فواید کره فندق

با 1 قاشق غذاخوری کره فندق هر روز می توانید میزان انرژی مورد نیاز روزانه خود را تامین کنید و با مصرف شیرینی سالم از آن به شکلی که می خواهید استفاده کنید. وقتی می‌خواهید کره فندق درست کنید، یکی از جالب‌ترین موضوعات این است که البته کالری آن چقدر است. در کره فندق با محتوای کالری 652 کیلوکالری در هر 100 گرم، می توانید یک دستور خوشمزه نیز درست کنید و خمیر فندق طبیعی و خوشمزه را امتحان کنید.

وقتی 1 وعده 60 گرم در نظر گرفته شود، 1 قاشق دسر کره فندق حاوی 390 کیلو کالری و تقریبا 32 کالری است. برای این و خمیر فندق مشابه، می توانید برای صبحانه انتخاب کنید. با توجه به ارزش غذایی موجود در فندق، مواد مغذی موجود در فندق نیز مستقیماً در له یافت می شود. بر این اساس، می‌توانید خمیر فندق را با خوشمزه‌سازی، غنی از اسید فولیک، آهن، روی، مس، ویتامین‌های C، E و K و همچنین منبع ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین و فیبر مصرف کنید.

چگونه کره فندق درست کنیم؟

می توانید دستور العمل های زیادی در مورد طرز تهیه کره فندق در اینترنت پیدا کنید. در سایت گروه صنعتی بتین میتوانید طرز تهیه کره بادام زمینی ، طرز تهیه کره نارگیل وکره فندق را مشاهده نمایید. به طور کلی برای دستور تهیه خمیر فندق از جایگزین های عسل یا پودر قند استفاده می شود. جدای از آن، می‌توانید فندق‌ها را با ریختن آن‌ها در غذاساز، کشیدن آن‌ها در ربات، له کردن آن‌ها و انجام فرآیند تا زمانی که فندق‌ها له شوند و تقریباً به کره فندق برسند.

در کره های آجیلی که به روشی مشابه ساخته می شوند، مانند کره بادام زمینی، به لطف چربی سالم، از بسیاری جهات سود می برید. شما می توانید اطلاعاتی در مورد طرز تهیه خمیر فندق خانگی به روش مشابه داشته باشید.

مطالب مرتبط:  انواع آجیل: 10 آجیل مختلف & مزایای سلامتی آنها

اگر می خواهید کره فندق را در خانه درست کنید:

1 لیوان آب،

1 قاشق غذاخوری روغن،

1 قاشق غذاخوری پودر قند،

2 بسته وانیل و مقدار فندق مورد نظر شما (معمولاً 2 دست کافی است) کافی است.

در صورت تمایل می توانید چند قاشق عسل نیز اضافه کنید.

فندق برشته و بدون پوست خود را روی حرارت ملایم تفت دهید تا روغن آن خارج شود و وقتی روغن از تابه خارج شد آن را با غذاساز اجرا کنید تا شبیه آرد شود. سپس عسل را اضافه کنید و با ربات به له کردن ادامه دهید تا یکدست شود. در مرحله آخر می توانید رب فندق را داخل ظرفی بریزید و به مدت 1 ماه در این ظرف نگه دارید و مصرف کنید. برای تولید طعم های متنوع در دسرهای مختلف می توانید آن را به عنوان فرآورده و یا به عنوان محصولی شیرین انتخاب کنید.

فواید کره فندق

فواید کره فندق که بیشتر در کشورمان تولید می شود و مصرف آن از جهات مختلف رواج یافته است نیز بسیار زیاد است. فندق که معمولاً به عنوان آجیل خشک ترجیح داده می شود، امروزه به صورت کره مخصوصاً در سفره های صبحانه جای خود را گرفته است. کره فندق با سیری، طعم و فوایدش نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. از آنجایی که رب فندق کالری کمی دارد، مصرف آن به مقدار مناسب ضرری ندارد. بیایید فواید کره فندق را بررسی کنیم.

کره فندق که هر روز حداقل یک قاشق غذاخوری مصرف می شود، با ایجاد تعادل کلسترول در خون از کلسترول بد خون جلوگیری می کند.

– مقدار بالای ویتامین E موجود در خمیر فندق، سپر محافظتی در برابر سرطان مثانه ایجاد می کند. با فوایدی که در ابتدا به همراه دارد از پیشرفت سرطان جلوگیری می کند و کمک زیادی به پایان بیماری می کند.

مطالب مرتبط:  همه چیز درباره بادام

– مصرف 1 تا 2 قاشق غذاخوری کره فندق در روز به خصوص در وعده صبحانه به پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک می کند.

سلامت چشم افرادی که کره فندق مصرف می کنند نیز تأثیر مثبتی دارد.

– کره فندق علاوه بر داشتن ویتامین، دارای مواد معدنی مهمی مانند پتاسیم، منگنز و کلسیم نیز می باشد. به لطف این مواد معدنی، سیستم ایمنی افرادی که رب فندق مصرف می کنند تقویت می شود.

– کره فندق یا کره هفت مغز از شکستگی استخوان به خصوص در افراد مسن جلوگیری می کند. زیرا کره فندق حاوی مواد تقویت کننده استخوان است. از شکستگی استخوان نه تنها در افراد مسن بلکه در کودکان نیز جلوگیری می کند.

– کره فندق دردهای روماتیسمی را به حداقل می رساند.

– از آنجایی که در کره فندق فیبر زیادی وجود دارد، اثر تنظیم کنندگی بر قند خون دارد. به عبارت دیگر، مصرف مقدار مناسب کره فندق به پیشگیری از دیابت کمک می کند.

– کره فندق دستگاه گوارش را آرام می کند. این یک منبع غذایی بسیار مفید برای افراد مبتلا به مشکلات یبوست است.

آیا کره آجیل سالم است؟

در حالی که کره بادام زمینی یا کره فندق ، کره انبه ، کره کاکائو یا کره گردو را می توان به طور سالم در خانه درست کرد، فواید کره فندق چیست؟ بدون مواد افزودنی چقدر دوام می آورد؟ چقدر سالم است؟ برای چه ویژگی هایی خوب است؟ چنین موقعیت هایی بسیار رایج است. به این ترتیب، می توانید کره فندقی را که ترجیح می دهید به روشی سالم برای خود درست کنید زیرا هر از گاهی آن را مصرف خواهید کرد. البته فواید کره به طبیعی بودن آن نیز بستگی دارد که شما با دستگاه کره گیر بتین یا دستگاه ارده گیر بتین میتوانید کره و ارده طبیعی تولید نمایید.

مطالب مرتبط:  7 حقیقت جالب درباره شکلات که احتمالا نمی دانستید

کره که با توجه به ذائقه و میزان مواد مغذی موجود در آن فواید بسیار قوی دارد، امروزه یکی از خوشمزه ترین غذاهای مفید برای سلامتی است. اگرچه این نوع شیرین است، اما یکی از بهترین انواع کره است که به ترمیم عضلات کمک می کند و امروزه برای عضله سازی مفید است.

کره فندق که سرشار از پروتئین است یکی از طعم های مورد علاقه ورزشکاران است. شما می توانید در مورد نیازهای ذخیره انرژی انتخاب کنید و می توانید آن را به دلخواه استفاده کنید، زیرا حاوی مقدار زیادی پتاسیم است. وقتی به مواد معدنی موجود در آن نگاه می کنیم، فواید کره فندق آهن، کلسیم و سدیم است، بنابراین کره مفیدی است که سرشار از مواد معدنی نیز می باشد.

به لطف نسبت پروتئین و فیبر فراوان، شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. این ماده غذایی است که با جلوگیری از خوردن غذای اضافی با طعم کره فندق، از خوردن کالری بیشتر جلوگیری می کند.

برای خرید دستگاه کره گیر صنعتی و خانگی ، دستگاه ارده گیر ، دستگاه روغن گیری و دستگاه شالی کوب کافیست با کارشناسان بتین تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان بدهند.

جعفری:۰۹۱۳۳۳۷۴۷۶۷

ضمانت و گارانتی

با خیال راحت از شرکت ما خرید کنید!

  شرکت بتین برای اسایش مشتریان شرایط مناسبی برای پس از فروش دستگاه در نظر گرفته است.

۱: پشتیبانی تلفنی

۲: ۵ سال خدمات پس از فروش

۳: یک سال گارانتی تعمیر دستگاه

کره فندق
کره فندق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *