طرز تهیه کره نارگیل خوراکی در منزل

آیا می خواهید طرز تهیه کره نارگیل را یاد بگیرید؟ برای تهیه کره نارگیل هیچ مواد در دسترس یا تجهیزات تخصصی در دسترس نیست و فقط 15 دقیقه زمان می برد تا کره نارگیل تهیه شود و یک کره نارگیل خامه ای و خوشمزه دارید که آماده مصرف است. کره نارگیل یک ماده فوق العاده است، اما یک نقطه ضعف دارد: بسیار گران است!  اما نه اگر خودتان آنرا درست کنید. با ما همراه باشید تا طرز تهیه کره نارگیل را یاد بگیرید;

برای شروع، تنها چیزی که نیاز دارید 3 تا 4 فنجان (500 گرم) پودر نارگیل است. 3 فنجان پودر نارگیل را به دستگاه کره گیر نارگیل بتین اضافه کنید. پس از چند دقیقه، یک فنجان از پودر نارگیل باقی مانده را اضافه کنید.
مراقب باشید حجم نارگیل بیشتر از ظرفیت دستگاه نباشد.
حالا یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل ذوب شده را در حالی که دستگاه کار می کند به آن اضافه کنید. البته این اختیاری است و ضروری نیست و می توانید کره نارگیل را بدون روغن نارگیل درست کنید.
به همین ترتیب باید حدود 15 دقیقه ادامه دهید تا جایی که مخلوط به شکل مایع درآید. کره نارگیل شما آماده است؛ تعجب نکنید، درست کردن کره نارگیل بسیار آسان است. آن را در یک شیشه در بسته در دمای اتاق نگهداری کنید.
توجه: اگر کره نارگیل سفت شد، شیشه را در یک کاسه آب گرم در حالت عمودی قرار دهید تا کره ذوب شود و سپس هم بزنید و استفاده کنید.

طرز تهیه کره نارگیل

تفاوت بین روغن نارگیل و کره نارگیل چیست؟

روغن نارگیل با پرس سرد نارگیل تهیه می شود. در دمای اتاق جامد است و با حرارت دادن به مایع تبدیل می شود. رایحه ای ملایم تا متوسط ​​دارد.
کره نارگیل از له کردن نارگیل به دست می آید. در دمای اتاق جامد است و با حرارت دادن نرم می شود. دارای عطر و بوی قوی است.
یک قاشق غذاخوری کره نارگیل حاوی حدود 2 گرم فیبر رژیمی است. کره نارگیل کالری بیشتری نسبت به روغن نارگیل دارد. هر دو محصول حدود 110 تا 120 کالری در هر قاشق غذاخوری دارند.
سایر مواد مغذی موجود در روغن نارگیل عبارتند از:
پروتئین، پتاسیم، منیزیم، آهن

مطالب مرتبط:  آیا کره بادام زمینی برای شما مفید است؟ چگونه کره بادام زمینی را به روشی سالم بخوریم

آیا روغن نارگیل و کره نارگیل برای شما مناسب هستند؟

کره نارگیل و روغن نارگیل سرشار از چربی های اشباع شده هستند. انجمن قلب آمریکا (AHA) هشدار می دهد که رژیم غذایی سرشار از چربی های اشباع شده خطر حمله قلبی و سکته را افزایش می دهد.

اما طرفداران نارگیل می گویند بسیاری از تحقیقات در مورد چربی های اشباع شده قدیمی است. آنها معتقدند بیشتر چربی های اشباع شده اسید لوریک است، بنابراین در واقع کلسترول خوب شما را افزایش می دهد و خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.

زمان و تحقیقات بیشتر این اختلاف را حل خواهد کرد. اما اینکه چگونه کره نارگیل و روغن نارگیل بر خطر ابتلا به بیماری قلبی تأثیر می‌گذارند، در نهایت به عوامل زیادی از جمله سطح فعالیت و رژیم غذایی کلی شما بستگی دارد.

فواید دارویی و درمانی کره نارگیل برای سلامتی بدن :

  • کنترل قند خون
  • پیشگیری از پیری زودرس
  • درمان بیماری‌های پوستی
  • ترمیم جای زخم‌ها در بدن
  • جلوگیری از زخم بستر
  • تقویت موی سر
  • حاوی اسیدهای چرب سالم
  • افزایش سطح ایمنی بدن
  • کمک به درمان کم خونی
  • دشمن میکروب و ویروس‌ها به خصوص آنفولانزا
  • کاهش سطح کلسترول خون
  • هضم بهتر مواد غذایی
  • درمان دیابت و قند خون
  • حاوی مقادیر قابل توجهی از مواد معدنی علی‌الخصوص آهن و فیبر
  • سرشار از پتاسیم، فسفر و منیزیم

کاربردهای زیبایی کره نارگیل و روغن نارگیل

اگر نگران مواد شیمیایی در محصولات مراقبت پوستی هستید، پیشنهاد می کنیم کره نارگیل یا روغن نارگیل را به لوازم آرایشی خود اضافه کنید. اسیدهای چرب آنها می تواند به کاهش چین و چروک، خشکی پوست و لکه های پیری کمک کند.

مطالب مرتبط:  منیزیم: ماده معدنی ترمیم کننده بدن

نکته: قبل از استفاده از کره نارگیل یا روغن نارگیل در ناحیه کوچکی از پوست خود، مقدار کمی کره یا روغن نارگیل را آزمایش کنید تا حساسیت و واکنش آلرژیک احتمالی را آزمایش کنید.

آشپزی با کره نارگیل و روغن نارگیل

کره نارگیل و روغن نارگیل از نظر ظاهر، طعم و عملکرد تفاوت های جزئی دارند. روغن نارگیل برای سرخ کردن و پخت و پز بهترین است. روغن نارگیل برای تهیه شیرینی عالی است.

روغن نارگیل به عنوان جایگزینی برای کره روی نان تست برای صبحانه خوشمزه است. در موارد زیر نیز می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید:

روغن نارگیل را به اسموتی ها اضافه کنید
آن را روی میوه تازه یا ماست یخ زده بریزید.
برای تهیه شیرینی و آب نبات مناسب است و می تواند جایگزین کره یا روغن شود. طعمی قوی و شیرین به دستور العمل های شما اضافه می کند.
آخرین کلمه
علیرغم ادعای بسیاری از کارشناسان سلامت طبیعی و علاقه مندان به نارگیل مبنی بر اینکه این محصولات معجزه سلامتی هستند، روغن نارگیل و روغن نارگیل را در حد اعتدال مصرف کنید.

تولید انواع کره به کمک دستگاه کره گیر

این دستگاه می تواند انواع کره گیاهی را تولید کند، دستگاه کره گیر بتین دو کاره میباشد هم کره گیر است و هم دستگاه ارده گیر خودکار می باشد.

سوال پیش میاید که در دستگاه کره گیر چگونه کره گرفته میشود؟دستگاه کره گیر با برش، آسیاب و هم زدن با سرعت بالا کار می کند. 2 قسمت آسیاب سطح سنگ طبیعی وجود دارد که با انجام حرکات نسبی، دانه روغنی را به خمیر کره تبدیل می کنند، یکی با سرعت زیاد می چرخد ​​و دیگری ثابت است، به طوری که دانه روغنی که از بین سطوح سنگ طبیعی عبور می کند، تحت نیروهای برشی و اصطکاک زیادی قرار می گیرد. و در عین حال، آنها در فرکانس های بالا ارتعاش می کنند و تحت تأثیر نیروهای پیچیده با سرعت بالا می چرخند، گیاه روغنی برشته شده را می توان به طور موثری پراکنده، امولسیون، خرد و همگن کرد.

مطالب مرتبط:  خرما: سالم ترین میوه های خشک

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بتین تماس حاصل فرمایید.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *