تفاوت بین دستگاه کره گیر تجاری و کره گیر خانگی

دستگاه کره بادام زمینی عمدتاً دارای انواع زیر است:

آسیاب سنگی کره بادام زمینی: آسیاب سنگی کره بادام زمینی، بادام زمینی را از طریق اصطکاک سنگ ها به صورت خمیر در می آورد و کره بادام زمینی فرآوری شده طعم بی نظیری دارد. این یک تجهیزات سنتی پردازش کره بادام زمینی است .

معمولاً «ماشین کره بادام‌زمینی» بیشتر به دستگاه‌های تجاری اشاره دارد که معمولاً برای تولید و فروش در مقیاس بزرگ استفاده می‌شوند. این ماشین‌ها معمولاً ظرفیت تولید بالاتر و فرآیندهای پیچیده‌تری برای رسیدگی به مقادیر بیشتری از مواد خام و تولید محصولات سازگارتر دارند. “کره بادام زمینی ساز” به یک دستگاه کوچک مناسب برای استفاده خانگی یا تجاری در مقیاس کوچک اشاره دارد. این ماشین‌ها معمولاً ارزان‌تر، استفاده و نگهداری آسان‌تر هستند، اما حجم کمتری تولید می‌کنند و ممکن است به عملیات دستی بیشتری نیاز داشته باشند.

ویژگی ها و مزایای دستگاه کره بادام زمینی خانگی

  1. ظرفیت تولید: اکثر دستگاه‌های کره بادام‌زمینی‌ساز ظرفیت‌های تولید متفاوتی برای رفع نیازهای کاربران مختلف از مصارف خانگی گرفته تا تجاری دارند.
  2. راحتی: دستگاه‌های سازنده کره بادام‌زمینی معمولاً دارای سیستم افزودن روغن و شکر داخلی هستند که تولید کره بادام‌زمینی را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. آنها همچنین طراحی دارند که به راحتی قابل استفاده و تمیز کردن هستند.
  3. ایمنی: اکثر دستگاه‌های سازنده کره بادام‌زمینی دارای قفل ایمنی یا سایر اقدامات ایمنی برای اطمینان از ایمنی کاربر هستند.
  4. چند کارکردی: برخی از دستگاه های کره بادام زمینی می توانند طعم های مختلفی از کره بادام زمینی مانند کره بادام زمینی شیرین، کره بادام زمینی نمکی و کره بادام زمینی شکلاتی درست کنند.
  5. سلامت: کره بادام زمینی ساخته شده با کره بادام زمینی می تواند از مواد شیمیایی مانند شکر و مواد نگهدارنده اضافه شده به کره بادام زمینی تجاری جلوگیری کند. کره بادام زمینی تهیه شده با بادام زمینی تازه، سرشار از مواد مغذی است و یک انتخاب سالم است.
  6. مقرون به صرفه بودن: هزینه تهیه کره بادام زمینی با کره بادام زمینی ساز مقرون به صرفه تر از خرید کره بادام زمینی تجاری است، به خصوص در استفاده طولانی مدت.
مطالب مرتبط:  همه آنچه که باید در مورد رژیم متعادل متابولیک بدانید

اگرچه ممکن است قیمت کره بادام زمینی بیشتر از قیمت کره بادام زمینی تجاری باشد، اما با توجه به راحتی، فواید سلامتی و مقرون به صرفه بودن آن، انتخاب خوبی است، به ویژه برای کسانی که به طور مکرر کره بادام زمینی مصرف می کنند.

ویژگی ها و مزایای دستگاه کره بادام زمینی تجاری

  1. چند کارکردی: دستگاه های تجاری کره بادام زمینی می توانند طعم های مختلفی از کره بادام زمینی مانند کره بادام زمینی شیرین، کره بادام زمینی شور و کره بادام زمینی شکلاتی را تهیه کنند. آنها همچنین می توانند انواع مغزها مانند بادام زمینی، گردو، بادام، فندق و غیره را برای تهیه انواع سس فرآوری کنند.
  2. راندمان بالا: دستگاه های تجاری کره بادام زمینی سرعت پردازش بسیار بالایی دارند و می توانند مقدار زیادی کره بادام زمینی را در مدت زمان کوتاهی پردازش کنند.
  3. کیفیت بالا: دستگاه های تجاری کره بادام زمینی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و کره بادام زمینی تولید شده از نظر طعم غنی، طعم لطیف و از نظر کیفیت قابل اعتماد است.
  4. پایداری: دستگاه‌های دستگاه کره بادام‌زمینی معمولاً با فلزات و موتورهای باکیفیت، با ثبات و دوام ساخته می‌شوند و می‌توانند تولید پایدار طولانی‌مدت را ارائه دهند.
  5. هوشمندی: ماشین های تجاری کره بادام زمینی را می توان به سیستم های کنترل هوشمند برای دستیابی به پردازش خودکار، بهبود کارایی تولید و کاهش مداخله دستی مجهز کرد.

به طور کلی، دستگاه کره بادام زمینی دارای مزایای راحتی، تطبیق پذیری، سلامتی و صرفه جویی در هزینه است که آن را به گزینه ای ایده آل برای تهیه کره بادام زمینی تبدیل می کند. چه برای مصارف خانگی و چه برای مقاصد تجاری، دستگاه کره بادام زمینی یک انتخاب ارزشمند است.

مطالب مرتبط:  آرد بادام در مقابل کنجاله بادام

علاوه بر این، برندها و مدل های خاص ماشین ممکن است ویژگی ها و عملکردهای متفاوتی داشته باشند. بنابراین در صورت نیاز به خرید چنین دستگاهی، مقایسه و انتخاب بر اساس نیاز واقعی خود توصیه می شود با کارشناسان ما در betinco تماس بگیرید.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *