بهترین کسب و کارهای خانگی با تجهیزات بتین

بهترین کسب و کارهای خانگی با تجهیزات بتین

با در نظر گرفتن شرایط سخت جامعه تصمیم به راه اندازی کسب و کار شاید برای شما سخت و دشوار باشد، اما اگر در این کار جدی هستید و می خواهید کسب درآمد کنید، با تجهیزات بتین همراه باشید و محتوای این مقاله را با دقت بخوانید. همانطور که می دانید، طبق تحقیقات انجام شده، یکی از کسب و کارهای موفق در حوزه سودآوری، مشاغل خانگی و کوچک هستند. با توجه به هزینه های پایین راه اندازی، حذف هزینه های مستمر یک محیط کاری (مانند اجاره، رهن، مالیات، عوارض، قبوض و غیره)، عدم نیاز به متخصص و موارد دیگر، این کارها نقطه شروعی هستند برای ایجاد یک کسب و کار شخصی گسترده تر، به ویژه جوانان و جویندگان کار محسوب می شوند.

حال گروه صنعتی بتین با این سخنان فرصتی را ایجاد کرده و با راهنمایی و مشاوره به متقاضیان، آنها را به راه اندازی کسب و کار تشویق کرده است. همچنین با ابزار و تجهیزات تولیدی بتین، ضمن اینکه اطلاعات مفیدی در مورد شغل مورد نظر خود به دست می آورید، می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را نیز بشناسید و با بهترین معاملات آن را خریداری کنید. حتی قبل از انجام هر کاری می توانید ایده کسب و کار خود را با تیم اقتصاد ما در میان بگذارید و بدون هیچ هزینه ای مشاوره دریافت کنید، پس برای تبدیل ایده خود به سرمایه فقط باید یک قدم بردارید!!


با استفاده از دستگاه های بتین چه نوع مشاغل خانگی را می توان راه اندازی کرد؟

قبل از معرفی مشاغل خانگی با استفاده از تجهیزات بتین لازم است توضیح مختصری در مورد این گروه صنعتی داده شود. بتین یکی از بهترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنعتی در کشور است که زمینه فعالیت گسترده ای دارد و دستگاه های تولیدی آن در تمامی بخش های صنعتی قابل مشاهده است. در این مقاله می خواهیم در مورد انواع مشاغل خانگی که می توان با استفاده از دستگاه های بتین راه اندازی کرد صحبت کنیم و شما را با این دستگاه ها آشنا کنیم.

همانطور که گفتیم حوزه فعالیت بتین بسیار گسترده است و تجهیزاتی که در آن تولید می شود بسیار متنوع است. به جرات می توان گفت که بتین در همه بخش های صنعت دست برده و دستگاه های مورد استفاده در آن ها را طراحی و معرفی کرده است. از جمله این صنایع می توان به صنایع لبنی، دستگاه های صنعتی پرکاربرد در بخش کشاورزی و ده ها حوزه دیگر اشاره کرد. لازم به توضیح است که تمامی محصولات بتین مختص بخشهای صنعتی نبوده و برای مصارف نیمه صنعتی و خانگی نیز در نظر گرفته شده است. تجهیزات خانگی بتین بهترین گزینه برای راه اندازی مشاغل خانگی محسوب می شود و فرد می تواند با کمترین سرمایه برای خود یک کسب و کار سودآور راه اندازی کند. در زیر گروهی از پرکاربردترین دستگاه ها آورده شده است.

مطالب مرتبط:  کره پسته چیست و چگونه تهیه میشود؟


دستگاه ارده گیر و روغن گیر

همانطور که می دانید گیتو یکی از چیزهایی است که در گذشته توسط زنان روستایی در خانه تهیه می شد و سود خوبی به همراه دارد. در حال حاضر با استفاده از ماشین های روغن گیر بتین می توانید این کار را سریعتر و راحت تر انجام دهید. بتین، دستگاه روغن گیر و دستگاه ارده گیر خود را در دو مدل فشار قوی و کم فشار ساخته است که دارای ظرفیت های خانگی و صنعتی می باشد. می توانید با استفاده از مدل های خانگی بدون نیاز به فضای مجزا تولیدارده را شروع کنید.

دستگاه کره گیر

بیشتر افراد با شنیدن اسم دستگاه کره گیر به اشتباه گمان میکنند همان کره ی حیوانی و کره ی لبنی می باشد ولی چنین نیست و منظور کره ی گیاهی است. کره گیاهی توسط دانه های روغنی و مغزیجات از جمله بادام زمینی، بادام درختی، پسته،فندق،گردو،نارگیل و دیگر دانه ها و مغزیجات توسط دستگاه کره بتین میکس و آسیاب میشود این دستگاه کره گیر به گونه ای کار میکند که ابتدا دانه هارا خرد میکند و از فشار زیاد هنگام خرد شدن یا کوبیدن عمل کره گیری انجام می شود.

امروزه عمل کره گیری را میتوان به روش ها و دستگاه های مختلفی انجام داد و تا چند سال پیش دستگاه های کره گیر فقط در سایز های صنعتی و در دست کارخانه ها ی بزرگ بود ولی با تلاش تولید کنندگان دستگاه های صنایع غذایی و دستگاه کره گیر در سایز های مختلف به دست همه ب افراد با شرایط مختلف رسیده تا بتواند براحتی مغزیجات متفاوتی را کره گیری نمایند.

بهترین دستگاه کره گیر
بهترین دستگاه کره گیر


سایر دستگاه های بتین

تاکنون با برخی از دستگاه های بتین آشنا شدید که می توانند فرصتی استثنایی برای راه اندازی کسب و کار خانگی باشند. حال لازم است شما را با یکی دیگر از تجهیزات بتین آشنا کنیم. بتین انواع دستگاه های شالی کوب و آسیاب را طراحی و تولید کرده است. با توجه به شرایط کاری، علاقه و بودجه خود می توانید از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید.

مزایای راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه های بتین

  • در زمان و وقت صرفه جویی کنید
  • ساعات های کاری قابل انعطاف
  • استقلال و آزادی عمل بیشتر
  • هزینه راه اندازی پایین در مقایسه با سایر مشاغل
  • ریسک کم
  • امکان ثبت برند شخصی
  • احتمال موفقیت بالا
  • امکان مشارکت اعضای خانواده
  • ایجاد تعادل بین کار و زندگی
  • نگران خرابی و استهلاک تجهیزات نباشید
  • کاهش بیکاری در جامعه
  • بدون نیاز به سرمایه گذاری کلان
  • افزایش عزت نفس افراد
مطالب مرتبط:  میان وعده های سالم برای کمک به مطالعه و افزایش تمرکز

مراحل راه اندازی کسب و کار خانگی

اگر کسب و کار خود را اصولی و طبق برنامه راه اندازی کنید، شانس موفقیت زیادی خواهید داشت. اما اگر برعکس باشد و بخواهید بدون برنامه ریزی یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید، بدون شک ریسک بالایی خواهد داشت و ممکن است موفقیت شما کاهش یابد. در زیر نکات مهمی که قبل از شروع کار باید رعایت شود آورده شده است.

1- راه اندازی یک کسب و کار با یک ایده قوی و خاص
اگر به دنبال کسب و کار خانگی هستید و از شکست می ترسید، باید با توجه به شرایط خود یک ایده عالی داشته باشید. ایده های موثر و عالی از تمرکز بر نقاط قوت شما به وجود می آیند. پس سعی کنید کاری را شروع کنید که واقعا پتانسیل انجام آن را دارید.

2- ایجاد فضایی برای شروع فعالیت
هر کاری، حتی در خانه، به مکانی برای شروع آن کار نیاز دارد. البته برای کارهای خانه نیازی به فضای کاملا مجزا و بزرگ نیست. اما به طور کلی باید به این فکر کنید که دستگاه خود را کجا قرار دهید و شروع به کار کنید.

3- آشنایی با مشتریان
قبل از شروع هر کاری و کسب درآمد بالا، ابتدا باید مشتریان خود را بشناسید. زیرا برای فروش محصول خود به مشتریان نیاز دارید. شاید ایده شما عالی باشد اما کافی نیست و باید سعی کنید نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید و سطح فروش خود را افزایش دهید. باید ببینید مشتری شما از چه قشری از جامعه است و متعلق به چه گروه سنی است. در این شرایط است که می توانید فروش عالی داشته باشید.

4- شناخت رقبا
شناخت رقبای خود از چند جهت مهم است. ابتدا با کسب و کار آنها آشنا می شوید و از همان ابتدا تغییرات لازم را در کار خود ایجاد می کنید. دوم اینکه می توانید نقاط ضعف رقیب خود را بشناسید و آنها را در کار خود تقویت کنید تا مرتکب اشتباه نشوید. به یاد داشته باشید که دانستن رقابت تجاری شما برای انواع مشاغل خانگی بسیار مهم است و یکی از اصول تجاری است که می تواند موفقیت شما را تضمین کند.

5- آزمایش ایده
این گزینه برای زمانی است که شغل دیگری دارید و به فکر رها کردن شغل و راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید. در این شرایط سعی کنید ایده خود را قبل از ترک کار آزمایش کنید. به عنوان مثال، در اوقات فراغت خود، ایده خود را اجرا کنید تا ببینید آیا می توانید پاسخ مورد نظر خود را دریافت کنید یا خیر. در این مرحله، حتی می توانید از تبلیغات استفاده کنید تا مطمئن شوید که می توانید مشتریان خود را پیدا کنید.

مطالب مرتبط:  5 روش برای استفاده از جو دوسر

6- برنامه ریزی تامین مالی
راه اندازی یک کسب و کار خانگی، هر چقدر هم که کوچک باشد، نیاز به بودجه دارد. برای تخمین بودجه قبل از شروع کار باید سعی کنید لیستی از ابزارهای مورد نیاز برای شروع کار تهیه کنید تا بتوانید بودجه مورد نیاز را برآورد کنید. بعد از این کار حتما باید تا حد امکان موقعیت های غیرمنتظره ای که ممکن است در حین کار پیش بیاید را پیش بینی کنید و هزینه های مربوطه را جدا کنید.

7- بیمه مشاغل
مهمترین کاری که باید قبل از شروع هر کاری انجام دهید، بیمه کردن کسب و کار است. بیمه در واقع یک سرمایه گذاری برای آینده است و تضمین می کند که در صورت وقوع حادثه در محل کار، نگران جبران خسارت نباشید.


نکاتی که باید در انواع مشاغل خانگی به آنها توجه کرد!

  • سن در مشاغل خانگی مهم نیست و هر فردی در هر سنی می تواند کسب و کار خود را راه اندازی کند.
  • راه اندازی یک کسب و کار خانگی بسیاری از هزینه های اضافی را که ممکن است ایجاد شود کاهش می دهد.
  • مهمترین مزیت این تجارت کاهش بیکاری است. زیرا فرد به جای بیکاری یا جستجوی کار، اشتغال ایجاد می کند.
  • در مشاغل خانگی در زمان صرفه جویی می کنید و هیچ نگرانی و اعصاب خوردی در کار خود ندارید.
  • حتی می توانید با این کار تخیل خود را تقویت کنید. چون ترسی از خراب شدن کار ندارید، بلکه هر اتفاقی بیفتد، کار شماست و هیچکس نمی تواند شما را سرزنش کند.
  • حتی باعث افزایش عزت نفس شما می شود. وقتی با تلاش و پشتکار در کار خود موفق شوید، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد.
  • با ایجاد انواع مشاغل خانگی، شما رئیس خود هستید و رئیسی وجود ندارد که به شما امر و نهی کند.
  • در مشاغل خانگی به راحتی می توانید هزینه های اضافی را کنترل کنید.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *