تکه های نارگیل

این میوه استوایی اساسی که در ابتدا در نواحی اقیانوس آرام یافت شد و اکنون در سراسر جهان از آن لذت می برد. نارگیل در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است، به ویژه به دلیل فواید سلامتی آن به ویژه در ایران استفاده میشود.

سه فرورفتگی مشخصه نارگیل نشان دهنده چشم و بینی است و به این ترتیب نارگیل نام خود را از کلمه پرتغالی “سر” گرفته است. نارگیل از خانواده دروپه است مانند زردآلو، زیتون و آلو. گوشت نارگیل سرشار از فیبر، سرشار از مواد معدنی و سرشار از چربی های سالم مانند تری گلیسیرید با زنجیره متوسط است.

مزایای مختلف گوشت نارگیل برای سلامتی شامل کاهش خطر بیماری قلبی با تعدیل پروفایل کلسترول، بهبود سیری و حمایت از کاهش وزن، حمایت از میکروبیوم سالم، افزایش عملکرد مغز و تثبیت سطح گلوکز خون است. به راحتی می توان اثرات محافظتی این میوه خشک فروتن را دست کم گرفت. 

تکه های نارگیل
تکه های نارگیل

تکه های نارگیل

تکه های نارگیل با نارگیل خشک شده یا خرد شده متفاوت است، زیرا تکه های بزرگ تر از گوشت نارگیل تراشیده شده هستند که به طور طبیعی خشک شده اند. آنها می توانند به عنوان یک میان وعده مستقل عالی باشند، از آنها برای درست کردن میله های جایزه خود یا برای تزئین کیک نارگیلی استفاده می شود.

وقتی خام خورده می شوند، بافت کمی جویدنی و سفت دارند، اما وقتی برشته می شوند، نارگیل بودن آن ها تقویت می شود! بله – آنها را می توان به کاسه های اسموتی، میله های موسلی خانگی و مخلوط دنباله دار اضافه کرد. همچنین بله – آنها را می توان خرد کرد و به یک کاری نارگیل یا یک سالاد آسیایی اضافه کرد. هر جا که ممکن است از آجیل خرد شده استفاده کنید، می توانید از تکه های نارگیل استفاده کنید.

مطالب مرتبط:  چگونه آجیل را به صورت تجاری تفت می دهید؟ تکنیک ها و نکات


جالب اینجاست که هم سطح کلسترول LDL و هم سطح تری گلیسیرید سرم به دنبال مصرف پوسته نارگیل کاهش یافت. محققان پیشنهاد می کنند که این ممکن است به دلیل فیبر محلول و نامحلول موجود در نارگیل خشک باشدکه آن را به یک مکمل سالم برای رژیم غذایی تبدیل کرده و از سلامت قلب و عروق حمایت می کند.

اگر در خوردن نارگیل یا دیگر آجیل ها مشکل دارید با مراجعه به betinco میتوانین با بهترین قیمت خرید دستگاه کره گیر ، خرید دستگاه ارده گیر و خرید دستگاه شالی کوب را انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *