21 میان وعده تابستانی خوشمزه، سالم، گیاهی، پر پروتئین و بدون گلوتن

راه های سالم برای میان وعده در تابستان

بهترین میان وعده های تابستانی همه چیز در مورد تعادل و تطبیق پذیری است. آنها باید سبک و در عین حال سیر کننده، مغذی باشند و فضل فصل را منعکس کنند. تابستان بسیار زیاد است، بنابراین لذت بردن از محصولات تازه تا حد امکان راهی برای رفتن است. برای درست کردن وعده های غذایی سالم و خوشمزه کافیست خرید دستگاه کره گیر و خرید دستگاه ارده گیر و شالی کوب ما را انجام داده و با مشاوران گروه بتین تماس بگیرید.

مصرف میوه های تازه یک راه عالی برای هیدراته ماندن و همچنین دریافت مواد مغذی ضروری، مواد معدنی و فیبر است. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف میوه‌های تازه نیز می‌تواند به مرور زمان بر سلامت شما تأثیر بگذارد. یک مطالعه پیگیری 30 ساله که در سال 2020 منتشر شد، نشان داد که مصرف طولانی مدت میوه تازه با کاهش قابل توجهی در ابتلا به سرطان معده مرتبط است.

آجیل همچنین یک راه فوق العاده سالم برای تغذیه در طول تابستان است. لذت بردن از کره های تازه، بو داده و حتی آجیل فواید بسیاری برای سلامتی دارد. اینها شامل حفظ وزن سالم، متعادل کردن قند خون و بهبود حافظه است . آووکادو یکی دیگر از میوه های کلاسیک تابستانی است که یک میان وعده تابستانی آسان و مغذی را ایجاد می کند. آنها سرشار از پلی فنول هایی مانند لوتئین و زآگزانتین هستند و سرشار از چربی های امگا 3 ، ویتامین های B ، ویتامین C و فیبر هستند . 

راه های زیادی برای استفاده بهینه از میان وعده های تابستانی وجود دارد. در اینجا 21 مورد از بهترین میان وعده های تابستانی برای تغذیه، انرژی و هیدراته نگه داشتن شما در تابستان امسال آورده شده است.

مطالب مرتبط:  شالی کوب چیست؟

میان وعده های تابستانی وگان

با این میان وعده های گیاهی خوشمزه از غذاهای گیاهی لذت ببرید. از کلاسیک های آرامش بخش گرفته تا ترکیبات خلاقانه، گزینه های کافی برای افراط در تمام تابستان خواهید داشت.

کباب های میوه ای وگان: چه کسی می دانست که چیزی به این سادگی می تواند طعم خوبی داشته باشد؟ کباب های میوه ای رنگارنگ بهترین راه برای ارضاء دندان شیرین شما و دریافت دوز ویتامین و آنتی اکسیدان هستند.

پاپ کورن نارگیلی دودی: آیا چیزی بهتر از پاپ کورن تازه خرد شده وجود دارد؟ چرا آن را با ادویه‌هایی مانند پاپریکا دودی، پودر فلفل چیپوتل و سیر برای ذره‌ای از زینگ تابستانی مصرف نکنید؟ 

موس شکلاتی آووکادو: شیرین، خامه ای و بدون گلوتن، یک موس شکلاتی سالم برنده واقعی است! مقداری آووکادو و شکلات تلخ را برای یک خوراکی خوشمزه که همچنین سالم و مغذی است، بزنید .

میان وعده تابستانی سالم
میان وعده تابستانی سالم

میان وعده های تابستانی بدون گلوتن

برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند، یافتن میان وعده های مناسب می تواند یک چالش باشد. اما نگران نباشید – این گزینه های بدون گلوتن به اندازه هر چیز دیگری که در تابستان خواهید داشت خوشمزه و مغذی هستند.

میله های گرانولا بدون پخت: هوس چیزی ترد دارید؟ میله های گرانولا بدون پخت را به عنوان یک میان وعده عالی امتحان کنید. ساخته شده با جو بدون گلوتن ، کره آجیل ، عسل ، دانه کتان و چیپس شکلات ، سطح انرژی شما را در تمام طول روز بالا نگه می دارد! 

چیپس کدو سبز بدون گلوتن: چیپس کدو سبز پخته شده در فر نسخه سالم تری از سیب زمینی سرخ کرده و همراهی مناسب برای یک ناهار تابستانی سبک است. برای یک وعده غذایی یا میان وعده خوشمزه آنها را در سس مورد علاقه خود فرو کنید.

مطالب مرتبط:  تشخیص ارده خوب

نان موزی بدون گلوتن: چه چیزی بهتر از نان موزی تازه پخته شده است؟ یک نسخه خانگی بدون گلوتن با استفاده از آرد بادام و شکر نارگیل یک راه عالی برای افراط بدون هیچ گونه احساس گناه است. از آن به عنوان میان وعده بعد از ظهر یا صبحانه لذت ببرید.

چیپس گیاهی: تابستان امسال از چیپس سیب زمینی صرف نظر کنید و به جای آن چیپس گیاهی را امتحان کنید . یا برای یک میان وعده تابستانی سالم و خوشمزه بدون گلوتن،  خودتان در خانه درست کنید .

میان وعده های تابستانی با پروتئین بالا

پیدا کردن تنقلاتی که هم خوشمزه و هم پروتئین بالایی داشته باشند، دشوار است. اما با این گزینه‌ها، نیازی به مصالحه در مورد طعم و مزه یا تغذیه نخواهید داشت. 

حمص سبزیجات: هوموس نه تنها خوشمزه است. همچنین سرشار از پروتئین و فیبر است – ترکیبی عالی برای یک میان وعده تابستانی. مقداری سبزیجات ترد اضافه کنید تا آن را در یک تورتیلا بپیچید و یک وعده غذایی پرانرژی و خوشمزه برای خود تهیه کنید.

فنجان های سالاد تن ماهی: این کلاسیک غنی از پروتئین برای تابستان عالی است. 1 قوطی ماهی تن را با مقداری سس مایونز کامل، آب لیمو، کرفس ریز خرد شده و موسیر مخلوط کنید و از قاشق‌ها در فنجان‌های کاهوی نگینی لذت ببرید. 

سالاد کینوا: کینوا سرشار از پروتئین است و می تواند به یک سالاد سبک خوشمزه تبدیل شود. کینوآ پخته شده را با سبزیجات خرد شده، نخود و یک وینگرت تند مخلوط کنید و یک میان وعده غنی از پروتئین دریافت کنید که برای تابستان عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *