کره بادام هندی

بادام هندی یکی از اجیل های محبوب و پر از خاصیت و فواید شگفت انگیز است. خواص بادام هندی بسیار زیاد است یکی از خواص این دانه ی محبوب بهبود در عملکرد قلب است و بهبود در عملکرد مغز و کمک به هضم و افزایش جذب مواد مغذی میکند. همچنین با توجه به کالری ان جالب است بدانید که به کاهش وزن کمک میکند.
در کشور های غربی هم طی چندین سال مصرف بادام هندی افزایش یافته است. طبق تحقیقاتی که انجام شده است و دستاورد های در علم تغذیه اهمیت دانه ها و اجیل ها چندین برابر شده است در مصر میان وعده یا چاشنی در غذاهای اصلی به کار برده میشود . همچنین فوای و خواص بی نظیر اجیل ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اجیل ها به عنوان سالم ترین غذا به کار میرود.

خواص بادام هندی


قلب
مصرف کردن منظم بادام هندی باعث میشود که، خطر ابتلا به بیماری هایی از جمله بیماری‌های قلبی همچنین به بهبود کلسترول بالا و فشار خون بالا کمک میکند. مصرف بادام هندی در شریان خون و جلوگیری از انسداد رگ ها کمک میکند و همین امر موجب می شود در سلامت قلب و عروق نقش به سزایی داشته باشد.
بادام هندی دارای کلسترول است اما کلسترول دو نوع است کلسترول خوب و مفید که در مواد طبیعی وجود دارد که این نوع کلسترول باعث کاهش کلسترول بد هم می شود و کلسترول بد که در کاهش سلامت قلب بسیار موثر است. بادام هندی دارای کلسترول خوب است که باعث میشود کلسترول بد در بدن کم شود و در سلامت قلب کمک خواهد کرد در واقع فیتوسترول داخل بادام هندی است که به کاهش کلسترول بد کمک میکند.
همچنین بادام هندی در کاهش التهاب و سطح تری گلیسیرید نقش دارد و میتواند از سکته قلبی و مغزی جلوگیری کند.
تناسب اندام
کلا تمام اجیل ها و یا دانه ها دارای مقدار زیادی چربی می باشد. برای مثال بادام هندی از ۴۶ درصد چربی تشکیل شده است. در کل اجیل ها از مواد مفید برای بدن و مواد معدنی و مغذی میباشد . و اسید چرب داخل بادام هندی در روند کاهش وزن کمک میکند.
مواد مغزی داخل دانه ها باعث میشود شما پس از مصرف ان احساس سیری داشته باشید و همین موضوع در روند کاهش وزن بسیار موثر است.
مصرف اجیل باعث ممانعت در پر خوری ومیل شدید به غذا و همچنین اشتهای کاذب می شود. پس در نتیجه اجیل جایگزین مفیدی برای میان وعده در رژیم غذایی می باشد.
همچنین اجیل ها در جذب ویتامین و املاح مفید در بدن کمک میکند و یک منبع پروتیین گیاهی خوب بشمار میرود و برای کسانی که رژیم گیاه خواری دارند بادام هندی و اجیل ها بسیار نقش حیاتی را ایفا میکند. پروتیین گیاهی در بهبود عملکرد عروق و گردش خون موثر است.
اولین بار بادام هندی در برزیل کاشت شده است این اجیل از هندوستان به سمت جنوب شرق اسیا به سمت افریقا و امریکا وارد شده است.
بادام هندی طعم بسیار خوب و دلپذیر دارد و سرشار مواد مغذی و مفید برای بدن است. این اجیل در ایران کاشت نمیشود و وارداتی هست.

مطالب مرتبط:  کره بادام درختی


یکی از روش های مصرف بادام هندی استفاده از کره ی ان است. کره ی خروجی بسیار نرم و لذیذ است ولی در انتخاب کره مهم ان است که ارگانیک باشد یعنی مواد افزودنی در ان نباشد زیرا که در کره های کارخانه ای افزودنی هایی مانند شکر و نمک به کره اظافه میکنند . و این امر باعث میشود که از ارزش غذایی کره کم کند.
دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین
دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین خروجی با کیفیت ونرم را دارد. دستگاه کره گیر ارده گیر بتین دارای قابلیت نرمی و زبری خروجی است و همچنین دیگر مزایای ان این است که دستگاه کره گیر دارای اینورتر است که برق مصرفی کاهش میدهد و این امر بسیار برای مشتری به صرفه است.
در دستگاه کره گیر از سنگ طبیعی استفاده شده است .سنگ طبیعی داخل دستگاه موجب بالا رفتن کیفیت کره خروجی میشود.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

کره بادام هندی
کره بادام هندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *