بهترین کره بادام زمینی دنیا

اما اولویت‌ها در کره بادام‌زمینی به قدری ظریف و خاص برای کام افراد است که این تست طعم، شاید دلهره‌آورترین آزمایشی باشد که من تاکنون انجام داده‌ام. برخی از مصرف کنندگان کره بادام زمینی آن را به صورت رنده شده ترجیح می دهند، برخی دیگر آن را صاف ترجیح می دهند. برخی از نمک و شیرینی لذت می برند، برخی دیگر ترجیح می دهند فقط حبوبات را بچشند. و حتی من را با جداسازی روغن شروع نکنید – یک معامله شکن برای کسانی که به سادگی از ریختن آن یا مخلوط کردن آن در شیشه خودداری می کنند.

بنابراین، برای اینکه رتبه‌ام را تا حد امکان عینی نگه دارم، تصمیم گرفتم نه کره بادام‌زمینی رایج را بر اساس سه معیار قضاوت کنم: طعم، بافت و کیفیت مواد. مطمئناً، نمرات هنوز ذهنی هستند، اما من نمی‌خواستم یک مدعی افتخارات برتر را به دست آورد، فقط به این دلیل که بهترین طعم را داشت.

اگر به دنبال کره بادام زمینی کامل سالم و بدون اسانس و طبیعی هستید بهتر است که با دستگاه کره گیر یا دستگاه ارده گیر خودتان کره بادام زمینی تازه هر زمان که خواستید تولید کنید. دستگاه کره گیر گروه بتین در مدل خانگی با هزینه بسیار مناسب این امکان را به شما میدهد.

بهترین برند های کره بادام زمینی

9. کره بادام زمینی ارگانیک MaraNatha

9. کره بادام زمینی ارگانیک MaraNatha

این بزرگترین ناامیدی این لیست بود، زیرا من از طرفداران بزرگ خط تولید کره بادام این برند هستم. متأسفانه، قوام دستور به قدری آبکی بود که بیشتر شبیه سوپ بادام زمینی بود تا کره بادام زمینی و پخش کردن آن روی نان یا نان شیرینی کاملاً دشوار بود. طعم آن نیز کمی بد بود، مزه آن بیشتر شبیه روغن بادام زمینی بود تا بادام زمینی واقعی، بنابراین من مشکلی ندارم که دیگر مجبور نباشم این یکی را بخورم، بسیار متشکرم.

مطالب مرتبط:  آیا کره بادام زمینی برای کلسترول شما مفید است؟

8. کرزی ریچارد 100% کره بادام زمینی

کرزی ریچارد 100% کره بادام زمینی

این یک گزینه فوق العاده برای هر کسی است که فقط بادام زمینی را در لیست مواد تشکیل دهنده می خواهد، اما کمی هم مورد توجه است. همچنین ترکیب کردن روغن با کره را کمی دشوار دیدم، که باعث شد همه چیز کاملاً نامرتب باشد و برای تمایلات عجیب و غریب من بهترین نباشد. با این حال، من واقعاً از سادگی آن قدردانی می کنم و کاملاً از آن در اکثر محصولات پخته شده با کره بادام زمینی استفاده می کنم (که عملاً 90٪ کل پخت من است).

7. کره بادام زمینی 100% طبیعی آدام

کره بادام زمینی 100% طبیعی آدام

چیزی که این عطر و طعم نداشت، آن را با بافت ابریشمی و صاف جبران کرد. روی زبان احساس بسیار خوبی دارد – یک لب کوب واقعی که عملاً تمام سطح دهان شما را می پوشاند – اما در مقایسه با Skippy یا Jif رنگ پریده وقتی صحبت از ولع خوردن می شود. مطمئناً، می‌توان استدلال کرد که سالم‌تر از دوتایی معروف است، اما اگر به دنبال چیزی خامه‌ای و بدون جداسازی روغن باشم، تمام تلاشم را می‌کنم و ولرم می‌کنم.

6. کره بادام زمینی قدیمی لورا اسکادر

کره بادام زمینی قدیمی لورا اسکادر

لورا اسکادر ممکن است به عنوان ملکه چیپس سیب زمینی شناخته شود، اما او همچنین شاهزاده خانم کره بادام زمینی است. مانند ریچارد دیوانه (شاید پسر عمویش)، این واقعا دردسرساز بود، اما من از تعهد شرکت به عدم استفاده از مواد افزودنی مانند شکر یا روغن پالم قدردانی کردم. این تمرین غیرمنتظره دوسر بازو را بیش از حد جبران می کند.

5. کره بادام زمینی اسکیپی

کره بادام زمینی اسکیپی
کره بادام زمینی اسکیپی

به غیر از جیف، اسکیپی در رده نوستالژی افتخارات برتر را کسب می کند. آشپزی کلاسیک نه تنها با ژله مورد علاقه شما خوشمزه است، بلکه یک کوکی کره بادام زمینی لعنتی خوب نیز درست می کند (مثل کوکی های چنگالی که مادربزرگ درست می کرد). تنها دلیلی که باعث می‌شود این رتبه‌بندی بالاتر نباشد طعم و مزه کمی مصنوعی آن است (که مسلماً من عاشق آن شده‌ام). همچنین شیرین ترین دسته است و به سقف دهان شما می چسبد، که می تواند کاملاً قطبی کننده باشد، اما چیزی که یک لیوان شیر نمی تواند آن را درمان کند.

مطالب مرتبط:  راهنمای چرخه بذر: فواید و دستور العمل های هورمونی

4. 365 توسط Whole Foods Market کره بادام زمینی ارگانیک

365 توسط Whole Foods Market کره بادام زمینی ارگانیک
365 توسط Whole Foods Market کره بادام زمینی ارگانیک

من کاملا از بافت آبکی آن متنفرم، اما طعم آن یکی از بهترین هاست. این کره بادام زمینی که به صورت خشک با کمی نمک برشته شده است، دارای عمق و پیچیدگی است که باعث می شود شما را بسیار بیشتر از رقیبش قدردانی کنید. حتماً آن را مستقیماً در یخچال بچسبانید تا کمی حجیم شود و قابل پخش تر شود.

3. Smart Balance روغن بادام زمینی و بذر کتان

Smart Balance روغن بادام زمینی و بذر کتان

من احتمالاً گرمای زیادی را از خالص‌سازان کره بادام‌زمینی دریافت خواهم کرد، اما چیزی در مورد این شیشه Smart Balance با روغن بذر کتان وجود دارد که مستقیماً اعتیادآور است. نرم و ابریشمی، کمی نمکی و با مزیت اضافه امگا 3، شیشه ای است که در چرخش ماهیانه کره بادام زمینی من خانه ای دائمی پیدا می کند.

2. کره بادام زمینی طبیعی Smucker’s

کره بادام زمینی طبیعی Smucker's

وقتی نوبت به انواع طبیعی رسید، اسماکر برتری داشت. حتی با روغن مخلوط شده، محصول فقط بادام زمینی دارای بافتی فوق العاده قابل پخش با شن و ماسه دوست داشتنی بود. همچنین بسیار بادام‌زمینی رو به جلو است – مثل اینکه یک مشت از آنها را برداشته‌اید و یک خمیر غلیظ در دهان خود ایجاد کرده‌اید. رک و پوست کنده باید کره بادام زمینی اینگونه باشد و من در غیر این صورت متقاعد نخواهم شد.

1. کره بادام زمینی جیف

اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید. دلیلی وجود دارد که چرا جیف محبوب‌ترین کره بادام‌زمینی آمریکا است – فقط طعم لعنتی خوبی دارد و قوام کاملاً همزده دارد. آن را روی یک ساندویچ بریزید، آن را به صورت فراستینگ مخلوط کنید، آن را ذوب کنید تا روی سوند قرار دهید یا به سادگی آن را با قاشق بخورید. شما واقعا نمی توانید اشتباه کنید.

مطالب مرتبط:  روغن کنجد یا روغن ارده کنجد؟ کدام بهتر است؟
کره بادام زمینی جیف
کره بادام زمینی جیف

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *