دستگاه ارده گیر

دستگاه ارده گیر

دستگاه ارده گیر برای تولید ارده از دانه کنجد می باشد. ارده خمیر غلیظی است که از دانه های کنجد آسیاب شده تهیه می شود. معمولاً به عنوان یک ماده طعم دهنده در غذاهای خاورمیانه مانند هوموس یا با بادمجان کبابی برای تهیه بابا گانوش استفاده می شود. طعم و سازگاری ارده همچنین آن را به یک پایه ایده آل برای سس برای همراهی سبزیجات یا انواع دیگر غذاها تبدیل کرده است. دستگاه ارده گیری هر روز در شهرهای بزرگ به ارقام فروش بالاتری می رسد. بسیاری از مشاغل این دستگاه ها را برای فروش ارده تازه به مردم ترجیح می دهند. دستگاهی که کلیه عملیات لازم در تبدیل کنجد به ارده را انجام می دهد به اختصار دستگاه ارده گیری نامیده می شود. امروزه شرکت های تولید کننده ارده و شرکت های کوچک تولید ارده را با این دستگاه ها به فروش می رسانند.

.

در قدیم برای تولید ارده از تجهیزات کاملا سنتی استفاده می شد. آسیاب کردن کنجد با سنگ نمونه ای از روش های تولید ارده کنجد است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی به بازار عرضه شده است که با کمک آنها می توان به راحتی به تولید ارده پرداخت. به طور کلی ارده گیری به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود و تجهیزات مورد استفاده در هر کدام با دیگری متفاوت است.

روش سنتی استفاده از سنگ طبیعی و آسیاب کنجد است. در روش صنعتی از قطعات مخصوص (ماردون یا سنگ مصنوعی) برای این منظور استفاده می شود. لازم به ذکر است که استفاده از روش های سنتی دارای معایبی است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر دستگاه های مختلفی طراحی و ساخته شده است که از طریق آنها می توان ارده کنجد را در کمترین زمان ممکن تولید کرد.

دستگاه ارده گیر یکی از تجهیزات فرآوری مواد غذایی و دستگاه روغن گیری است که برای تولید آرد کنجد و روغن آجیل از انواع دانه های روغنی و گیاهی مانند کنجد و بادام زمینی استفاده می شود. بر اساس راندمان کاری و ظرفیت تولید، این دستگاه ها می توانند برای مصارف خانگی، فروشگاهی، عطاری و لبنیات مورد استفاده قرار گیرند و کاربرد اصلی آنها در ایجاد خط تولید خانگی، تهیه آرد ارگانیک در فروشگاه محلی و یا حتی در منزل می باشد. ظرفیت تولید ارده گیر ها از 1.5 تا 30 کیلوگرم در ساعت متغیر است و اغلب بر اساس این فاکتور و البته قدرت و کارایی موتور به دستگاه های صنعتی یا خانگی دسته بندی می شوند.
ارده خانگی به طور طبیعی ظرفیت کمتر و قدرت موتور ضعیف تری نسبت به نوع صنعتی خود دارد و برای مصارف خانگی، مشاغل کوچک مانند کارگاه ها، مغازه ها و فروشگاه ها مناسب تر است. به همین دلیل غبارگیرهای خانگی در نوع رومیزی و در اندازه های کوچک ساخته و عرضه می شوند تا در کمترین فضای ممکن قرار گیرند. با استفاده از این دستگاه می توانید از هر 45 کیلوگرم کنجد 45 کیلوگرم ارده تهیه کنید. اما ماشین آلات ارده صنعتی قطعه ای از تجهیزات و ماشین آلات صنایع غذایی هستند که در سایزهای بزرگ و با ظرفیت تولید بالا طراحی می شوند و کاربرد اصلی آنها در کارخانه های بزرگ ارده می باشد و در کمترین زمان ممکن مقدار زیادی ارده تولید می کنند. نکته مهم در خرید ارده صنعتی توجه به توان موتور و مصرف انرژی دستگاه است.
معمولاً در ساخت کارخانه های ارده از سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی یا نارنگی فلزی استفاده می شود و یا امروزه برای تولید آارده نرم و مرغوب، سازندگان ایرانی آسیاب ارده را با استفاده از سنگ مهریز یزد طراحی و عرضه می کنند که کاملاً بدون لرزش و صدا بوده و فراهم می کند. صدای ارگانیک و تمیز با بهترین کیفیت خروجی.

دستگاه های تولید آرده معمولا دارای دو تیغه هستند که دانه های روغنی را آسیاب می کنند. شما می توانید این دستگاه را در هر موقعیت جغرافیایی به صورت آنلاین از سایت گروه صنعتی بتین خریداری کنید. همچنین می توانید در سایت گروه صنعتی بتین به صورت آنلاین مشاوره و سفارش دهید. ارده گیرها عمر طولانی دارند، اما برای نگهداری مناسب از این دستگاه پس از اتمام کار؛ بلافاصله دستگاه را تمیز کنید. برخی از دستگاه ها پس از کار نیاز به مرطوب سازی دارند که باید به آن توجه کنید و همچنین از قرار دادن مواد خارج از ظرفیت دستگاه خودداری کنید.

ارده گیر ها انواع مختلفی دارند و مواد به کار رفته در آنها بسیار متفاوت است. برخی از دستگاه ها کاملاً فولادی و در برخی فقط سطح بیرونی دستگاه هستند. با یک لایه فولادی پوشیده شده است. ماشین آلات ارده گیر گروه صنعتی بتین از بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده در کشور تولید می شود.

دستگاه اردگیر گروه صنعتی بتین در مدل های مختلف با کیفیت های متفاوت تولید و وارد بازار شده است. در واقع این دستگاه ها و در واقع هر کدام از این دستگاه ها ویژگی های خاص خود را دارند.

دستگاه دارای عملکردها و ویژگی های خاصی است. در واقع یکی از ویژگی های این دستگاه ها در روغن گیری از دانه های روغنی این است که این روغن ها بدون هیچ گونه ناخالصی از بادام زمینی جدا می شوند. همچنین باعث می‌شود که برخی از دانه‌های روغنی و روغن‌ها از بین نرود.روغن دانه‌های روغنی مانند کنجد، بادام زمینی و غیره در واقع آردی است که از دانه‌های آسیاب جدا می‌شود و طعم بسیار خوبی دارد و همچنین طعم بسیار خوبی دارد. از خواص و خصوصیات علاوه بر این ارده گیر صنعتی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نمونه های ارده گیر خانگی دارد در واقع این دستگاه ها ساخت برندهای معروف می باشند.

دستگاه ارده گیر
دستگاه ارده گیر

تاریخچه

دستگاه ارده گیر :دستگاه های ارده گیری از قدیم با استفاده از چرخش سنگها روی یکدیگر عمل ارده گیری را انجام میدادند.برای ارده گیری با استفاده از سنگ طبیعی در قدیم از شتر برای حرکت کردن سنگها بر روی یکدیگر استفاده می‌شد. که معمولا زحمات بسیار طاقت فرسایی داشته اما به مرور زمان با پیشرفت و وجود تکنولوژی برق امروزه از موتورهای الکتریکی استفاده میشود.

اما چون در آن زمان حرکت حیوان حول محور سنگ انجام میگرفت. چون سرعت آن بسیار کم بود.برای بهره گیری بیشتر و تولید بالاتر باید تعداد آسیاب را اضافه میکردند .یا اینکه از سنگ با محیط بزرگتری استفاده کنند و این امر سبب هزینه و سختی فراوان میشد.

مصرف برق کم تر و استفاده از سنگ طبیعی

با استفاده از سنگ های با کیفیت و مقاوم در دستگاههای ارده گیری بتین عمل ارده گیری را بسیار آسان کرده است.و با مصرف برق بسیار پایین در مقایسه با نمونه های موجود با ظرفیت‌های بالا ارده گیری نمایید.

انواع دستگاه ارده گیر

دستگاه ارده گیر کنجد یکی از ابزارهای مورد استفاده در صنعت روغن‌کشی است. این دستگاه برای جداسازی روغن از دانه‌های کنجد استفاده می‌شود. در این متن، به بررسی انواع دستگاه‌های ارده گیر کنجد خواهیم پرداخت.

ارده گیری از کنجد یک فرآیند مهم در تولید روغن کنجد است. کنجد یکی از محصولات غذایی پرمصرف در جهان است و دارای خواص بسیار زیادی است. این محصول به علت داشتن روغن، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

برای ارده گیری از کنجد، ابتدا باید دانه‌های کنجد را خشک و تمیز کرده و سپس آن‌ها را به صورت خام خرد اسیاب شود .سپس با استفاده از چرخ‌آسیاب، دانه‌های خرد شده را به ارده تبدیل شود .در این مرحله، شما همچنین می‌توانید به ارده کمی نمک اضافه کنید تا طعم آن بهبود یابد.

دستگاه ارده گیر و‌کره گیر بتین
این دستگاه قابلیت تولید ارده و کره از محصولات را دارد به گونه ای که شما میتوانید با تنظیم درجه آسیاب انتخاب کنید دانه مورد نظر تا چه میزان آسیاب شود ،برای مثال برای تولید کره دانه باید کم تر از تولید ارده اسیاب شود تا قوام محصول خروجی بیشتر باشد .
دستگاه ارده گیر و کره گیر در دو سایز فروشگاهی و صنعتی تولید میشود .
انواع دستگاه ارده گیر
بتین در سال های اخیر صدها مشتری داخلی و خارجی را با محبوب ترین دستگاه ارده گیر به دست آوردیم. دستگاه ارده گیر محصول بسیار ویژه ای است. همه بازارها، مغازه ها، ادویه فروشی ها، اغذیه فروشی ها می توانند ارده را خودشان درست کنند و به صورت تازه و گرم به مشتری بفروشند.
دستگاه ما می تواند ۱۰ تا ۲۵ کیلوگرم ارده را در عرض ۱ ساعت تولید کند. و از 1 کیلو کنجد 1 کیلو ارده درست می کند.
هیچ چیز افزودنی وجود ندارد، شما می توانید ارده تازه و طبیعی را به مشتری بفروشید و می توانید دل مشتری خود را بدست اورید . ماشین ما ممکن است 50 کیلوگرم در ساعت آسیاب کند، اما محصول خروجی آنطور که می خواهید نخواهد بود.
شرکت ما این را پیشنهاد نمی کند. برای استفاده از ارده در صبحانه، محصول خروجی باید 40 تا 60 میکرون باشد. بنابراین ظرفیت دستگاه ما ۲۵ کیلوگرم در ساعت است. دستگاه ما با جهت بی صدا و زیبایی شناسی برجسته می شود. از جنس استنلس استیل با کیفیت 304 و مناسب برای بخش مواد غذایی است. آبکاری یا کرومکاری نیست. ما تولیدات جدی‌ در نظر گرفته شده برای بخش مواد غذایی داریم .

قابلیت دستگاه ارده گیر

دستگاهی مخصوص فرآوری ریز کنجد و سایر مواد است. عملکردهای برتر آسیاب بسیار ریز، پراکندگی، امولسیون سازی، همگن سازی و اختلاط را دارد. اندازه ذرات ماده فرآوری شده 2-50 میکرون و همگنی آن بیش از 90 درصد است. این تجهیزات ایده آل برای پردازش ذرات بسیار ریز است. دستگاه ساخت ارده دارای مزایای ساختار معقول، عملکرد پایدار، عملیات ساده و نگهداری راحت است. دستگاه آسیاب ارده برای خرد کردن بسیار ریز طیف وسیعی از مواد در صنایع دارویی، غذایی، شیمیایی و سایر صنایع مناسب است.

اصل ماشین ارده گیر  حرکت نسبی استاتور و روتور در سرعت بالا است. هنگامی که مواد فرآوری شده از فضای خالی روتور و استاتور عبور می کنند، به طور موثری شکسته، امولسیون و مخلوط می شوند تا محصول ایده آل به دست آید.

قطعات اصلی دستگاه خمیر کنجد از فولاد ضد زنگ مرغوب و ایمن، بهداشتی و بادوام ساخته شده است. استاتور و روتور از فناوری پردازش و عملیات حرارتی ویژه با دقت بالا و عمر طولانی استفاده می کنند. استاتور و روتور را می توان از مواد مختلف، مجهز به ساختارها و الگوهای مختلف برای انتخاب ساخت. و فاصله بین دو قسمت قابل تنظیم است.

مطالب مرتبط:  بهترین دستگاه کره گیر

مزایای دستگاه ارده گیر بتین:

  • ظرفیت تولیدی بالا
  • کم حجم و سبک
  • ارزان قیمت و با کیفیت
  • استفاده از سنگ طبیعی
  • بی صدا و بدون لرزش
  • مصرف برق پایین
  • قابلیت تنظیم سنگ برای نرمی و زبری
  • صد درصد تضمینی و دارای ضمانت برگشت.

ویژگی های دستگاه

  • مناسب برای تولید ارده در حضور مشتری
  • از سنگ های طبیعی معدن مهریز یزد استفاده می شود
  • کیفیت بی نظیر محصول
  • بدنه تمام استیل: مجهز به قطعات باکیفیت ساخته شده از استیل نگیر 304 که به راحتی قابل شستشو و نظافت هستند
  • موتور برق و گیربکس قدرتمند: دارای موتور قوی و کم مصرف که منجر به کاهش مصرف برق می شود.
  • قیف شیشه ای برای دیدن دانه های کنجد
  • صدای کم و عملکرد آسان
  • طراحی شیک و زیبا
  • دارای کابرد راحت و عدم نیاز به نیروی متخصص در کار با دستگاه
  • قابل کاربرد در فروشگاه ها و منازل
  • قابل استفاده برای ارده گیری اکثر دانه ها و مغز هسته ها
  • کاربرد خانگی با پرس سرد
  • براساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا
  • دارای خدمات پس از فروش 10 ساله

ظرفیت تولید دستگاه ارده گیر

این دستگاه ها از سایز فروشگاهی تا صنعتی (ظرفیت تولید از ۱۰ کیلوگرم در ساعت تا ۱۰۰ کیلوگرم در ساعت) موجود می باشد.ویژگی برتر دستگاه ارده ساز بتین این است که تمام شیوه ارده گیری سنتی را در خود حفظ کرده .این دستگاه دارای سنگ طبیعی و هم چنین مجهز به اینورتر جهت تنظیم سرعت دور می باشد.دستگاه ارده برای جلوگیری از گرم شدن ارده خروجی دارای سیستم خنک کننده به صورت کاملا متفاوت از سایر دستگاهها عمل میکند.

ویژگی چشم گیر دستگاه ارده گیر

دیگر ویژگی خوب این است که مخترعین شرکت بتین به صورتی این دستگاه را طراحی نموده اند که سنگ نیاز به هیچ گونه تعویض یا تیز کردنی ندارد. این موضوع از اهمیت زیادی برای اپراتور دستگاه برخوردار است.می تواند به صورت دائم ارده یکنواختی تولید کنند.کیفیت ارده بادام زمینی،فندق و … این مدل دستگاه به دلیل سنگ موجود در دستگاه کاملا نرم بوده است و با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نیست و کافیست امتحان کنید.!

طرز کار دستگاه ارده گیر

دستگاه ارده گیر دو سطح سنگی گرد و آجدار را با سرعت بالا می چرخاند تا انواع دانه های روغنی را خرد کرده و با توجه به مواد مصرفی، ارده یا روغن نباتی تولید کند. وجود این مکانیزم در این دستگاه باعث تسریع در تولید ارده مرغوب می شود.

با له کردن کنجد بین دو سطح سنگی دستگاه، ارده طبیعی با طعم مطبوع به دست می آید. درشتی و نرمی ارده به دست آمده به تکنولوژی ما برای تنظیم فاصله بین سنگ ها بستگی دارد، هر چه فاصله بین سنگ ها کمتر باشد، ارده به دست آمده نرمتر و کیفیت بهتری دارد و روغن کنجد به راحتی جدا می شود.

با این مکانیزم دستگاه، قادر به تولید روغن بادام زمینی، روغن پسته، روغن گردو و روغن از سایر دانه های روغنی خواهیم بود. تکنیک ارده سازی در دستگاه ارده به این صورت است که سنگ بالایی ثابت می ماند و سنگ پایینی به سرعت می چرخد. البته این تکنیک با سرعت و دقت کمتری در دستگاه های سنتی استفاده می شود.

برای تولید روغن نباتی باید فاصله بین سنگ ها را تغییر دهیم که در هنگام کار با دستگاه به راحتی امکان پذیر است و با استفاده از دسته اهرمی گالوانیزه تنظیمات دستگاه را می توان تغییر داد. ویژگی خاص این واحد وجود دو سطح سنگی قابل تغییر و تنظیم مجدد می باشد.

هرچه فاصله بین سنگ ها کمتر باشد، کنجد کاملا له می شود و ارده کنجد و روغن کنجد به راحتی جدا می شوند. همین امر در مورد سایر دانه های روغنی نیز صدق می کند. امروزه با توجه به انرژی‌زا بودن ارده و روغن کنجد، تقاضا برای خرید ارده و روغن آن رو به افزایش است که این امر موجب رونق بازار تجاری و تولید و فروش ارده با کمک دستگاه‌های ارده گیر شده است.

دستگاه ارده گیر در مدل های رومیزی و جمع و جور در شرکت بتین موجود است و به افراد کمک می کند تا مشاغل خانگی را راه اندازی کنند و از انواع دانه های روغنی ارده ارگانیک و همچنین روغن کنجد و روغن گیاهی تولید کنند. از این نظر که مصرف ارده همراه با شیره انگور یا خرما به دلیل وجود املاح معدنی، آهن و کلسیم به عنوان یک محصول مغذی با ارزش غذایی بالا در صبحانه افزایش می یابد، راه اندازی خط تولید و رسیدن به میزان بالایی سودآور است.

قیمت دستگاه ارده گیر

قیمت این مدل دستگاه در مقایسه با ظرفیت تولیدی و همچنین در مقایسه با دستگاه های سنتی بسیار ارزان بوده است و شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با شماره های موجود در سایت بتین مطلع شوید.

قیمت دستگاه ارده گیر سنگی

پیشنهاد تجربه ای متفاوت از ارده تازه تولید شده توسط دستگاه ارده سنگی بتین، ارده کنجد و کره بادام زمینی در سبد خرید برای صبحانه و عصرانه طرفداران زیادی پیدا کرده است . زیرا که یک وعده غذایی سالم و مقوی است .
قیمت دستکاه ارده گیر سنگی در شرکت بتین بسیار مقرون به صرفه است زیرا شرکتن بتین تولید کننده و عرضه کننده محصول است و بدون واسطه محصول را به دست مشتری میرساند .

آیا شرکت بتین سود آوری از طریق دستگاه ارده گیر را تصمین میکند ؟

بله ، زیرا با خرید یک دستگاه شما میتوانید چندین محصول تولید کنید و سود آوری جشم گیری در این زمینه داشته باشید دستگاه ارده گیر قابلیت تولید کره را نیز دارد . شما با خرید دستگاه دوکاره ارده گیر و کره گیر بتین انواع ارده ساده ، ارده شکلاتی ،ارده میکس، ارده فندقی،ارده عسلی و کره بادام زمینی ،کره فندق ، کره پسته ، کره گردو ، کره چهار مغز ،کره کنجد و کره شکلاتی را میتوانید تولید کنید .

دستگاه ارده گیر چگونه عمل میکند ؟

دستگاه دارای دو سنگ طبیعی میباشد که یکی ثابت و دیگره متحرک است و دانه خای کنجد میان این دو سنگ له میشود و بسته به میزان درجه زبری دلخواه شما به ارده یا کره تبدیل میشود .
زبری و نرمی ارده بستگی به فاصله بین دو سنگ دارد ،شما میتوانید با تنظیم دستی میزان زبری و نرمی محصول خروجی را مشخص کنید .

برق تکفاز
سنگ طبیعی
بدنه تمام استیل

دستگاه ارده گیر سنگی

۱-نظافت سریع و شستشوی اسان
۲-مصرف برق بهینه
۳-یک سال گارانتی بتین و ۵ سال خدمات پس از فروش

دستگاه ارده گیر بتین دارای یکسال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.هم چنین دارای ۲۴ ساعت مهلت تست و در صورت نامرغوب بودن کالا قابل برگشت میباشد.

ظرفیت تولید دستگاه ارده گیر چقدر است ؟

این دستگاه ها از سایز فروشگاهی تا صنعتی (ظرفیت تولید از ۱۰ کیلوگرم در ساعت تا ۱۰۰ کیلوگرم در ساعت) موجود می باشد.

قیمت دستگاه ارده گیر چقدر است ؟

قیمت این مدل دستگاه در مقایسه با ظرفیت تولیدی و همچنین در مقایسه با دستگاه های سنتی بسیار ارزان بوده است و شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با شماره های موجود در سایت بتین مطلع شوید.

مصرف برق دستگاه ارده گیر چقدر است ؟

با استفاده از سنگ های با کیفیت و مقاوم در دستگاههای ارده گیری بتین عمل ارده گیری را بسیار آسان کرده است.و با مصرف برق بسیار پایین در مقایسه با نمونه های موجود با ظرفیت‌های بالا ارده گیری نمایید.

جنس بدن دستگاه ارده گیر چیست؟

دستگاه ارده گیر بتین تماما از استیل ساخته شده اند.

آیا دستگاه ارده گیر می تواند بدون وقفه کار کنند؟

بله، این دستگاه به صورت 24 ساعته قابل استفاده است.

بهترین دستگاه ارده گیر در ایران

در مورد دستگاه ارده گیری این که بگوییم کدام یک از تولیدکنندگان کشور در این زمینه اول است جنبه تبلیغاتی محض دارد و اصولی نیست زیرا هر فردی دیدگاه و سلیقه و نظر خود را دارد. با برنامه ریزی برای خرید یک دستگاه ارده گیر و داشتن یک مارک و مدل خاص، به شما پیشنهاد می کینم تحقیق کنید و از مشتریان قبلی این محصول بخواهید تا خرید خود را بسیار بهتر و آسان تر کنند. به عنوان مثال اگر قصد خرید دستگاه ارده گیر بتین را دارید، پیشنهاد می کنم با مشتریان قبلی این مجموعه که محصول مورد نظر شما را خریداری کرده اند، مشورت کنید تا تجربه خود را از محصولات بتین به شما بگویند.

کاربرد های دستگاه ارده گیر

شاید عنوان انتخابی کمی عجیب باشد، اما قصد داریم در مورد استفاده از ارده در بین عموم مردم صحبت کنیم. عموم مردم از ارده به عنوان صبحانه یا شام انرژی زا استفاده می کنند. در عطاری محل زندگی ما می توانیم تعداد زیادی دستگاه ارده گیر را مشاهده کنیم. دستگاه ارده گیر کار سودآوری را برای کاربران خود ایجاد می کند، با این دستگاه می توان مغزهایی مانند بادام زمینی، پسته، فندق، نارگیل، کنجد و … را به روغن تبدیل کرد که این روزها طرفداران زیادی دارد.

یکی از بهترین محصولاتی که برای تولید ارده کنجد، بادام زمینی و فندق استفاده می شود، ارده ای است که با گرفتن روغن آنها، استفاده از آن را آسان کرده و از این مواد بهره می برد. از پرکاربردترین دستگاه ها می توان به دستگاه اردگیری اشاره کرد که به راحتی و به صورت خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی کار می کند. به این ترتیب برای تهیه روغن و آن هم در کمترین زمان بدون لرزش و صدا استفاده می شود. این دستگاه به دلیل اهمیت فراوانی که دارد در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود که می توان از آن به صورت گسترده استفاده کرد.

اکثر این دستگاه ها مشابه یکدیگر عمل می کنند و به صورت تک فاز و سه فاز طراحی شده اند. کار با دستگاه ارده گیر نیاز به مهارت و دانش خاصی ندارد و هر فردی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که دو سنگ گرد و آجدار با سرعت زیاد می چرخند و می چرخند. سنگ بالایی ثابت است و سنگ پایینی با سرعت زیاد و فاصله کمی می چرخد.

مطالب مرتبط:  دستگاه کره گیر و ارده گیر

دستگاه ارده گیر می تواند بخش مهمی از بسیاری از مواد غذایی باشد. دستگاه ارده گیر ابزار مهمی برای بسیاری از غذاها محسوب می شود. به طور خلاصه، شما می توانید یک دستگاه ارده گیر بخرید که از آن برای تهیه ارده استفاده می شود که برای بسیاری از غذاها مهم است. به طور خلاصه، دستگاه ارده گیر برای مردم برای تولید ارده ضروری است. به طور خلاصه، دستگاه ارده گیر وجود دارد که می توان از آن برای تهیه ارده استفاده کرد. ماشین‌های ارده گیر زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، که ارده را به بخش مهمی از بسیاری از غذاها تبدیل می‌کند.

دستگاه ارده گیر چیست؟ از دستگاه ارده گیر می توان برای تهیه سریع و آسان ارده استفاده کرد. می‌توانید ارده را تنها در 5 دقیقه درست کنید و آنها را به ماشینی تبدیل کنید تا بتوانید غذای ارده ای سریع و آسان درست کنید.

هنگام خرید دستگاه ارده گیر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر می خواهید یک کسب و کار تولید ارده طبیعی راه اندازی کنید، باید یک دستگاه باکیفیت و کارآمد خریداری کنید، اما قبل از هر چیز باید به توانایی خود در تولید محصول و همچنین حجم فروش آن توجه کنید. اگر کسب و کار شما رونق داشته باشد، می توانید با خرید یک دستگاه ارده گیر، محصولات متنوع تری تولید کنید، زیرا علاوه بر ارده کنجد، می توانید کره بادام زمینی، فندق، پسته و غیره را نیز تولید کنید. در ادامه به نکات مهمی اشاره می کنیم که به شما در خرید دستگاه مناسب تری کمک می کند.

  • ظرفیت تولید
  • ابعاد دستگاه و برخورداری از حجم و وزن کم
  • قیمت مناسب
  • استفاده از سنگ های طبیعی در دستگاه
  • تولید صدای کم
  • لرزش کم دستگاه
  • مصرف برق بسیار پایین
  • امکان تنظیم سنگ جهت انتخاب میزان نرمی و زبری ارده

فاکتورهای مهم در این دستگاه

در ساخت دستگاه ارده گیر دو فاکتور بسیار مهم وجود دارد، دستگاهی که خریداری می کنید باید بدون لرزش و صدا باشد تا بتواند بهترین کیفیت ارده را برای شما ایجاد کند و کمترین صدا را داشته باشد.

چند نکته در مورد دستگاه ارده گیر

  • این دستگاه ها می توانند به صورت 24 ساعته به طور مداوم کار کنند
  • به لطف موتور اینورتر این دستگاه ها مصرف برق آنها 60 درصد کاهش می یابد.
  • همچنین ظرفیت تولید این دستگاه بسته به دستگاهی که انتخاب می کنید  از ۱۰ کیلوگرم در ساعت تا ۱۰۰ کیلوگرم در ساعت متغیر است.
  • این دستگاه ها در پوشش های مختلف از جمله تمام استیل تولید می شوند

برای تولید محصولات با کیفیت، گروه صنعتی بتین از قطعات و ابزار درجه یک و استاندارد استفاده می کند، به همین دلیل دستگاه ارده گیر تولید شده توسط این شرکت، بدون کوچکترین لرزش و با کمترین صدای ممکن از فرآیند تولید می شود. بنابراین در هر مکان یا زمانی که بخواهید می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

تعمیر و نگهداری دستگاه ارده گیر

برای مراقبت بهتر از دستگاه ارده گیر خود لازم است ابتدا با اجزای آن آشنا شوید تا بتوانید برنامه ریزی بهتری برای نگهداری آن داشته باشید. همچنین پس از هر بار استفاده از این دستگاه حتما آن را تمیز کنید و اینکه هرگز بیش از ظرفیت دستگاه، از مواد استفاده نکنید.

برخی از این دستگاه ها دو سنگ ساخته شده که به شکل دایره و آج دار هستند. سنگ بالایی ثابت است، در حالی که سنگ در پایین به سرعت می چرخد. یکی از مهمترین معیارهای یک دستگاه خوب، کیفیت سنگ به کار رفته در این محصول است.

سنگ طبیعی یا مصنوعی؟

نوع سنگ در دستگاه ارده گیر یکی از مهم ترین عوامل در تشخیص یک دستگاه خوب است. سنگ های تعبیه شده در این دستگاه ها طبیعی و مصنوعی هستند. هرچه اجزای دستگاه طبیعی تر باشد، کیفیت مواد اولیه بالاتر و عمر دستگاه بیشتر می شود. محصولاتی که در آنها از سنگ مصنوعی استفاده می شود ابعاد کوچکتر اما ظرفیت بیشتری برای استخراج ارده دارند. از نظر ظاهری با دستگاه های سنگ طبیعی تفاوت دارند. اما از سوی دیگر دستگاه های ارده گیر با سنگ طبیعی سرعت کمتر، هزینه بالاتر و حجم بیشتری دارند. بنابراین در ساخت دستگاه ارده گیر بتین از سنگ طبیعی استفاده شده است.

ویژگی های یک سنگ خوب برای دستگاه ارده گیر

  • برای آسیاب کنجد و دانه های روغنی باید شیارهای دقیقی داشته باشد.
  • باید سختی لازم را داشته باشد تا به راحتی انواع ارده را تولید شود.
  • باید عملکرد سریع و راندمان بالایی داشته باشد.

ارده گیر صنعتی و خانگی

مکانیزم کار دستگاه ارده گیر صنعتی ساخت گروه صنعتی بتین در واقع همان مکانیزم کوبنده سنتی است که با سرعت بالا انجام می شود. این تکنیک بر اساس چرخش دو سنگ گرد است. سنگ بالایی ثابت است و سنگ پایینی با سرعت زیاد می چرخد ​​و دانه های روغنی بین سطوح خود له می شوند و در نتیجه آرد تولید می شود. با کمک این دستگاه می توان ارده مرغوب را با سرعت بالا تهیه کرد.

با تنظیم فاصله بین سنگ ها با استفاده از دسته تنظیم گالوانیزه می توان میزان نرمی و درشتی آرد را تغییر داد و به ارده با کیفیت مطلوب دست یافت.

پرس روغن صنعتی نیز توسط گروه تولیدی مجملی در مدل ها و سایزهای مختلف مانند پرس خانگی و روغن پرس صنعتی طراحی و تولید می شود. داوطلبان می توانند با توجه به نیاز خود و بر اساس حجم فروش مدل مناسب را انتخاب و اقدام به خرید کنند. قیمت این دستگاه نیز بسته به اندازه و ظرفیت آن متفاوت است و مشتریان می توانند برای استعلام قیمت با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.

خواص تهیه ارده کنجد با دستگاه ارده گیر

  1. منبع خوب فیبر
    سه قاشق غذاخوری (30 گرم) دانه کنجد بدون پوست، 3.5 گرم فیبر را فراهم می کند.

از آنجایی که میانگین مصرف فیبر در ایران پایین می باشد، خوردن منظم ارده کنجد می تواند به افزایش مصرف فیبر شما کمک کند .

فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش به خوبی شناخته شده است. علاوه بر این، شواهد رو به رشد نشان می دهد که فیبر ممکن است در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان های خاص، چاقی و دیابت نوع 2 نقش داشته باشد .

  1. منبع مغذی پروتئین گیاهی
    ارده کنجد 5 گرم پروتئین در هر وعده 3 قاشق غذاخوری (30 گرم) تامین می کنند.

برای به حداکثر رساندن در دسترس بودن پروتئین، کنجد پوست کنده و بو داده و ارده گیری شده را انتخاب کنید.

پروتئین برای سلامتی شما ضروری است، زیرا به ساخت همه چیز از عضلات گرفته تا هورمون ها کمک می کند.

نکته قابل توجه این است که ارده کنجد لیزین کمی دارند، یک اسید آمینه ضروری که در محصولات حیوانی فراوان‌تر است. با این حال، وگان ها و گیاهخواران می توانند با مصرف پروتئین های گیاهی با لیزین بالا – به ویژه حبوبات، مانند لوبیا قرمز و نخود، جبران کنند .

از سوی دیگر، ارده کنجد سرشار از متیونین و سیستئین هستند، دو اسید آمینه که حبوبات به مقدار زیاد آن‌ها را فراهم نمی‌کنند .

  1. منبع خوب ویتامین B
    ارده کنجد منبع خوبی از برخی ویتامین‌های B هستند که هم در پوسته و هم در دانه پخش می‌شوند .

برداشتن پوسته ممکن است باعث تمرکز یا حذف برخی از ویتامین های B شود.

  1. سرشار از آنتی اکسیدان
    مطالعات حیوانی و انسانی نشان می دهد که مصرف ارده کنجد ممکن است میزان کلی فعالیت آنتی اکسیدانی را در خون شما افزایش دهد.

لیگنان های موجود در دانه کنجد به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند، که به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند – یک واکنش شیمیایی که ممکن است به سلول های شما آسیب برساند و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن را افزایش دهد .

بعلاوه، ارده کنجد حاوی نوعی ویتامین E به نام گاما توکوفرول، آنتی اکسیدانی است که ممکن است به ویژه در برابر بیماری های قلبی محافظت کند.

شما با دستگاه ارده گیر بتین میتوانید ارده کنجد با کیفیت و تازه را به راحتی و در خانه تهیه نمایید.

ارده کنجد

خرید دستگاه ارده گیر

اگرچه می توان از روش سنتی نیز استفاده کرد، اما با خرید دستگاه، علاوه بر افزایش سرعت دستگاه، کیفیت بالاتری از محصول نهایی به دست خواهید آورد. بنابراین با استفاده از دستگاه ارده گیر (چه خانگی و چه صنعتی) می توانید به راحتی تجارت خود را گسترش دهید. برای تهیه ارده با رنگ روشن، شفاف و غلظت بالا باید در خرید دستگاه ارده گیر با بهترین کیفیت دقت کرد. کیفیت دستگاه ارده گیر می تواند بر کیفیت ارده به دست آمده از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

اگر شما هم قصد خرید دستگاه ارده گیر برای تولید ارده مرغوب در کمترین زمان را دارید، سایت بتین را به شما پیشنهاد می کنیم. با مراجعه به سایت بتین می توانید انواع دستگاه ها با امکانات و ظرفیت های مختلف را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید. شما می توانید با خرید اینترنتی دستگاه ارده گیر از این فروشگاه اینترنتی از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کرده و آن را با بهترین قیمت دریافت نمایید. علاوه بر این می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول مورد نظر با مشاورین گروه صنعتی بتین تماس حاصل فرمایید.

فروش اقساطی دستگاه ارده گیر کنجد

آیا به دنبال یک راه ساده و موثر برای تولید ارده کنجد خانگی هستید؟ آیا میخواهید از خواص بیشمار و مفید کنجد برای سلامتی خود بهره‌برداری کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، دستگاه ارده گیر کنجد محصولی است که شما نمی‌توانید از دست بدهید!

با دستگاه ارده گیر کنجد، قادر خواهید بود به راحتی و با صرف زمان و هزینه حداقل، ارده پاک و طبیعی کنجد تولید کنید. این دستگاه با طرح ساده و عملکرد قابل فهم، به شما این امکان را می‌دهد تا در منزل خود به صورت حرفه‌ای ارده کنجد تولید نمایید.

باتوجه به نکات زیر، دستگاه ارده گیر کنجد رابط عالی بین شما و تولید ارده کنجد خانگی شما خواهد بود:

  1. کارآیی بالا: دستگاه ارده گیر کنجد با قدرت موتور قوی و سرعت تنظیم‌پذیر، به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و با کارایی بالا ارده تولید نمایید.
  2. طراحی مناسب: دستگاه ارده گیر کنجد با طراحی جمع و جور و قابل حمل، در هر فضای کوچکی جای می‌شود و شما را از نگرانی های فضای مورد نیاز بزرگ صرفه‌جویی می‌کند.
  3. ساده و آسان: علاوه بر طرح ساده، دستگاه از قطعات قابل تفکیک تشکیل شده است که به راحتی قابل شستشو هستند. همچنین، عملکرد آسان دستگاه باعث می‌شود حتی افراد تازه‌کار نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  4. فروش اقساطی دستگاه ارده گیر : برای راحتی شما، دستگاه ارده گیر کنجد بتین را میتوانید اقساطی خریداری کنید .
مطالب مرتبط:  کره بادام درختی

5.کاهش برق مصرفی: دستگاه ارده گیر دارای اینورتر میباشد که مصرف برق را کاهش میدهد و مورد استقبال مشتریان میباشد .

  1. قابلیت تنظیم : دستگاه ارده گیر دارای قابلیت تنظیم نرمی و زبری ارده خروجی را دارد .

بررسی قطعات کاربردی در دستگاه ارده گیر بتین

بدنه

بیشتر مواد بدنه آسیاب از استیل با کیفیت و ضد زنگ ساخته شده است. علاوه بر این در ساخت آن از قطعات با کیفیتی استفاده شده که از استیل 304 ساخته شده و به راحتی قابل شستشو و نظافت است. در برخی موارد به درخواست کاربر دستگاه ارده گیر با بدنه فولادی ساخته می شود.

نوع سنگ در آسیاب و روغن کشی یکی از مهم ترین عوامل در تشخیص یک دستگاه خوب است. سنگ های تعبیه شده در این دستگاه ها طبیعی و مصنوعی هستند. هرچه اجزای دستگاه طبیعی تر باشد، کیفیت مواد اولیه بالاتر و عمر دستگاه بیشتر می شود. محصولاتی که در آنها از سنگ مصنوعی استفاده می شود ابعاد کوچکتر اما ظرفیت بیشتری برای استخراج دارند. از نظر ظاهری با دستگاه های سنگ طبیعی تفاوت دارند. اما از سوی دیگر دستگاه های بومی سرعت کمتر، هزینه بالاتر و حجم بیشتری دارند.

مخزن

دستگاه کره ارده گیر مجهز به مخزن استیل بادوام است که شکل قیفی دارد. به این معنی که دهانه آن عریض است و محصول را می توان به راحتی داخل مخزن ریخت. قسمت جلویی مخزن شیشه ای است که امکان مشاهده مسیر عبور کنجد و بادام زمینی به بخش ارده گیری را برای کاربر آسان می کند.

خروجی ارده و کره

این خروجی بعد از ماردون و تیغه تعبیه می شود و ارده تولیدی از این قسمت استخراج می شود. ماده اولیه این دستگاه استیل است.

کلید روشن و خاموش

روی بدنه دستگاه ارده گیر از دو دکمه روشن و خاموش مجزا استفاده شده است که با استفاده از آن می توان دستگاه را روشن و خاموش کرد.

تیغه

دستگاه ارده گیر به تیغه استیل ضد زنگ مجهز شده است. قطر این تیغه 60 میلی متر و کالیبر آن 40 میلی متر است. تیغه کاربردی کنجد، بادام زمینی و نارگیل را به پودر تبدیل می کند.

الکتروموتور

موتور الکتریکی جزء اصلی دستگاه ارده گیر است که وظیفه آن تامین نیروی حرکت مارپیچ است. برق مورد نیاز موتور الکتریکی از برق تامین می شود و برق مصرفی این دستگاه تک فاز (220 ولت) می باشد.
ماردون

ماردون از دیگر اجزای دستگاه ارده گیر است که حالت مارپیچی دارد و با حرکت دایره ای کنجد را به سمت تیغه می برد. موتور الکتریکی وظیفه تامین نیروی لازم برای ماردون را بر عهده دارد.

پایه ها

دستگاه ارده گیر مجهز به 4 پایه است که استفاده از آن را آسان می کند و این پایه ها در حفظ فاصله دستگاه از کف موثر هستند.

چرا باید ارده طبیعی با استفاده از دستگاه ارده گیر، استخراج کنیم؟

ارده سرشار از کلسیم و پروتئین است و منبع عالی مس، روی، آهن، منگنز، اسیدهای آمینه و روغن‌های امگا 3 و امگا 6 است. این مواد مغذی به مبارزه با التهاب کمک می کنند و از قلب و عروق پشتیبانی می کنند. آنها همچنین به حمایت سیستم ایمنی کمک می کنند. فقط یک قاشق غذاخوری تاهینی تقریباً ۲۶ درصد از مصرف توصیه شده روزانه مس و ۹ تا ۱۲ درصد روی، آهن و سلنیوم را دارد. بد نیست، نه؟اما تمامی خواص یاد شده در ارده تازه می باشد و بسیاری از ارده های موجود در بازار خواص مورد نیاز شما را ندارند. بهترین راه برای استفاده از ارده مطمئن این است که خود شما با ارده گیر های خانگی، ارده های مختلف خود را تولید نمایید.

نکته خرید: کنجد را به صورت عمده بخرید. خرید آن در کیسه ها یا قوطی های کوچک تنها با چند اونس می تواند بسیار گران باشد. می توانید دانه های کنجد را در بخش عمده برخی از فروشگاه های مواد غذایی خریداری کنید. همینطور اگر از دانه کنجد استفاده میکنید به آن روغن زیتون اضافه کنید به این خاطر که :

اگر یک دسته دانه کنجد را در یک مخلوط کن معمولی بریزید، یک دانه کنجد خشک انبوه به دست خواهید آورد.
به همین دلیل روغن زیتون اضافه می شود. میزان روغن اضافه کردن به عامل دیگری نیز بستگی دارد: متأسفانه بیشتر دانه‌های کنجد موجود در فروشگاه خیلی تازه نیستند، به این معنی که به اندازه دانه‌های کنجد تازه روغن ندارند.

بنابراین بین کمبود تجهیزات تجاری برای استخراج صحیح روغن از دانه‌های کنجد و عدم دسترسی به تازه‌ترین دانه‌های کنجد ممکن است، لازم است آشپزهای خانگی روغن اضافی را برای تشکیل خمیر اضافه کنند.

قیمت دستگاه ارده کیر سنگی
پیشنهاد تجربه ای متفاوت از ارده تازه تولید شده توسط دستگاه ارده سنگی بتین
ارده کنجد و کره بادام زمینی در سبد خرید برای صبحانه و عصرانه طرفداران زیادی پیدا کرده است . زیرا که یک وعده غذایی سالم و مقوی است .
قیمت دستکاه ارده گیر سنگی در شرکت بتین بسیار مقرون به صرفه است زیرا شرکتن بتین تولید کننده و عرضه کننده محصول است و بدون واسطه محصول را به دست مشتری میرساند .

آیا شرکت بتین سود آوری از طریق دستگاه ارده گیر را تصمین میکند ؟

بله ، زیرا با خرید یک دستگاه شما میتوانید چندین محصول تولید کنید و سود اوری جشم گیری در این زمینه داشته باشید دستگاه ارده گیر قابلیت تولید مره را نیز دارد . شما با خرید دستگاه دوکاره ارده گیر و کره گیر بتین انواع ارده ساده ، ارده شکلاتی ،ارده میکس، ارده فندقی،ارده عسلی و کره بادام زمینی ،کره فندق ، کره پسته ، کره گردو ، کره چهار مغز ،کره کنجد و کره شکلاتی را میتوانید تولید کنید .

دستگاه ارده گیر چگونه عمل میکند ؟

دستگاه دارای دو سنگ طبیعی میباشد که یکی ثابت و دیگره متحرک است و دانه خای کنجد میان این دو سنگ له میشود و بسته به میزان درجه زبری دلخواه شما به ارده یا کره تبدیل میشود .
زبری و نرمی ارده بستگی به فاصله بین دو سنگ دارد ،شما میتوانید با تنظیم دستی میزان زبری و نرمی محصول خروجی را مشخص کنید .

برق تکفاز
سنگ طبیعی
بدنه تمام استیل

دستگاه ارده گیر سنگی

۱-نظافت سریع و شستشوی اسان
۲-مصرف برق بهینه
۳-یک سال گارانتی بتین و ۵ سال خدمات پس از فروش

ارده
ارده

سوالات متداول

برای ارده گیری استفاده از دانه های بوجار شده بهتر است یا شسته شده؟


بهترین بذر برای ارده گیری بذر بوجار است. در این بذرها خاک و تمامی ناخالصی ها از بذر جدا می شود تا با کیفیت ترین ارده بدست آید. با شسته شدن دانه ها در اثر شستشو با آب و خشک شدن بعدی، رطوبت ذاتی دانه ها از بین می رود که می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

دستگاه ارده گیر بتین در هر ساعت، چقدر ارده تولید می کند؟

با توجه به ظرفیت دستگاه، با این دستگاه می توان در یک ساعت 30 کیلوگرم ارده تولید کرد.

امکان استفاده از دستگاه ارده گیر بتین به صورت خانگی هم وجود دارد؟

بله، امکان پذیر است و اکثر افراد از آن به عنوان یک وسیله درآمدزا در خانه استفاده می کنند.

چگونه میتوان میزان غلظت ارده در دستگاه ارده گیر را تنظیم نمود؟

امکان تنظیم غلظت ارده در این دستگاه با پیچ مارپیچ داخلی وجود دارد.

آیا امکان شستشوی دستگاه ارده گیر بعد از استفاده وجود دارد؟

بله شستشوی این دستگاه آسان است. برای این کار کافی است تیغه مارپیچ را باز کرده و قسمت های مختلف آن را بشویید.

چگونه میتوان دستگاه ارده گیر را سفارش داد؟

شما مشتریان عزیز از طریق وب سایت بتین به آدرس betinco.net سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. همچنین از طریق شماره های ۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷۰۹۱۳۰۰۰۰۳۱۴ نیز میتوانید دستگاه ارده گیر با ظرفیت موردنظر خود را سفارش دهید.

آیا دستگاه ارده گیر شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد؟

دستگاه ارده گیر بتین به مدت یکسال شامل گارانتی
می باشد البته دستگاه شامل پنج سال خدمات پس از فروش نیز می باشد

20 thoughts on “دستگاه ارده گیر

  1. مهران مرادی says:

    من دستگاه ارده گیر را برای مغازه ام خریدم. بسیار با کیفیت و کارآمد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *