طرز تهیه نوتلا خانگی

نوتلا خوراکی محبوب بین افراد است.یکی از پرفروش ترین محصولات برای صبحانه سریع و راحت و البته خوشمزه .همان طور که میدانید نوتلا مواد افزودنی غیر مفیدی دارد ،که بسیار آسیب زا میباشد .نوتلا تهیه شده از کرم فندق (یا همان کره فندق ) ،کاکائو ،شکر ،روغن نخل و مواد های افزودنی دیگر میباشد .

چگونه نوتلای سالم در خانه بسازیم ؟

یکی از مهم ترین بخش نوتلای با کیفیت ،داشتن کره فندق نرم و کرمی میباشد . بهتر ایت برای سالم بودن این وعده غذایی از کره فندق سالم و غیر کار خانه ای بدون مواد افزودنی استفاده نمایید .

دستگاه کره گیر بتین

دستگاه کره گیر و ارده گیر بتین یکی از محصولات محبوب شرکت بتین میباشد . به علت دوکاره بودن این دستگاه و کیفیت کره خروجی از دستگاه کره گیر این دستگاه بسیار محبوب است .
جنس بدنه دستگاه کره گیر بتین تمام استیل است . از ماردون بسیار قوی و سنگ طبیعی داخل دستگاه استفاده شده است .
شما میتوانید برای خرید دستگاه و اطلاع از قیمت دستگاه با شماره تماس داخل سایت betinco.net تماس برقرار کنید .

طرز تهیه نوتلا خانگی
طرز تهیه نوتلا خانگی

طرز تهیه نوتلا

این دستور العمل خوشمزه و خامه ای سالم نوتلا خانگی یکی از محبوب ترین دستور العمل ها است !
برخلاف نوتلای فروشگاهی که روغن نخل و شکر را به عنوان دو ماده اولیه ذکر می کند، این گزینه برای ورزشکاران یا کسانی که به لبنیات حساسیت دارند و همچنین افرادی که رژیم غذایی دارند مناسب است و قند کمتری دارد یا می تواند یک دستور العمل بدون شکر باشد.

مواد اولیه
۱:کره فندق
۲:وانیل
۳:نمک
۴:پودر کاکائو
۵ :شیرین کننده انتخابی
۶ :شیر یا روغن
میزان :
2 فنجان فندق (240 گرم)
1 1/2 قاشق غذاخوری عصاره وانیل خالص
پودر کاکائو 1/4 پیمانه
1/3 فنجان شیرین کننده انتخابی
1/4 قاشق چایخوری نمک
1/2 فنجان شیر دلخواه یا 2 قاشق غذاخوری روغن، اختیاری

مطالب مرتبط:  کره بادام زمینی برای لاغری

کره فندق را بهتر است تولید شده از دستگاه کره گیر تهیه کنید زیرا نرم تر و کرمی شکل است .ولی اگر دسترسی به دستگاه کره گیر ندارید میتوانید در خانه درست کنید .
فندق کمی تفت داده شده را در غذا ساز بریزید و انقدر مخلوط کنید تا کرمی شکل شود و وانیل و پودر کاکائو و نمک و مقداری روغن را به ان اظافه کنید برای شیرین شدن نوتلا میتوانید از شکر سفید یا قهوه ای و یا شیرین کننده های طبیعی مانند شیره افرا یا عسل به میزان دلخواه اظافه کنید .

مزایای کره فندق خانگی

فندق یکی از اجیل خای پر خاصیت و با چربی مفید میباشد و میدانید ماده اصلی نوتلا از کره فندق است . نوتلا خانگی بدون مواد افزودنی بسیار مفید و مقوی میباشد . برای داشتن کره فندق سالم دستگاه کره گیر بتین بهترین و باکیفیت ترین کره ی خامه ای و نرم را به شما ارائه میدهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *