کره بادام زمینی برای لاغری

کره بادام زمینی به علت داشتن فیبر و پروتئین بالا باعث میشود مدت طولانی تری احساس سیری کنید و خمین موضوع باعث میشود از ریزه خواری جلو گیری کرد و اشتهای کاذب را کنترل کرد . شما با استفاده از دستگاه کره گیر بادام زمینی و دستگاه ارده گیر میتوانید کره و ارده طبیعی داشته باشید. ما در گروه صنعتی بتین انواع دستگاه کره گیر ، دستگاه شالی کوب و ارده گیر را با بهترین قیمت برای شما داریم.

آیا کره بادام زمینی برای از بین بردن چربی شکم مفید است؟
در گذشته بسیاری از مردم بادام زمینی و کره بادام زمینی را برای کاهش وزن مصرف می کردند. یک مطالعه قدیمی در سال 2009 بیش از 50000 زن را در طول هشت سال مورد بررسی قرار داد و نشان داد که مصرف منظم آجیل خطر افزایش وزن و چاقی را کاهش می دهد. اما آیا این بدان معناست که خوردن کره بادام زمینی منجر به کاهش چربی شکم می شود؟ پاسخ کوتاه لزوما نیست. در حالی که بادام زمینی و کره بادام زمینی منبع عالی چربی ها و پروتئین های سالم هستند، اما همچنان حاوی مقدار زیادی کالری هستند .

میزان مصرف کره بادام زمینی

اگر از کره بادام زمینی معمولی استفاده می کنید، بیش از 190 کالری در هر 2 قاشق غذاخوری – بنابراین باید مراقب میزان کالری باشید. شما مصرف می کنید و در مورد اینکه چگونه به طور کلی در رژیم غذایی شما قرار می گیرد. اگر کالری دریافتی بیش از حد مصرف شود، کاهش وزن ممکن است آسان نباشد – صرف نظر از انتخاب های غذایی. گنجاندن برخی از دانه‌ها یا آجیل‌های تازه یا بو داده در رژیم غذایی شما می‌تواند مفید باشد، اما آنها باید در برنامه غذایی کلی شما قرار بگیرند. برای اینکه بفهمید آیا خوردن کره بادام زمینی می تواند بخشی از یک استراتژی موثر برای کاهش وزن باشد – به ویژه در ناحیه شکم – بهتر است با یک متخصص مراقبت های بهداشتی یا متخصص تغذیه واجد شرایط مشورت کنید که می تواند تمام جنبه های سبک زندگی شما را قبل از ایجاد هرگونه تغییر رژیم غذایی در نظر بگیرد.

مطالب مرتبط:  کره چیست؟
کره بادام زمینی برای لاغری
کره بادام زمینی برای لاغری

نحوه مصرف کره بادام زمینی برای کاهش وزن

بسیاری از مردم شنیده اند که خوردن کره بادام زمینی می تواند به کاهش وزن کمک کند. اما هنگام تلاش برای کاهش وزن دقیقاً چگونه باید کره بادام زمینی مصرف کرد؟
اول، ضروری است که تشخیص دهیم که کلید هر برنامه کاهش وزن موفق هنوز یک رژیم غذایی سالم و متعادل و ورزش منظم است. کره بادام زمینی می تواند در تغذیه روزانه شما به عنوان یک میان وعده سالم یا بخشی از وعده های غذایی در طول روز برای انرژی پایدار و سیری گنجانده شود. برخی از نکات در مورد استفاده موثر از کره بادام زمینی برای کاهش وزن عبارتند از: کنترل اندازه های سرو محدود کردن قند افزوده انتخاب منابع طبیعی/ارگانیک استفاده از کره بادام زمینی با کربوهیدرات های پیچیده مانند نان سبوس دار در صورت امکان از انواع خامه ای به جای ترد استفاده کنید اطمینان حاصل کنید که هیچ روغن اضافه یا چربی ترانس وجود ندارد روی غذاهای کامل تمرکز کنید و در عین حال مواد فرآوری شده را در میان وعده های خود محدود کنید.
برای کنترل اندازه وعده های غذایی، باید بخش هایی از کره بادام زمینی را به یک قاشق غذاخوری در هر وعده محدود کنید که حدود 90 تا 100 کالری دارد. در حالی که بیشتر کره آجیل خریداری شده در فروشگاه حاوی قندها و روغن های اضافه شده، از جمله روغن هیدروژنه، روغن نباتی و روغن پالم است، این می تواند بار کالری را افزایش دهد زیرا همه اینها کالری های خالی و بدون ارزش غذایی هستند که تنها مانع تلاش شما برای کاهش وزن می شود. بهتر است به دنبال انواع طبیعی یا ارگانیک کره آجیل های بدون نمک مانند کره های تهیه شده از دستگاه کره گیر صنعتی یا دستگاه کره گیر فروشگاهی باشید.شرکت بازرگانی بتین با بیش از ۲۰ سال تجربه بهترین دستگاه کره گیر و ارده کیر را تولید میکند ، جایی که تنها چیزی که از باز کردن شیشه به دست می آوررید فقط بادام زمینی است و نه قند اضافه شده یا شیرین کننده مانند مواد جامد شربت ذرت یا سایر افزودنی های مصنوعی مانند مالتودکسترین یا نشاسته غذایی اصلاح شده که می تواند بر اهداف کاهش وزن شما تأثیر منفی بگذارد. علاوه بر این، اگر این دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی طبیعی را با کربوهیدرات های پیچیده از منابعی مانند نان چند دانه ترکیب کنید، کمک خواهد کرد که به دلیل محتوای فیبری غنی، شما را سیر نگه می دارد و در عین حال به هضم مناسب کمک می کند. این همچنین به افزایش سطح انرژی در طول روز بدون افزایش سطح قند خون کمک می کند و به مرور زمان خطر ابتلا به بیماری های متابولیک مانند دیابت را به شدت افزایش می دهد.

مطالب مرتبط:  موارد مهم در انتخاب دستگاه کره گیر بادام زمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *