کره کاکائو

کره کاکائو چیست؟

کره کاکائو یک چربی طبیعی و جامد است که از دانه های کاکائو به دست می آید. این محصول خالص نقش مهمی در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. چربی های مفید موجود در این کره به پوست شما کمک می کند رطوبت را حفظ کرده و آن را تقویت کند. همچنین کره کاکائو خاصیت مرطوب کنندگی، ضد پیری و التیام زخم دارد. به راحتی می توانید از کره کاکائو برای بهبود وضعیت پوست خود استفاده کنید و از عطر مطبوع آن لذت ببرید.

ممکن است فکر کنید کره کاکائو طعم فوق‌العاده‌ای دارد، اما یک عنصر اصلی در کرم‌های پوست و سایر محصولات زیبایی و سلامتی است. کاکائو حدود 3000 سال است که در پزشکی استفاده می شود. این مورد مورد علاقه آزتک ها و مایاها بود که حتی از کاکائو به عنوان ارز استفاده می کردند. اخیراً محققان کشف کرده اند که ترکیباتی به نام phytochemicals موجود در کاکائو می تواند به سلامت بدن و پوست کمک کند.

کره کاکائو چیست؟

طرز تهیه کره کاکائو

برای تهیه این محصول، دانه های کاکائو از گیاه بزرگ کاکائو جدا می شود. سپس آنها را تفت داده و فشار می دهند تا روغن استخراج شود. سپس ضایعات به پودر کاکائو تبدیل می شوند. این کره سرشار از اسیدهای چرب است. به همین دلیل از آن به عنوان آبرسانی و تغذیه پوست استفاده می شود. علاوه بر این، این کره طبیعی در بهبود خاصیت ارتجاعی پوست نیز موثر است. استفاده از آن بسیار آسان است و می توانید مانند کرم های معمولی از آن استفاده کنید. رایحه مطبوع این محصول عطر مطبوعی را برای پوست شما نیز به ارمغان می آورد.

خواص شگفت انگیز کره کاکائو خالص برای پوست

خواص کره کاکائو برای پوست

کره کاکائو یک محصول طبیعی و مخصوص پوست است که در درمان و رفع برخی از مشکلات پوستی کاربرد دارد. استفاده از کره کاکائو به شما این امکان را می دهد که پوستی نرم، لطیف، سالم و جوان داشته باشید. همچنین، خواص ضد پیری این کره می تواند به شما کمک کند پوست خود را جوان نگه دارید.

مرطوب کننده پوست

چربی های موجود در کره کاکائو یک سد محافظ برای حفظ رطوبت طبیعی پوست ایجاد می کند. اسیدهای چرب زیادی در خواص این ماده یافت می شود که خاصیت آبرسانی و مطوب کنندگی به پوست را دارند.

مطالب مرتبط:  کره بادام هندی

پیشگیری از پیری پوست

کره کاکائو سرشار از ترکیبات گیاهی طبیعی به نام فیتوکمیکال است. این مواد با محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، جریان خون را در پوست بهبود می بخشد و پیری پوست را کند می کند. این محصول طبیعی همچنین حاوی چندین پلی فنول است که شروع علائم پیری را به تاخیر می اندازد. به همین دلیل یکی از رایج ترین کاربردهای این ماده رفع چین و چروک و افزایش خاصیت ارتجاعی آن است.

به بهبود جای زخم کمک کنید

مواد مغذی موجود در کره کاکائو به شما کمک می کند تا روند بهبود و محو شدن جای زخم را تسریع کنید. بسیاری از زنان بر این باورند که کرم ها و لوسیون های حاوی این ماده طبیعی را می توان در دوران بارداری و پس از آن برای پیشگیری و به حداقل رساندن ترک های پوستی استفاده کرد. با استفاده منظم از آن می توانید از تمام فواید آن برای پوست خود بهره مند شوید. بسیاری از مردم این محصول را به دلیل خواص مفیدی که دارد برای رفع جوش های ناشی از بیماری های مختلف مانند اگزما و درماتیت استفاده می کنند.

کاهش علائم آفتاب سوختگی

از آنجایی که کره کاکائو دارای خواص محافظتی در برابر نور خورشید است و حاوی مواد مغذی زیادی است، می تواند به کاهش علائم آفتاب سوختگی کمک کند. پوستی که از این علائم رنج می برد معمولاً نیاز به آبرسانی و تقویت بیشتری دارد. شما می توانید با استفاده از آن در مناطق مختلفی که آفتاب سوخته شده اید علائم را کاهش دهید و به بهبود پوست خود کمک کنید.

کره کاکائو یک محصول نیمه جامد مانند کره است که از دانه های کاکائو به روش طبیعی به دست می آید. بنابراین خواص اصلی کاکائو و مواد مغذی آن برای پوست حفظ می شود. استفاده از آن آسان است و بوی مطبوعی دارد.

بهبود سلامت کلی و ظاهر پوست

بسیاری از محصولات مراقبت از پوست از برندهای برتر دنیا حاوی کره کاکائو هستند. این محصول با کاهش خشکی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست ظاهر و سلامت پوست را بهبود می بخشد. علاوه بر این، وجود آنتی اکسیدان هایی به نام پلی فنول فوایدی مانند کاهش التهاب و محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید دارد. بنابراین ظاهر و سلامت کلی پوست از طریق این محصول بهبود می یابد.

مطالب مرتبط:  درباره ی ارده بیشتر بدانید !

پیشگیری از ترک های پوستی

ترک‌های پوستی یا ترک‌های ناشی از چاقی و لاغری یکی از معضلات همه افرادی است که بارداری یا کاهش و افزایش وزن ناگهانی را تجربه کرده‌اند. این ترک های ناشی از کشش پوست تقریبا هیچ درمان قطعی ندارند. اما خوشبختانه می توان از این عارضه پیشگیری کرد. کره کاکائو برای جلوگیری از ترک‌های پوستی در دوران بارداری و هر نوع ترک‌هایی مفید است. البته ادعاهایی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه این ماده می تواند آسیب سلولی را که منشاء ترک های پوستی است بهبود بخشد و این حالت را تا حدودی از روی پوست پاک کند.

درمان التهابات پوستی

اگر اخیراً متوجه شده اید که پوست شما به طور غیر طبیعی قرمز و تحریک شده است، کره کاکائو همان چیزی است که نیاز دارید. اعتقاد بر این است که این محصول یک تسکین دهنده عالی حتی برای بیماری های پوستی شدید مانند پسوریازیس یا اگزما است. در واقع این محصول با خاصیت ضد التهابی خود پوست و بدن را التیام می بخشد و هر نوع خارش و خشکی را به سرعت برطرف می کند.

چرا باید از کره کاکائو استفاده کنیم؟

استفاده از کره کاکائو می تواند شما را از خرید محصولات شیمیایی مختلف مراقبت از پوست که هر کدام مشکلات قیمت و استفاده خاص خود را دارند، نجات دهد. در واقع، به جای اینکه سعی کنید دستورالعمل های مختلف را به طور همزمان روی محصولات مختلف دنبال کنید، فقط می توانید از این محصول استفاده کنید.

علاوه بر این، خوبی استفاده از محصولات طبیعی بر روی پوست این است که حتی با استفاده طولانی مدت، به سلامت و زیبایی آسیب نمی رساند. علاوه بر این، چنین محصولاتی که از منابع طبیعی به دست می آیند معمولاً دارای چندین خاصیت مختلف هستند و پوست را به خوبی تغذیه می کنند.

مضرات کره کاکائو

استفاده از کره کاکائو روی پوست کاملا بی خطر است. حتی ادعا می شود که این محصول را می توان با خیال راحت روی پوست در دوران بارداری استفاده کرد. تنها افرادی که به محصولات حاوی کره کاکائو حساسیت دارند می توانند به این محصول واکنش آلرژیک داشته باشند.

اگر نمی دانید به این محصول حساسیت دارید یا خیر، راه حل ساده ای برای این کار وجود دارد. فقط ابتدا آن را روی پوست آرنج خود بمالید. سپس یک ساعت آن را به همین صورت بگذارید. اگر در این مدت متوجه خارش، سوزش، قرمزی و التهاب در ناحیه مورد نظر نشدید، مسلم است که به آن حساسیت ندارید.

مطالب مرتبط:  موارد استفاده کره آجیل

چگونه از کره کاکائو استفاده کنیم؟

استفاده از کره کاکائو به عنوان یک محصول مراقبت از پوست تجربه جالبی است زیرا در دمای اتاق جامد می ماند. علاوه بر این، آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در این ماده از آن در برابر فساد محافظت می کند و ماندگاری آن را افزایش می دهد. کره کاکائو حالتی مخملی روی پوست دارد. در نتیجه می توان از این محصول به عنوان لوسیون بعد از حمام، بالم لب و مرطوب کننده استفاده کرد. علاوه بر این، از آنجایی که این ماده در دمای بدن ذوب می شود، یک پایه عالی برای آرایش محسوب می شود.

برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر این محصول، بهتر است آن را با حرکات دایره ای و سپس به صورت عمودی و سپس به صورت افقی روی ناحیه تحت درمان ماساژ دهید. برای نتیجه بهتر، این حرکات را ۲ یا ۳ بار در روز و هر بار به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.

البته بسته به روتین مراقبت از پوست خود، ممکن است ترجیح دهید از این محصول پس از پاکسازی و لایه برداری صورت خود استفاده کنید. به این ترتیب پوست شما کارایی بالایی در جذب این محصول خواهد داشت.

کلام آخر

این دستگاه می تواند انواع کره گیاهی از جمله کره بادام زمینی، کره پسته و … را تولید کند، دستگاه کره گیر بتین دو کاره میباشد هم کره گیر است و هم  ارده گیر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت بتین تماس حاصل فرمایید.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *