کند تا با بادام گرما مبادله کند تا برشته شدن با کیفیت بالا حاصل شود. ساختار انتقال زنجیر صفحه باعث می شود بادام ها به آرامی به جلو حرکت کنند و پدیده پوست کندن ناشی از اصطکاک غلتشی متقابل بین بادام ها را از بین می برد. رنگ بادام بو داده یکنواخت، ترد و خوشمزه است.

خشک کردن بادام
خشک کردن بادام

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی بتین ، خرید ارده گیر خانگی و صنعتی بتین ، دستگاه آسیاب چکشی ، دستگاه آسیاب مفصلی و خرید دستگاه شالی کوب ارزان کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *