انواع مختلف کره آجیل

اگر فکر می کنید کره آجیل با بادام زمینی شروع و به پایان می رسد، چیزهای زیادی برای یادگیری دارید! کره آجیل بسیار بیشتر از این است، به عنوان یک میان وعده خوشمزه و مغذی که باید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم از آن لذت برد. بیایید همه چیزهایی را که در مورد کره آجیل باید بدانید، از جمله اینکه چه چیزی است، فواید سلامتی و برخی از انواع مختلف کره آجیل موجود را مرور می کنیم. بعلاوه، در مورد چند دستور العمل که کره آجیل را با تمام طعم و مزه آن جشن می گیرد، هیجان زده شوید. با این وجود که کره آجیل خود را دوست دارید، چه روی نان تست زده شود یا مستقیماً با قاشق (اینجا قضاوتی نیست!)، پس از ادامه خواندن، دلایل بیشتری برای لذت بردن از آن خواهید یافت! شما با خرید دستگاه کره گیر یا خرید دستگاه ارده گیر از گروه صنعتی بتین میتوانید بهترین کره آجیل را در خانه داشته باشید. همینطور ما انواع متخلف دستگاه شالی کوبی را در فروشگاه خود داریم.

کره آجیل چیست؟

کره های آجیل از آسیاب کردن آجیل ها به شکل خمیر درست می شوند و می توان از آنها به روش های مختلف لذت برد. نتیجه یک خمیر خامه ای، مجلل و کاملاً قابل پخش است که آجیل را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. بسته به نوع مغزی که استفاده می کنید، بافت و طعم متفاوت خواهد بود، اما همه انواع کره آجیل مملو از چربی های سالم، ویتامین ها و پروتئین هستند. 

انواع مختلف کره آجیل

این روزها، انواع مختلفی از کره های آجیل موجود است. من شخصاً فکر می‌کنم ایده پودر کردن آجیل‌ها به صورت خمیری صاف (یا ترد) بزرگ‌ترین ارتقای آجیل است که تاکنون اتفاق افتاده است.

در بیشتر موارد، هر کره آجیل باید حاوی آجیل مخلوط شده و شاید کمی نمک باشد. مراقب مواد افزودنی مانند روغن‌های گیاهی یا امولسیفایرها باشید که مصرف آن‌ها غیرضروری است و می‌تواند طعم و بافت چیزی که به طور طبیعی برای شما تهیه می‌شود را تغییر دهد. برخی از نمونه های رایج کره آجیل موجود این روزها عبارتند از:

  • کره بادام
  • کره آجیل برزیل
  • کره بادام هندی
  • کره بادام زمینی
  • کره فندق
  • کره آجیل ماکادمیا
  • کره پسته
  • کره گردو
مطالب مرتبط:  کره بادام هندی

همچنین می‌توانید انواع کره آجیل را پیدا کنید که با موادی مانند دارچین، عسل و پودر کاکائو طعم‌دار یا چاشنی شده باشند. اگر می توانید ترکیبی از آجیل های مختلف را برای ایجاد ترکیبات طعم منحصر به فرد تهیه کنید، خوب این فقط یک امتیاز است! 

انواع کره آجیل
انواع کره آجیل

فواید کره آجیل برای سلامتی

کره آجیل یک غذای فوق العاده مغذی است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. همه انواع کره آجیل سرشار از چربی های تک غیراشباع و پروتئین های سالم برای قلب هستند که به حفظ سطح انرژی شما در طول روز کمک می کند.

آنها همچنین حاوی مواد مغذی مانند امگا 3 ، منیزیم ، پتاسیم، روی و ویتامین E هستند که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن کمک کند. مصرف منظم کره آجیل همچنین می تواند سطح کلسترول شما را بهبود بخشد، التهاب را کاهش دهد و تلاش های کاهش وزن را افزایش دهد.

به طور خلاصه، کره آجیل به اندازه آجیل کامل سالم است، به شرطی که حاوی مواد افزودنی مانند نگهدارنده یا شیرین کننده های تقلبی ناسالم نباشد . این بدان معنی است که شما می توانید همان فواید سلامتی آجیل را به روشی خوشمزه و سرگرم کننده درو کنید!

کره بادام

ثابت شده است که بادام یک مداخله غذایی مهم برای طیف وسیعی از مسائل سلامتی است. به عنوان مثال، انبوهی از تحقیقات اثرات مفید بادام را بر سلامت متابولیک و مدیریت وزن نشان می دهد . حتی بهتر از آن، کره بادام به طور طبیعی سرشار از ویتامین E، چربی های ضروری و فیبر است و راهی سالم برای استفاده حداکثری از بادام در هر روز است.

کره آجیل برزیل

مطمئناً، کره آجیل برزیلی ممکن است در مورد کره های آجیل مورد توجه قرار نگیرد، اما این کره آجیل مملو از مواد مغذی نیروگاهی است که از عملکردهای مختلف بیوشیمیایی پشتیبانی می کند. همه می‌دانند که آجیل برزیلی سرشار از سلنیوم است که یک ماده مغذی کوفاکتور برای ساخت هورمون‌های تیروئید است.

تیروئید شما برای مدیریت ضربان قلب، دمای بدن و متابولیسم ضروری است. بنابراین، بسیار مهم است. و در واقع، بدون سلنیوم کافی، این سیستم بازخورد پیچیده که تیروئید را درگیر می کند، به سادگی کار نمی کند. این دلیل کافی برای شروع لذت بردن از کره آجیل برزیل است! برای کمک به خوش طعم شدن آن، آن را با کره بادام یا عسل تقویت کنید.

مطالب مرتبط:  اقلام نگهداری روزانه دستگاه آسیاب کره بادام زمینی چیست؟

کره ماکادمیا

آجیل ماکادمیا ، همراه با آجیل برزیلی و اسپند، پایین‌ترین آجیل‌ها هستند و به همین دلیل فهرست بسیار کوتاهی از آجیل‌های دوستدار کتو را تشکیل می‌دهند . گنجاندن کره ماکادمیا در رژیم غذایی می تواند خواص ضد التهابی داشته باشد که می تواند در برابر بیماری های قلبی عروقی محافظت کند.

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی همان کره آجیل است که همه ما می شناسیم و دوستش داریم. بزرگترین انعطاف پذیری آن، محتوای پروتئین بالای آن است، با 10 (بله، 10!) اسید آمینه مختلف. مهمتر از همه، بادام زمینی سرشار از کولین، تریپتوفان و آرژنین است که از مغز و سیستم عصبی حمایت می کند، خلق و خو را تقویت می کند و سلامت قلب و عروق را تقویت می کند. برای اکثر مردم کمتر شناخته شده است که کره بادام زمینی حاوی رزوراترول بسیار بالایی است . این ترکیب پلی فنول به پیشگیری از طیف وسیعی از بیماری های پیچیده و مزمن از جمله دیابت و سرطان کمک می کند.

کره پسته

این یک گزینه منحصر به فرد و نه چندان رایج در دنیای کره آجیل است. پسته سرشار از ویتامین B6 است که برای هورمون های تولید مثل و همچنین برای تولید انرژی ضروری است. کره پسته را می توان به راحتی در خانه با استفاده از پسته های فرآوری نشده و کامل تهیه کرد و در نتیجه رنگ خزه ای عمیق به دست می آید که کاملاً کاملاً پسته ای است! این کره آجیل کاملاً با یک یا دو عسل روی نان تست میوه خاورمیانه جفت می شود.

سوالات متداول کره آجیل

آیا کره آجیل دارای کره است؟

نه. کره آجیل به طور کامل از آجیل آسیاب شده تهیه می شود، نه کره لبنی. بافتی کرمی و قابل پخش دارد، اما حاوی کره واقعی نیست.

آیا کره آجیل برای شما خوب است؟

خب بله. کره های آجیل فوق العاده مغذی هستند و هنگامی که به طور منظم خورده شوند فواید زیادی برای سلامتی دارند. آنها چربی ها و پروتئین های سالمی را فراهم می کنند که به حفظ سطح انرژی شما در طول روز کمک می کند. کره های آجیل همچنین منبع خوبی از مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم، روی و ویتامین E هستند.

مطالب مرتبط:  تهیه کره کنجد با دستگاه کره گیر بادام زمینی!

آیا ارده کره آجیل است؟

ارده از نظر فنی یک کره آجیل محسوب نمی شود، زیرا از دانه های کنجد آسیاب شده به جای آجیل تهیه می شود. طعمی غنی و خامه ای با نت های نان تست دارد که به خوبی در غذاهای خوش طعم کار می کند. ارده فواید سلامتی مشابه کره آجیل سنتی را نیز دارد.

آیا کره آجیل خریداری شده در فروشگاه دارای مواد افزودنی است؟

بله، برخی از کره آجیل خریداری شده در فروشگاه حاوی شکر و نمک و همچنین روغن های گیاهی هستند. بهترین راه برای به دست آوردن بیشترین فواید سلامتی از کره آجیل، خرید انواع طبیعی و غیر شیرین است که حاوی هیچ گونه افزودنی نیستند. شما همچنین می توانید کره آجیل خود را در خانه با غذاساز درست کنید تا بدانید چه چیزی در آن وجود دارد.

آیا کره آجیل بد می شود؟

بله، اگر کره آجیل به درستی نگهداری نشود، به مرور زمان فاسد می شود. بهتر است کره آجیل خود را بسته به سرعت استفاده از آن در یک ظرف دربسته در دمای اتاق یا در یخچال نگهداری کنید. همچنین باید قبل از مصرف، تاریخ انقضا روی بسته بندی را بررسی کنید. اگر بو یا مزه، تند یا تلخ است – آن را رها کنید. با این حال، با ذخیره سازی مناسب، کره آجیل شما باید برای چندین ماه تازه بماند. 

آیا می توانید کره آجیل خود را درست کنید؟

بله، درست کردن کره آجیل خودتان بسیار آسان است و می تواند راهی عالی برای افزودن تنوع به رژیم غذایی شما باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آجیل را به انتخاب خود در فر برشته کنید، سپس آنها را در غذاساز یا مخلوط کن مخلوط کنید تا یکدست شود. می توانید از آجیل خام نیز استفاده کنید، اما بو داده طعم و برخی از فواید سلامتی را تشدید می کند. ممکن است مدتی طول بکشد تا آجیل ها در مراحل مختلف مخلوط کردن تغییر شکل دهند و معمولاً برای انجام کار به یک تیغه قدرتمند در پردازنده نیاز دارید. هنگامی که کره آجیل خود را درست کردید، آن را در یک ظرف در بسته در دمای اتاق یا در یخچال نگهداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *